תפריט עמוד

דיסני קרוז ליין: שייט מהאגדות

קשה לעמוד בפני ההיצע האינסופי באניות של דיסני קרוז ליין: מפגשים עם הדמויות האהובות, מופעים מושקעים, מסיבות עליזות, מגלשות מים מסחררות ואפילו אי פרטי שעוגנים בו במהלך השייט. הנה עשרה דברים שאולי לא ידעתם על ההפלגות של דיסני

אם חשבתם שקרוזים זה עניין לזוגות מבוגרים שמחפשים חופשה רגועה בים, סימן שלא הייתם בשייט של דיסני קרוז ליין. חברת דיסני, זאת שכל ילד בעולם מכיר את הדמויות שלה, ולא חשוב אם הוא חי בבוסטון, בבייג'ינג או בבאר שבע, מפעילה ארבע ספינות קרוז מפוארות, שבכל אחת מהן מתקיימות אינספור פעילויות לילדים מכל הגילאים. מופעים מושקעים, מפגשים עם הדמויות האהובות, מועדונים המותאמים לשכבות גיל שונות, בריכות ושעשועי מים, וזאת רק ההתחלה. וגם המבוגרים בחבורה לא נשארים מקופחים, עם אזורים שקטים המיועדים רק להם, אולמות קולנוע, ספא, בתי קפה וברים מתוחכמים.

למעשה, על האנייה עצמה יש כל כך הרבה מה לעשות ולראות, שהילדים יתקשו לעזוב בזמן שעוגנים בנקודות שונות לאורך הדרך. אבל הכיף ממשיך גם בחופים הזהובים ובאי הפרטי של דיסני (על כך בהמשך). אז מה מחכה לכם בהפלגה של דיסני קרוז ליין? הנה 10 דברים שאולי לא ידעתם:


בדיסני אוהבים מסיבות, כמו זו, שנועדה לחגוג את היציאה לשייט | Disney ©

1. דיסני קרוז ליין מפעילה ארבע אניות – דיסני מג'יק ודיסני וונדר הוותיקות יותר ודיסני דרים ודיסני פנטזי החדשות שבחבורה. בכל אחת מהן נהנים ממגוון גדול של פעילויות הקשורות לעולם החוויות של דיסני, רבות מהן דומות, אם כי יש הבדלים בסוגי המופעים, בסוג שעשועי המים וכדומה.

2. השייט בכל אחת מהאניות של דיסני קרוז ליין הוא על בסיס הכל כלול, כלומר הלינה, הארוחות (ויש הרבה כאלה), המופעים, הפעילויות לילדים ולמבוגרים וכל האטרקציות על הספינה – הכל כלול במחיר החופשה. על סיורי חוף ואטרקציות בעת העגינה משלמים בנפרד.


האניות של דיסני קרוז ליין שטות ביעדים שונים בעולם, מהקריביים (בתמונה) ועד אלסקה | Disney ©

3. לאן שטים? האניות של דיסני קרוז ליין שטות ברחבי העולם – בקריביים, באלסקה, בים הבלטי, בפיורדים הנורווגיים ואפילו באזור הים התיכון. אבל אם אתם רוצים לצאת להפלגה משפחתית, עם כל הפעילויות לילדים והמופעים המיוחדים של דיסני, בחרו בהפלגה באיי בהאמה (כולל עצירה באי הפרטי של דיסני) או לאיים הקריביים.

4. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר במהלך ההפלגה היא מפגש עם דמויות דיסני המשוטטות בין הנופשים. מיקי מאוס, מיני מאוס, שלגיה, אלאדין, פו הדב ורבים נוספים מחלקים חתימות, מתחבקים עם הילדים ומצטלמים איתם, והכל בלי להידחק או לעמוד בתור ארוך כמו שקורה בדרך כלל בפארקי שעשועים.

מסיבת תה של נסיכות. המפגש עם הדמויות האהובות הוא אחד ממוקדי המשיכה של ההפלגה | Disney ©

5. אם במלונות נופש משפחתיים ובאניות קרוז יש לרוב מועדון מיוחד לילדים, בדיסני קרוז ליין לקחו את העניין צעד אחד קדימה: על האנייה יש מגוון מועדונים המחולקים על פי גיל, דבר המבטיח שאף אחד לא ישתעמם ושתמיד אפשר להכיר חברים חדשים בגילאים המתאימים. ילדים בגיל הגן נמצאים תחת השגחה צמודה במתחם המצויד במשחקים וצעצועים המותאמים להם, ילדים בוגרים יותר יכולים להתחפש בתחפושות, לשחק במשחקי וידיאו, להשתתף בפעילויות יצירה. אפילו המתבגרים לא ישתעממו לרגע במועדון Vibe המיועד לגילאי 17-14, שם נערכות מסיבות ריקודים, אפשר לצפות בסרטים, לשחק במשחקי וידאו ועוד.


