תפריט עמוד

דיסני קרוז ליין – להפליג עם מיקי מאוס

הפלגה באניות הקרוז של דיסני מספקת שעשועים וכיף לילדים מסביב לשעון. מריקודים על הסיפון בחברת מיקי מאוס והחברים, דרך מועדונים המותאמים לשכבות גיל שונות ועד מחזות זמר מושקעים - חופשה על הים שהילדים לא ירצו להפסיק

אם פעם שייט באניית פאר נתפס כנופש למבוגרים בלבד, כזה שצעירים עלולים להשתעמם בו, הרי שבשנים האחרונות השייט באניות נופש הפך להיות בילוי משפחתי מושלם. זהו נופש שבו הכל כלול – לא רק הלינה והארוחות, אלא גם התחבורה, הנופים היפים לאורך הדרך ומגוון גדול של אטרקציות. ובכל זאת, בכל הנוגע לחופשה משפחתית, מומלץ לבחור באנייה שנותנת מענה מיוחד לילדים. כזו שמתקיימות בה פעילויות מיוחדות לילדים, שמציעה אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה, ושהילדים יוכלו לפגוש בה הרבה חברים חדשים כדי שההורים יוכלו לעשות את מה שהם באמת רוצים לעשות בחופשה – לנוח.


חיבוק ממיקי מאוס. בדיסני יודעים לשמח ילדים Disney Cruise Line ©

באניות הנופש של דיסני – דיסני קרוז ליין – עושים מה שיודעים לעשות הכי טוב בחברת דיסני: לשמח ילדים. בשונה מאניות נופש של חברות אחרות, שבהן הילדים הם חלק מהחבילה, באניות הנופש של דיסני הילדים הם העיקר. הילדים נהנים ממגוון עצום של פעילויות ואטרקציות שמותאמות במיוחד לגילם, כך שגם ההורים יכולים ליהנות, בראש נטול דאגות, מהמתקנים והאטרקציות שהספינה מציעה למבוגרים שבחבורה – בריכות שקטות, הירגעות בספא, ארוחות רומנטיות ובילוי בבר או במועדון לילה.

בסרטון הבא תוכלו להתרשם מחמש פעילויות מובילות לילדים בדיסני קרוז ליין:

לדיסני קרוז ליין צי של ארבע אניות: Disney Dream ו-Disney Fantasy, שהן החדשות ביותר ודומות למדי זו לזו בתכנון ובהיצע המתקנים, וכן את Disney Magic ו-Disney Wonder. האניות מפליגות ליעדים שונים: איי הבהאמה, האיים הקריביים, תעלת פנמה, אלסקה, קליפורניה וגם בים התיכון. כולן אניות מפוארות וגדולות במיוחד, שמציעות מגוון עצום של פינוקים ואטרקציות לנוסעים, ובמיוחד לצעירים שבהן.


בכל אניה יש מגוון גדול של בריכות ושעשועי מים
Disney Cruise Line ©

גולת הכותרת של אניות דיסני היא המפגש עם הדמויות האהובות של דיסני. עבור ילדים קטנים המפגש עם שלגיה או עם פו הדב עשוי להיות החוויה הכי מרגשת בחופשה. אבל אם בפארקי השעשועים של דיסני הילדים (וגם ההורים המותשים) צריכים לעמוד יותר משעה בתור על מנת להצטלם עם נסיכה או להתחבק עם מיקי, הרי שבאניות הנופש של דיסני מיקי מאוס רוקד עם הילדים במסיבה, שלגיה מפעילה אותם במועדון הילדים וגופי מתחבק איתם על הסיפון.


עהמפגש עם שלגיה הוא חוויה מרגשת במיוחד Disney Cruise Line ©

גם לילדים גדולים יותר יש הרבה ריגושים בהפלגות של דיסני. למעשה, אחד הדברים שמייחדים את ההפלגות של דיסני קרוז ליין הוא המגוון הגדול של מועדוני הילדים שמותאמים לגילאים שונים. בדרך זו ילדים יכולים להתחבר לבני גילם וליהנות מפעילויות שמתאימות להם. בכל אחת מאניות הנופש של דיסני יש מועדוני ילדים שמותאמים לשכבות גיל שונות – עם משחקים, צעצועים, תחפושות, משחקי מחשב וידאו, הקרנות סרטים, פעילויות יצירה ופעילויות מיוחדות כמו מופע כישרונות צעירים עם טינקרבל, הרכבת פאזלים עם מיקי מאוס או שיעורי ריקוד עם שלגיה. בנוסף, בכל אחת מהאניות יש מועדון Edge, שמיועד לבני 14-11 ומועדון Vibe, שמיועד לבני 17-14, בהם אפשר לשחק במחשב או במשחקי וידאו, לגלוש באינטרנט, לצפות בסרטים, להשתתף במסיבות ריקודים ולהכיר חברים חדשים.


