תפריט עמוד

הושק קו טיסות בין תל אביב למדריד

מטוס ראשון של חברת התעופה הספרדית אייר אירופה נחת בישראל ובו בכירים מהנהלת החברה ונוסעים שהגיעו לבלות את חג הפסח בישראל. הם זכו לקבלת פנים מיוחדת מבכירי טל תעופה, המייצגת את אייר אירופה בישראל – גדעון טהלר, יו"ר טל תעופה וניסים סגיס, המנהל המסחרי של החברה, לצד סגן השגריר הספרדי בישראל, מיגל מורו, בכירי רשות שדות התעופה ועוד. כנהוג בפתיחת קו חדש, כבאיות עם זרנוקי מים ליוו את המטוס מיד לאחר נחיתתו.

הטיסות של אייר אירופה יצאו מתל אביב שלוש פעמים בשבוע – בימי שני, רביעי ושישי בשעה 15:35. הנחיתה במדריד בשעה 20:10 ולאחר המתנה של כשעתיים וחצי בממוצע אפשר להמשיך בטיסות לילה ליעדים שונים בדרום אמריקה.
אייר אירופה מציעה בטיסותיה שירות מלא והמחיר כולל מזוודה, ארוחה חמה בלוויית מבחר נאה במיוחד של יינות בוטיק מהיקבים הספרדיים המפורסמים ביותר, עיתונים ומגזינים, אפשרות הזמנת מושבים מראש ושירות צ'ק אין מוקדם. את כרטיס העלייה למטוס לטיסת ההמשך ניתן יהיה לקבל כבר בנתב"ג וטיסות ההמשך ממדריד לדרום אמריקה יצאו מאותו טרמינל, כך שלא יהיה צורך לבצע צ'ק אין נוסף בנמל במדריד.


במטוס הראשון של אייר אירופה שנחת בנתב"ג (מימין למשאל): ניסים סגיס, המנהל המסחרי של טל תעופה, גדעון טהלר יו"ר טל תעופה, אלברטו קאלדרה מנהל מכירות עולמי של אייר אירופה | צילום: אריאלה להיס

החברה מציעה מחירי השקה תחרותיים: במחלקת תיירים – מדריד ב-390 דולר, סאו פאולו ב-720 דולר, מיאמי ב-934 דולר, הוואנה ב-1,054 דולר. גם במחלקת עסקים מוצעים מחירי השקה מיוחדים.

ניסים סגיס, המנהל המסחרי של נציגות אייר אירופה בישראל: "בחברה צופים כי חנוכת הקו החדש תעלה משמעותית את כמות התיירים שיגיעו מספרד ומדרום אמריקה לישראל ואת כמות הישראלים שיבחרו לטוס איתנו, הן בגלל צי המטוסים החדיש והן בגלל שעות הטיסה הנוחות במיוחד לנסיעות עסקיות. חנוכת קו זה עולה בקנה אחד עם חזון טל תעופה השם דגש על גדילה וצמיחה בקווי הטיסה. לרגל ההשקה יצאנו במחירי היכרות למחלקת התיירים והעסקים, מאחר ומדריד ודרום אמריקה הם יעדים פופולרים מאוד בקרב מטיילים ואנשי עסקים ישראלים".

במהלך 2014 טסו יותר מ-60 אלף ישראלים למדינות דרום ומרכז אמריקה, עלייה של 16% לעומת השנה הקודמת. לאור הגידול בדרישה ליעדים אלו, מאייר אירופה נמסר כי תיבחן אפשרות להוסיף טיסות במהלך השנה הקרובה.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.