תפריט עמוד

האם ניתן לסמוך על כספת בבית מלון?

כולנו יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר כשאנו נמצאים במסע או בחופשה הוא שמירה על החפצים האישיים שלנו. דרך נפוצה למטיילים רבים לשמור על חפציהם במהלך הטיול היא נעילת החפצים בכספת שנמצאת בחדר המלון או האכסניה. אך האם כדאי לסמוך על שיטה זו בעיניים עצומות?

כולנו יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר כשאנו נמצאים במסע או בחופשה הוא שמירה על החפצים האישיים שלנו. דרך נפוצה למטיילים רבים לשמור על חפציהם במהלך הטיול היא נעילת החפצים בכספת שנמצאת בחדר המלון או האכסניה. אך האם כדאי לסמוך על שיטה זו בעיניים עצומות? ואם לא אז איך ניתן לשמור על החפצים האישיים מבלי שנצטרך לדאוג. במאמר הבא נענה על שאלות אלו ועוד בכדי לוודא שבפעם הבאה שתחליטו לצאת לטייל תוכלו לשמור על החפצים שלכם בצורה הטובה ביותר.

למה כדאי להישמר משמירת חפצים אישיים וחשובים בכספת בית מלון?

האחריות שבאה עם שמירת חפצים חשובים ויקרי ערך כמו תכשיטים, ארנק או דרכון במהלך טיול מרגישה לפעמים כמו עול, והרבה מטיילים מחפשים פתרון פשוט שיקנה להם ראש שקט כדי שיוכלו להמשיך ליהנות מהטיול שלהם, אחת הדרכים הנפוצות לשמירה על חפצים אישיים היא אחסנתם בכספת הנמצאת בחדר בית המלון, האכסניה או ההוסטל, ישנם אפילו מקומות המציעים שירות חדר אחסון, אך האם ניתן לסמוך על שירותים אלו? לפניכם כמה סיבות למה כדאי לחשוב שוב לפני אחסון הציוד שלנו בכספות ארעיות:

מנגנון נעילה פשוט: ברוב הכספות של בתי המלון מותקנים מנגנוני נעילה ישנים אותם ניתן לפרוץ בקלות יחסית באמצעות כלי פריצה בסיסיים, הסיבה להתקנת מנגנוני נעילה כאלו היא מכיוון שיש צורך פעמים רבות בשימוש במפתח המאסטר של בית המלון בכדי לפתוח ללקוחות המקום את הכספת אחרי איבוד מפתח או שכחת קוד.

פריצות של עובדי המקום: גנבים לא חסר בשום מקום, אך כשהמטרה מרוכזת במקום כל כך צפוי ויש גישה למפתח או לקוד שיכול לפתוח את הכספת או את חדר האחסון אז קורים מצבים שעובדי אכסניה או הוסטל גונבים מהשוהים המקום. מקרים כאלו קרו ויקרו לרוב במדינות עולם שלישי אך אין ספק שזה תרחיש אפשרי בכל מקום בעולם.

כספת תקועה: רוב הכספות של בתי המלון או האכסניות הן כספות ישנות או זולות בעלות מנגנוני נעילה ישנים לרוב, לכן קורים מקרים רבים בהם מנגנון הנעילה של הכספת נתקע ובכדי להוציא את הציוד יש צורך בשירותיו של פורץ כספות. לפניכם רשימת אזורי שירות של פורץ כספות.

איך נדע שהכספת בטוחה לאחסון?

בכדי באמת לסמוך על כספות מזדמנות במקום הלינה שלנו חשוב לבדוק כמה משתנים לפני כן:

כספת אלקטרונית: בהחלט עדיף שהכספת בחדר תהיה אלקטרונית, בנוסף אם יש צורך בהעברת כרטיס מסוים בכדי לפתוח את הכספת זה אפילו יותר טוב. הסיכויים לפריצת כספת אלקטרונית קטנים משמעותית מפריצת כספת ידנית.

ווידוא כי רק לאחראי יש גישה: לכל בית מלון יש קב"ט ולכל אכסניה או הוסטל יש עובד בכיר שאחראי על תחזוקה וביטחון, חשוב לוודא שרק להם מבין העובדים יש גישה לקוד מאסטר או כרטיס שיוכל לפתוח את הכספת.

קיבוע לקיר: דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא שהכספת מחוברת לקיר מהסיבה הפשוטה שאין בכך סיכון של גניבת הכספת.

אז כיצד ניתן לשמור על החפצים שלנו?

היום יש מגוון רחב של דרכים לשמור על החפצים שלנו בזמן טיול באמצעות כל מיני אביזרים מיועדים ותיקים מותאמים נגד פריצות.
ניתן להשתמש בחגורת כסף למכנס בכדי לשמור על כסף למצב חירום, כיסוי לתרמיל, או תיק ייעודי נגד פריצות, דרך יעילה נוספת היא פשוט להשתמש במנעול קוד מאובטח או לשאת עליכם תיק צד.

לסיכום, לפני שאתם מאחסנים את החפצים האישיים שלכם בכספת של בית המלון או האכסניה, היינו מציעים לכם לחשוב שוב ולבדוק האם המקום באמת נראה לכם בטוח, ואם לא אז תשמחו לשמוע שיש עוד מגוון דרכים לשמור על החפצים יקרי הערך שלכם כדי שתוכלו להמשיך בטיול בראש שקט וליהנות מכל רגע בו.

המאמר באדיבות אתר לוקינג

– כתבה פרסומית –

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.