מסיבה במועדון הנוער Vibe. פעילויות לילדים בכל גיל Disney Cruise Line ©

אפילו לקטנטנים דואגים באניות של דיסני: בכל אנייה יש גן ילדים מעוצב ומושקע שבו הילדים נהנים מהשגחה צמודה, ממשחקים וצעצועים ומפעילויות שמותאמות לגילם. ומי שרוצה לבלות עם שאר בני המשפחה, יכול לעשות זאת בלאונג' המשפחתי, שבו אפשר לשחק ביחד ולהשתתף בהפעלות ובהופעות לכל המשפחה.


סרט תלת מימד בקולנוע של האניה
Disney Cruise Line ©

דבר נוסף שמייחד את ההפלגות של דיסני הוא המסיבות המיוחדות. בתחילת ההפלגה מתקיימת מסיבת ריקודים בהשתתפות קפטן מיקי מאוס, מיני מאוס, דונלד דאק, וחברים נוספים. בחלק מהאניות במהלך ההפלגה נערכת גם מסיבת פיראטים. המסיבה נפתחת בארוחת ערב של פיראטים, שבמסגרתה מקבלים הסועדים רטיות לעין ותפריט שמעוצב כמפת אוצר, ובהמשך מתקיימת מסיבה על הסיפון, שבמהלכה קפטן מיקי וחבריו נלחמים בקפטן הוק וסמי. בסוף המסיבה מתקיים מופע מרהיב של זיקוקי דינור, וזה המקום להזכיר שדיסני היא חברת הספנות היחידה בעולם שמורשית להפעיל זיקוקים בלב ים. אם לא די בכך, לאורך ההפלגה מתקיימות הופעות רבות בכיכובן של דמויות דיסני הפופולריות. מגוון ההופעות משתנה מאניה לאנייה, אבל בכל מקרה מדובר במחזות זמר והופעות מושקעות בסגנון ברודווי.


זיקוקים על הסיפון, חוויה ייחודית לדיסני Disney Cruise Line ©

גם הבריכות המיוחדות מספקות סיבה מיוחדת לבחור דווקא בהפלגות של דיסני. בכל אניה יש לפחות שלוש בריכות – החל מבריכת מיקי מאוס, בריכת ילדים שמעוצבת בדמותו של מיקי מאוס וכוללת מגלשת מים, דרך הבריכות של דונלד וגופי שמיועדות לכל המשפחה ועד לבריכה השקטה שמיועדת למבוגרים בלבד. בחלק מהאניות יש אזורי שעשועי מים לילדים ומגלשות מים מסחררות, כמו מגלשת המים Aqua Duck, מגלשת צינור מפותלת, שקופה בחלקים, שעולה, יורדת ואפילו מתפתלת מעבר לסיפון ומאפשרת לגולשים בה להשקיף על הים.


מגלשת מים מסחררת, עוד אחד מתענוגות ההפלגה Disney Cruise Line ©

לצד המאפיינים המשותפים לכל האניות של דיסני לכל אניה יש אטרקציות ייחודיות לה. כך אפשר למצוא ב- Disney Dream וב-Disney fantasy, את מגלשת המים המסחררת Aqua Duck, בעוד שב-Disney Magic מתהדרים במגלשת המים המלהיבה AquaDunk שצונחת במהירות מסחררת מגובה שלוש קומות. היצע מועדוני הילדים דומה למדי, אבל הנוסעות והנוסעים הצעירים ב-Disney Fantasy יכולים ליהנות גם מבוטיק Bibbidi Bobbidi, שבו הילדות יכולות להפוך לנסיכות קטנות עם איפור, תסרוקות ולבוש מתאים, והילדים יכולים להפוך לפיראטים קטנים. גם היצע המופעים משתנה, וכך אפשר ליהנות ב-Disney Wonder מהמחזמר "צעצוע של סיפור" וב-Disney fantasy מהמחזמר "אלדין".

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.