תפריט עמוד

ההמצאות של הנסיעות


1

גג אופןֿ >


ה"בייקמפר" הוא אוהל חדש מבית Topeak, ומשקלו רק 1.35 קילוגרמים. הוא מתכווץ לנרתיק קטן שנתלה על כידון האופניים, וכששולפים אותו הוא נפרש קדימה לכדי אוהל מרווח למדי ליחיד, ומלבד היותו חסין בפני גשם הוא גם מונע מגנבים פוטנציאליים לגנוב את האופניים בזמן השינה. המחיר: 1,230 שקלים.
http://moto-ofan.
co.il


2

< משקל יתר
המזוודה החדשה מבית ריקרדו בוורלי הילס נועדה למי שמתפרעים בקניות בחו"ל וחוששים ממשקל יתר. המזוודה יודעת לשקול את עצמה ומציגה את המשקל על גבי צג דיגיטלי. אפשר להשיג בשני גדלים ובשלושה צבעים — שחור, בורדו וירוק־טורקיז. מחיר: 200 דולר. ricardobeverlyhills.com


3

מטרייה אווירית >
כמה פעמים מצאתם את עצמכם תופסים מחסה מתחת לגגון רעוע ומסננים: "לו רק הייתי יוצא מהבית עם מטרייה…" בדיוק בשביל אנשים כמוכם, שהם כמעט כל האנשים בעולם חוץ מהאנגלים, הומצאה "מטריית התחזית", שבעזרת טכנולוגיית WiFi יודעת ללקט מידע עדכני מהאינטרנט ולאותת לכם באור זרחני על מידת הנחיצות בה. המחיר עדיין לא ידוע.
http://www.materious.com/projects/forecast.html


4

< מנגל טו־גו
למי שמתענג על מנגל בחיק הטבע בשבת, רשת מאלי'ס, המתמחה בכלי מטבח, מציעה ערכת כלי מנגל מהודרת, קומפקטית וקלה לנשיאה. הערכה, של חברת Kuchenprofi, ארוזה בתוך מזוודה כסופה ומרופדת וכוללת סט כלי ברביקיו מפלדת אל־חלד. להשיג ברשת חנויות מאלי'ס.
מחיר: 269 שקלים


5

קח מקל >
עד עכשיו קוטלגו זיכרונות ניידים למחשב לפי אמת מידה אחת: כמה זיכרון יש להם. בסטודיו של המעצב ההולנדי חואידו אומס גורסים שזיכרון הוא אמנם תכונה חשובה, אבל אופי הוא תכונה חשובה לא פחות. כך נולד "מקל הזיכרון" – זיכרון נייד עשוי ענף עץ טבעי, שנבחר ועוצב בצורה ידנית, מה שמקנה לו מראה ואופי אישיים. המחיר: מ־39 אירו לזיכרון של MB128 ועד ל־90 אירו לזיכרון של GB1
.www.oooms.nl/usb


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.