בשיאה של מסיבת הפיראטים יש מטח של זיקוקים מעל הסיפון | Disney ©

6. על האניות של דיסני אוהבים לחגוג. בתחילת ההפלגה מתקיימת מסיבת ריקודים בהשתתפות הדמויות האהובות ובחלק מהאניות מתקיימת במהלך ההפלגה מסיבת פיראטים הכוללת ארוחת ערב בסגנון פירטי (כדי להיכנס לאווירה, הסועדים מקבלים רטייה לעין), מסיבה על הסיפון ובסופה מופע זיקוקים מרהיב.

7. במהלך ההפלגה מתקיימים מופעים רבים ומושקעים בסגנון ברודווי בכיכובן של דמויות דיסני פופולריות. ההופעות עצמן משתנות מאניה לאניה, אבל כולן מושקעות מאוד, וכדי שאף ילד לא יתקשה להישאר ער, יש הופעות בשעות מוקדמות, לפני ארוחת הערב וכאלה שמתקיימות לאחר האוכל לטובת הילדים הבוגרים יותר והמבוגרים.

במהלך השייט אפשר ליהנות ממופעים מושקעים במיוחד בכיכוב הדמויות של דיסני | Disney ©

8. באניות של דיסני יש שלוש מסעדות משפחתיות וכדי שתוכלו ליהנות מכל האפשרויות הקולינריות המוגשות בהן, בעת העלייה לאנייה תקבלו רשימה של המסעדות ובאיזו מסעדה אתם אוכלים בכל יום. בנוסף למסעדות המשפחתיות, יש גם מסעדות המיועדות למבוגרים מעל גיל 18, שבהן יש קוד לבוש וכדי לסעוד שם יש להזמין מקום מראש (הארוחות במסעדות אלו בתשלום נוסף). אם אתם שומרים כשרות, אפשר לציין זאת בעת הזמנת השייט ותוכלו לקבל אוכל כשר.

מגלשת AquaDuck, שחלקים ממנה פתוחים ואחרים שקופים | Disney ©

9. ואחרי כל האוכל, איך אפשר בלי להוציא מרץ בבריכה? בכל אחת מהאניות יש שלוש בריכות: בריכה משפחתית, בריכה לילדים בצורת מיקי מאוס עם מגלשה ובריכה למבוגרים בלבד שבה מקפידים על אווירה שקטה ורגועה. בנוסף, בחלק מהאניות יש אזור של שעשועי מים ומגלשה מסחררת – בשתיים מהאניות, דרים ופנטזי, יש מגלשה היורדת לאורך ארבעה סיפונים, AquaDuck שמה, שחלקים ממנה פתוחים ואחרים שקופים כך שאפשר לצפות באוקיינוס תוך כדי גלישה מהירה. במג'יק יש מגלשה הנקראת AquaDunk שבה גולשים במהירות רבה דרך צינור שקוף.

מגלשת AquaDunk על האניה דיסני מג'יק | Disney ©

10. שמרנו את (כמעט) הכי טוב לסוף: לדיסני יש אי פרטי, הנקרא Castaway Cay, אשר נמצא באיי בהאמה. האניות שהמסלול שלהן עובר באיי בהאמה עוגנות באי ומאפשרות לגלות את כל הטוב שהוא מציע. באי יש מגוון חופים, חלקם משפחתיים, אחרים מיועדים למבוגרים בלבד ויש אפילו חוף לבני נוער. מהחוף המרכזי של האי, המתאים למשפחות, יש גישה נוחה לאזור של מגלשות מים הנמצא בתוך הים ואפשר להגיע אליו בשחייה או בסירה. מלבד רביצה בחוף וטבילה במים התכולים, אפשר לשכור אופניים ולדווש ברחבי האי, לשחות למגלשות המים – האחת איטית וארוכה והשנייה קצרה ומסחררת, לטפס למגדל תצפית משם נשקף נוף של האי. ואם לא די בכל אלה, יש כאן אזור משחקים לקטנטנים, משחקי חוף לגדולים, כדורעף חופים וכדורגל חופים, אפשר לשכור סירה, סירת פדלים או קיאק לשייט מהנה או להצטייד בשנורקלים, סנפירים ומסכות כדי לגלות את העולם שמתחת למים.

אנייה של דיסני עוגנת באי הפרטי, Castaway Cay, שבו יש חופים יפים ואפשרויות בילוי שונות | Disney ©

חוויות אישיות מהפלגה באנייה של דיסני קרוז ליין:

דיסני קרוז: פנטזיה על המים
דיסני קרוז: פנטזיה על המים
שייט חלומי על אניית תענוגות בין איי הבהאמה, שלוקח את הפנטזיה עד הקצה כמו שבדיסני מיטיבים לעשות. לצד מפגש עם דמויות דיסני המפורסמות ואינספור אטרקציות ופעילויות לילדים, אפשר ליהנות בשייט ממופעים מושקעים, ארוחות גורמה ותתפלאו – גם הרבה שקט ושלווה
דיסני קרוז ליין משווקת בישראל על ידי אראי סיטונאי נסיעות בע"מ, לאתר אינטרנט

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.