תפריט עמוד

הואה הין – יעד חדש ויוקרתי בתאילנד

אל על ואשת טורס מציעות לראשונה לישראלים חבילות נופש ייחודיות לעיירת הנופש היוקרתית הואה הין, הנמצאת כשעתיים וחצי נסיעה מבנגקוק

כל מה שלמדנו לצפות מתאילנד ויותר: שמורות טבע, מפלים, איים טרופיים, מרכזי קניות, שווקי לילה, אתרי צלילה ופעילויות של ספורט ימי – מכל אלה יכול כעת התייר הישראלי ליהנות במהלך חופשה בהואה הין (Hua Hin), עיירת נופש יוקרתית ואיכותית הנמצאת כ-170 ק"מ מבנגקוק, בירת תאילנד.

מדריך מסע אחר לתאילנד

במסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב חשפו אל על ואשת טורס את יעד חדש, שאינו מוכר לישראלים, ואשר אליו מוצעות חבילות נופש ייחודיות ומשתלמות במיוחד. אחד היתרונות הגדולים של העיירה הואה הין, שבה נמצא ארמון הנופש של משפחת המלוכה התאילנדית, הוא הקרבה לבנגקוק, מה שאומר שאין צורך בטיסות פנים אשר מייקרות את החופשה.

הואה הין. כל היופי הזה זמין מעכשיו בטיסות ישירות, ללא צורך בטיסות המשך | צילומים: קסוטו

החבילות של אל על ואשת טורס כוללות טיסה ישירה לבנגקוק, העברה להואה הין ובחזרה, שהייה של שבוע במלון 5 כוכבים הממוקם על חוף הים על בסיס לינה וארוחת בוקר – החל מ-1,399 דולר לאדם בחדר זוגי מחוץ לעונת השיא (בחודשים מרץ ומאי-יוני), והחל מ-1,599 דולר בתקופות השיא (דצמבר-פברואר, חגים וקיץ). בנוסף, ניתן יהיה לרכוש שילוב של לילות נוספים בבנגקוק.

הואה הין מציעה מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות, מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי כמעט לכל אחד: משפחות עם ילדים, זוגות, הגיל השלישי וצעירים ותרמילאים. החבילות יהיו ליציאות החל מ-28 בנובמבר 2016.

עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על, אמרה במסיבת העיתונאים: "בשנים האחרונות אנו עדים לכך שהתייר הישראלי מחפש יותר ויותר יעדים אקזוטיים פחות מוכרים לקהל הישראלי. ראיה לכך הינה הפופולריות הגבוהה של יעדים כגון זנזיבר, איי סיישל וכד'. תאילנד הינה אחד היעדים האקזוטיים הפופולריים ביותר בקרב הקהל הישראלי, ובצדק, אולם עם זאת רוב הישראלים מכירים בעיקר את האיים כיעד אליו נוסעים לחופשה אקזוטית בתאילנד. לאחרונה אנו נחשפים יותר ויותר לאזורים נוספים המהווים אלטרנטיבה לחופשה חלומית ללא צורך בטיסת המשך ועתה אנו שמחים להציג לנוסעינו יעדים אחרים בתאילנד עצמה. מדובר בחיסכון משמעותי, במיוחד עבור משפחות – כ-1,000 דולר למשפחה בת ארבע נפשות".

חוף בהואה הין, יעד המהווה חידוש בגזרת הנופשים האקזוטיים

המנהל המסחרי של אשת טורס, ישי בוך, מסביר: "הואה הין מהווה חידוש משמעותי לתייר הישראלי בגזרת הנופשים האקזוטיים. מדובר על אחד מאתרי הנופש היוקרתיים בתאילנד, אשר מאפשר חופשה במגוון מלונות חמישה כוכבים, בנוסף לשלל האטרקציות הקיים באזור, כגון טיולים לכל הגילאים, ספא, טבע ושופינג. כל אלו הופכים אותה ליעד אידיאלי לחופשה זוגית רומנטית או משפחתית. אל על ואשת טורס מציעים מוצר משתלם הכולל טיסות לילה ישירות".

הואה הין המרוחקת מבנגקוק כ- 170 ק"מ, כשעתיים וחצי נסיעה מנמל התעופה סוברנהומי. זוהי עיירת נופש נקייה ומטופחת, עם חופים רחבים המשתרעים לאורך קילומטרים רבים, מי ים תכולים וצלולים, שלל פעילויות של ספורט ימי, שווקים ומסעדות מצוינות, בתי מלון מפנקים, חיי לילה ואטרקציות רבות ומגוונות. עיירת הקייט פופולרית במיוחד גם בקרב האצולה המקומית ובית המלוכה התאילנדי אף בחר בה בתור המקום האידיאלי לבניית לארמון הקיץ.

בחופים ניתן למצוא שפע של פעילויות – החל מספורט ימי (אופנועי ים, סקי מים, גלשני רוח, צלילות ושנורקלינג) ועד רכיבה על סוסים לאורך החופים. האיזור מציע מגוון פעילויות נוספות כגון פארקי מים, טרקטורוני שטח, ראפטינג, דיג ועוד. בנוסף בהואה הין וסביבתה אטרקציות לטיולים – שמורות טבע, מפלים, איים טרופיים, שווקים, יריד לילה, מרכזי קניות. הואה הין נוחה מאוד מבחינת מזג האוויר, גם בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.