תפריט עמוד

מסעדות מומלצות בהונג קונג

הונג קונג היא אחד היעדים הקולינריים המובילים בעולם, עם היצע מסחרר של מסעדות המעוטרות בכוכבי מישלן והמון מסעדות עטורות שבחים שמגישות אוכל קנטונזי, יפני, צרפתי איטלקי וגם קינוחים מופלאים. הנה כמה מסעדות מומלצות בהונג קונג

הונג קונג היא גן עדן לאוהבי אוכל. האי הקטן הוא אחד מהמובילים בעולם בריכוז של מסעדות מעוטרות בכוכבי מישלן. בנוסף, יש כאן מסעדות משובחות המגישות מאכלים קנטונזיים ומאכלים מכל מטבחי העולם, כשאלו מלווים פעמים רבות בתצפיות נוף נפלאות. הנה כמה מהמסעדות המומלצות בהונג קונג:

Man Wah

מסעדה יוקרתית הממוקמת בקומה ה-25 של מלון מנדרין אוריינטל, עם תצפית נפלאה על נמל ויקטוריה ועל קו הרקיע של העיר. במסעדה הרומנטית, המעוטרת בכוכב מישלן, מגישים תפריט קנטונזי קלאסי, עם מנות כמו ספרינג רול של שרימפסס ולמון גראס, חזה אווז צלוי עם רוטב שזיפים, ברווז מוקפץ עם כרוב סיני ופטריות ומנת הדגל – פילה טנדר-לוין בסגנון קנטונזי.
כתובת: Mandarin Oriental, 5 Connaught Road, Central, אתר

Amber

מסעדה צרפתית, אף היא במלון מנדרין אוריינטל, המעוטרת בשני כוכבי מישלן. השף ריצ'ארד אקבוס מגיש מנות שהן חגיגה לעיניים ולחיך. תמצאו פה מנות קלאסיות עם טוויסט מקומי, כמו פטה כבד ברווז עם פטריות שיטאקה ואנוקי ופירה של שום שחור, או תמנון בגריל עם קולי פלפל כבוש ובצלצלי פנינה. גם הצמחונים יחגגו פה עם מנות כמו סלט ארטישוק ברוטב פטריות, אגוזי לוז וכמהין שחורות, או ריזוטו של פטריות בר וכמהין. הקינוחים כוללים פנה קוטה של פיסטוק סיציליאני עם תותי בר וסורבה תות, או סורבה קקאו עם אבקת נוגט, שקדים מקורמלים וקרמל מלוח. את האוכל אפשר ללוות ביינות עטורי שבחים מרחבי העולם.
כתובת: The Landmark Mandarin Oriental, The Landmark, 15 Queen's Road, Central

T’ang Court at The Langham

המסעדה המהודרת מעוטרת בשלושה כוכבי מישלן, תואר שרק ארבע מסעדות קנטונזיות בעולם זכו בו. מגישים כאן תפריט אותנטי המבוסס על המסורת הקולינרית של שושלת טאנג. בין היתר, התפריט כולל ברווז פקינזי, מרק של בקר וסרטנים עם ביצה, ומרק קן ציפורים, הנחשב למעדן במזרח הרחוק. למנות משודכים יינות מתפריט נרחב ביותר. העיצוב יפהפה והשירות המוקפד משלימים את החוויה.
כתובת: Peking Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon8, אתר

מנות קנטונזיות אותנטיות בהגשה אסתטית ומוקפדת במסעדת T'ang Court

מנות קנטונזיות אותנטיות בהגשה אסתטית ומוקפדת במסעדת T'ang Court | צילום: The Langham, Hong Kong

Otto e Mezzo Bombana

המסעדה של השף אוטו בומבנה היא המסעדה האיטלקית היחידה מחוץ לגבולות איטליה המעוטרת בשלושה כוכבי מישלן. העיצוב נעים ומזמין, האווירה תוססת ומלאת חיים והאוכל טעים להפליא. התפריט משתנה תדיר, בהתאם לעונות השנה ולמצאי בשוק. בין המנות הראויות לציון: רביולי עם מוצרלה בוראטה וצלעות עגל בנוסח מילאנז עם עגבניות סיציליאניות. בעונה כדאי לנסות את אחת המנות עם פטריות כמהין לבנות, שכן שף בומבנה מכונה "מלך הכמהין הלבנות". בשנים האחרונות נפתחו סניפים נוספים של המסעדה במזרח הרחוק, מה שמעיד על הצלחתה.
כתובת: Landmark Alexandra, 18 Chater Road, Central, אתר

Above & Beyond

המסעדה הזו, ששוכנת בקומה ה-28 של מלון Icon, מציעה את התצפית היפה ביותר בעיר על נמל ויקטוריה. מהמטבח הקנטונזי היצירתי של השף פול צוי יוצאות מנות טעימות להפליא, שנראות כמו יצירות אמנות על הצלחת. בצהריים מוגשות ארוחות דים סאם, אחר הצהריים יש תה מנחה, כשהתה מלווה במיני דפלינג ממולאים, בערב יש ארוחת טעימות, ארוחות המבוססות על ברווז פקינזי וכן מנות מתוך תפריט קבוע.
כתובת: 17 Science Museum Road, Tsim Sha Tsui East, אתר

