תפריט עמוד

הזיווג המושלם: טיול ג'יפים בפירנאים ונופש בברצלונה

שילוב מנצח של טיול ג'יפים בטבע הפראי של הרי הפירנאים, בין יערות עד ונהרות שוצפים; עם נופש בברצלונה, אחת הערים היפות התוססות והיפות באירופה

רכס הרי הפירנאים מתנשא לאורך 450 קילומטר בגבול צרפת-ספרד והנסיכות הזעירה אנדורה. האזור הוא גן עדן לאוהבי טבע והוא רווי בנופי הרים, נחלים, אגמים, מפלים ויערות. בנופים המרהיבים האלה אפשר ליהנות ממסלולים יפים בג'יפ וברגל, מרפטינג מסעיר ומגלישה במסלול המזחלות הארוך בעולם. לצד אלה יש מקום גם לפעילויות יותר רגועות, כמו ביקור בכפרים מסורתיים ובכנסיות עתיקות או סיור בשווקים ססגוניים. את הטיול בפירנאים אפשר לקנח בנופש עירוני בברצלונה היפה והתוססת. הרובע הגותי, שדרות לה רמבלה, שוק לה בוקריה, האדריכלות הייחודית, המוזיאונים המצוינים וחיי הלילה הסוערים מהווים סיום נהדר לטיול שהוא שילוב מושלם של טבע ועיר.

מנזר מונסראט מוקף בנופים נפלאים | צילום: אייסטוק

טיולי הג'יפים של MEDRAFT לאזור הפירנאים כוללים נסיעה בדרכים נופיות מרהיבות ומאתגרות, ביקור בכפרים מסורתיים ובכנסיות מיוחדות וטיולי הליכה בין יערות עד, אגמים ומפלים. האתרים והשמורות בהם מבקרים בדרך הם מהיפים ביותר בקטלוניה והרי הפירנאים. הנה כמה מהם:

רכס המונסראט – במרחק נסיעה קצרה מברצלונה נמצא רכס הרי מונסראט, שצורתו המשוננת הקנתה לו את הכינוי "הר המסור". ברכס יש מגוון שבילי טיול ומן הפסגה נשקף נוף נפלא, אבל גולת הכותרת של המקום היא מנזר מונסראט, שנחשב למרכז הדתי והתרבותי החשוב ביותר בקטלוניה. למנזר עצמו אמנם אי אפשר להיכנס, אבל הכנסייה פתוחה לקהל הרחב. הכנסייה קרויה על שם מריה השחורה ובה נמצא פסל המדונה השחורה, פטרוניתה של קטלוניה, שמושך למקום אלפי עולי רגל מקטלוניה.

הטיול בפירנאים מלווה בשפע של מים – בנהרות, נחלים, אגמים ומפלים

אנדורה – הנסיכות הקטנה אנדורה מתחבאת בלב הרי הפירנאים, בין ספרד לצרפת. אנדורה מפורסמת בעיקר הודות לאתרי הסקי המצוינים שבה, והטיול כולל ביקור באורדינו – אתר הסקי הוותיק באנדורה הממוקם בגובה של 2,000 מטרים. בעונה זו של השנה אפשר ליהנות מנסיעה בדרכי הג'יפים המרהיבות שעוברות באתר בין אגמים קרחוניים ונופים אלפיניים נפלאים. הטיול באנדורה מציע חוויות נוספות, כמו נסיעה בדרכים מפותלות ויפהפיות, וביקור בכפרים ציוריים ובכנסיות מרשימות.

לצד טיולים בנופים מרהיבים, הטיול בפירנאים מספק חוויות רבות לחובבי האדרנלין. אחד משיאי הטיול הוא רפטינג מסעיר על הריו נוגווארה לה פאיירסה, בין מפלוני מים ואשדות שוצפים. חוויה אתגרית מרגשת נוספת היא דהירה במורד המדרון על גבי מזחלת ה"טובוטרונק", המסלול הארוך בעולם מסוגו.

רפטינג מהנה וכיפי הוא חלק מחוויות הטיול בפיראנאים

בסיומו של הטיול הגדוש בטבע והרפתקאות מגיעים לברצלונה היפהפייה. זה הזמן לסייר בעיר העתיקה, ברובע הגותי ובשדרת לה רמבלה המפורסמת, וליהנות מנופים שונים לגמרי אך מרגשים לא פחות. ניתן להוסיף בסוף הטיול יומיים של נופש בעיר, וזה מומלץ מאוד כדי לספוג באמת את האווירה המיוחדת של העיר.

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.