תפריט עמוד

האיים המלדיביים – גן עדן עלי אדמות

אם יש גן עדן, הוא בטח נמצא באיים המלדיביים: יותר מאלף איים ואיונים הפזורים בים טורקיז צלול, עם חולות לבנים, דקלי קוקוס דקיקים, יערות טרופיים, אתרי צלילה מרהיבים ומלונות מפנקים על קו המים

בלב האוקיינוס ההודי, בין הודו לסרי לנקה, ממוקמת מדינת המלדיביים הקסומה, שנראית כאילו יצאה מתוך גלויה. יותר מ-1,000 איים הפזורים על שטח עצום הכוללים יערות טרופים עבותים, חופים לבנים מנוקדים בעצי קוקוס, ים צלול בצבעי טורקיז זכים ושלווה אינסופית, הופכים את האיים המלדיביים ליעד מועדף ופופולרי בקרב זוגות בירח דבש ואוהבי החיים הטובים.

למלונות באיים המלדיביים

בקתות על המים. המלונות במלדיביים הם מהיפים בעולם

המלונות במלדיביים הם מהיפים בעולם. בכל אי יש מלון אחד בלבד, מה שיוצר אשליה של חופשה באי בודד ופרטי משלכם. רוב החדרים בנויים ממש על קו המים ומזמינים את השוהים בהם לרבוץ על החול הלבן, להתפעל מנופי הלגונה עוצרי הנשימה, ללגום קוקטייל טרופי ולהיבלע בשקט הפסטורלי שמסביב. המלונות והחדרים מאובזרים במיטב הפינוקים, ושירותי הספא של המלון יסייעו לכם להירגע ולהיכנס לאווירת השלווה והרוגע האופייניים למקום. אתם מוזמנים ליהנות מעיסוי מפנק ולקחת חלק במגוון הפעילויות המוצעות במלון, החל מספורט מים חוויתי וכלה בערבי קריוקי ומסיבות ריקודים.

להשאיר את הלחצים מאחור ולהיכנס לאווירת השלווה והרוגע

בנוסף לכל אלה מציעים האיים המלדיביים מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות, שייתבלו את החופשה שלכם ויכניסו בה שמץ של הרפתקנות וחיבור לטבע. בכתבה זו נפרוש בפניכם את מגוון האטרקציות העומדות לרשותכם באיים המלדיביים.

המלדיביים ידועים בעולם כגן עדן לצוללנים בזכות העולם התת ימי המרהיב והצבעוני שלהם, שנחשב לאחד המרשימים בעולם. עשרות אלפי שוניות, יותר מאלף זני דגים ועוד מאות זנים ימיים אחרים הם מנת חלקם של הצוללים במקום. אלפי אתרי צלילה פזורים ברחבי המלדיביים, ולכל אתר המאפיינים הייחודיים לו. בבתי מלון מסוימים קיימים בתי ספר לצלילה שמציעים צלילות בכל הרמות, ממתחילים ועד מתקדמים.

לאלו מכם שחוששים מצלילה, ניתן לחוות את העושר התת ימי באמצעות "צוללת הלוויתן", צוללת התיירים הגדולה בעולם שלוקחת את הנוסעים בה להרפתקה בלתי נשכחת בעומק של 120 מ' מתחת למים. זוהי האטרקציה האידיאלית למשפחות עם ילדים קטנים, שרוצים לחוות את חווית הצלילה במלדיביים "על יבש".

העושר התת ימי המדהים במלדיביים מושך צוללנים מכל העולם

ענף הגלישה הוא אחד מענפי הספורט המפותחים ביותר במלדיביים. הגלים באזור נחשבים למשובחים ביותר ומושכים אליהם חובבי גלישה מכל העולם. לחובבי הגלישה שבכם ישנם מלונות המתמחים בגלישת רוח או גלישת גלים ועונות מומלצות לביקור על פי אזורים וסוג הגלישה (רוח או גלים).

בין אם אתם מעדיפים גלישת גלים או גלישת רוח – המלדיביים הם גן עדן לגולשים

ענף הדיג הוא השני בגודלו במלדיביים (אחרי ענף התיירות, כמובן). אחוז גדול מהאוכלוסייה המקומית מתפרנס מדיג ואחוז נכבד נוסף עושה זאת כתחביב. לא פלא אפוא, שהדיג הפך לאטרקציה תיירותית המושכת אליה חובבי דיג מכל העולם. במרבית בתי המלון אפשר להזמין טיולי דיג, בייחוד ליליים.

הדרך הטובה ביותר לחוות את חיי המקומיים ולהתוודע לאופן התנהלותם היומיומית היא לצאת לסיור העובר בכמה איים, חלקם מיושבים וחלקם לא. במסגרת הסיור תוכלו לקבל תמונה כוללת של המדינה המיוחדת הזו. חפשו בקבלה של המלון המלצות על סיורים באזור והקדישו לכך יום אחד.

אחד מאלף האיים במדינת המלדיביים. צריך רק לבחור מלון ולהתחיל ליהנות

חופשה במלדיביים היא הרבה מעבר לרביצה אינסופית על החוף, וכוללת אטרקציות ייחודיות רבות לכל הגילים וההעדפות. ניתן למצוא ברשת אתרים המתמחים במלונות באיים המלדיביים שיקלו בבחירת המלון המתאים לכם בהתאם לפעילויות שבהן תרצו לקחת חלק והאווירה שאתם מחפשים.

עוד על טיולים לאיים המלדיביים

 

ספארי צלילה באיים המלדיביים

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.