מסעדת Above & Beyond מציעה את התצפית היפה בעיר

מסעדת Above & Beyond מציעה את התצפית היפה בעיר | צילום: Hotel ICON

The Ocean

המסעדה, הממוקמת בקומה העליונה של מתחם האוכל והבילויים The Pulse, היא אחת המדוברות בעיר. החוויה מתחילה בעיצוב המודרני ובנוף של מפרץ ריפולס הנשקף מהחלונות הפנורמיים שנמתחים מהרצפה לתקרה. על התפריט העונתי והיצירתי, המבוסס בעיקר על מנות של פירות ים, אחראי השף הצרפתי אוליבייה בלין, אשר המסעדה שלו בבריטאני זיכתה אותו בשני כוכבי מישלן.
כתובת: The Pulse, 303-304. 3/F, 28, Beach Rd, Repulse Bay, אתר

Caprice

המסעדה הצרפתית, ששוכנת במלון Four Seasons, מעוטרת בשני כוכבי מישלן ומככבת תדיר ברשימות מאה המסעדות הטובות בעולם. התפריט מורכב ממנות צרפתיות קלאסיות עם טוויסט יצירתי. לפתיחה אפשר לבחור בין מרק בצל קלאסי. מרק סלרי עם מחית פטריות כמהין וסוגים שונים של קוויאר. בעיקריות יש מנות כמו פילה טנדר לוין עם ניוקי ופירה של בצלצלי שאלוט, ולקינוח מומלץ לבחור במילפיי בננה שוקולד עם סורבה קקאו. מרתף היינות הוא הגדול בהונג קונג ומבחר הגבינות הצרפתיות הוא המגוון באי.
כתובת: Four Seasons Hotel Hong Kong, 8 Finance St, Central, אתר

מסעדת Caprice מפורסמת במנות הקוויאר שלה | צילום: Lisa Wong, Four seasond Hotels and Resorts

מסעדת Caprice מפורסמת במנות הקוויאר שלה | צילום:  ©Four Seasons Hotel Hong Kong

Sushi Tokami

אחת הסושיות המוערכות בטוקיו, המעוטרת בכוכב מישלן, פתחה ב-2016 סניף בהונג קונג, שאף הוא זוכה להצלחה. הסושי מוכן מרכיבים עונתיים וטריים, כולל דגים המגיעים משוק הדגים צוקיג'י בטוקיו. זוהי מסעדה קטנה ואינטימית עם שירות מוקפד ואווירה טובה.
כתובת: Shop 216A, Level 2, Ocean Centre, Harbour City, Tsim Sha Tsui, Kowloon, אתר

Cobo House

חוויה מסוג אחר לחלוטין מצפה לכם באחת המסעדות הטרנדיות בעיר. למעשה, זהו בר קינוחים של הקונדיטורית הסינגפורית ג'ניס וונג. בין השאר תוכלו להתענג על גלידת תה מאצ'ה ויסמין עם קרמבל פיסטוק או טארט שוקולד עם סורבה אשכוליות אדומות, לנשנש על קרקר טפיוקה או צ'יפס שורשים או לאכול ארוחות צהריים וערב קלילות עם מיני סלטים. כל הרכיבים אורגניים, מהגינה הפרטית של המסעדה. לצד המנות אפשר להזמין קוקטיילים משובחים.
כתובת: 8South Ln, Sai Wan, אתר

 

התמונה הפותחת: מסעדת Man Wah במלון מנדרין אוריינטל | צילום: Mandarin Oriental Hong Kong

סין של פעם: הכפר שאשי במחוז יונאן

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהונג קונג

סיפורו של בנק אוף צ'יינה בהונג קונג
סיפורו של בנק אוף צ'יינה בהונג קונג

לכאורה, בניין בנק אוף צ'יינה הוא עוד גורד שחקים בקו הרקיע של הונג קונג, אבל מאחורי תכנון הבניין ובנייתו מסתתר סיפור מרתק, עמוס בניגודים בין מזרח למערב, בין עבר לעתיד, בין מודרניות למסורת, בין תקווה לחופש למציאות העכשווית

עסקים בהונג קונג: בין שקט לסערה
עסקים בהונג קונג: בין שקט לסערה

הונג קונג עומדת בסוף 2019 בצומת דרכים: הממשל הסיני מפעיל סיפוח זוחל שלה והצעירים מציפים את הרחובות בהפגנות ובאלימות ובעיקר בפחד רב מפני הבאות. זהו עדיין מרכז פיננסי ועסקי בינלאומי, עם הזדמנויות עסקיות עצומות, אבל העתיד לוט בערפל. ...

טיול בהונג קונג: טיפים והמלצות
טיול בהונג קונג: טיפים והמלצות

גם אם הונג קונג היא רק נקודת עצירה בטיסה שלכם למזרח אסיה, מומלץ בחום לשהות בה לפחות יומיים לפני שתמשיכו הלאה. אז מה עושים באי עם קו הרקיע האייקוני, תרבות סינית ואנגלית שמתערבבות זו בזו ויותר שווקים ומרכזי ...