תפריט עמוד

דיסניוורלד, אורלנדו: חידושים בממלכת השעשועים

ארץ הפנטזיה שבפארק ממלכת הקסם עברה השנה את השיפוץ הגדול ביותר בהיסטוריה של דיסניוורלד, וגם שאר המתחמים בדיסניוורלד לא קופחו ומתגאים בחידושים מלהיבים. כל החידושים במקום השמח ביותר בעולם

מתחם דיסניוורלד באורלנדו, שמורכב מארבעה פארקי שעשועים מלהיבים, שני פארקי מים ושפע של מלונות, מסעדות וחנויות, הוא אחת מהאטרקציות המשפחתיות האהובות ביותר בעולם כולו. כ-18 מיליון מבקרים מגיעים מדי שנה לדיסניוורלד, ונהנים מחבילה ארוזה היטב שכוללת מתקנים לכל המשפחה, מפעוטות ועד בני נוער אוהבי אדרנלין, מפגש עם דמויות דיסני האהובות, מופעים מושקעים, תהלוכות ססגוניות, מלונות מעוצבים, מסעדות, חנויות וגם תורים ארוכים להחריד ומחירים יקרים לא פחות.

למרות זאת, אם בשנים עברו לדיסני היתה כמעט בלעדיות באורלנדו, הרי שבשנים האחרונות נפתחו המון פארקי שעשועים מושקעים באורלנדו, ופארקים אחרים עברו שיפוץ והתחדשות, מה שחייב גם את דיסניוורלד לא לשקוט על השמרים ולהציע אטרקציות חדשות למבקרים בפארק.

למידע על דיסניוורלד אורלנדו, רכישת כרטיסים, הזמנת מלונות ועוד לחצו כאן >>


קרוסלת דמבו המחודשת בארץ הפנטזיה

המרוויחה הגדולה מתנופת החידוש היא ממלכת הקסם (Magic Kingdom), הפארק שמזוהה ביותר עם דיסניוורלד. ארץ הפנטזיה (Fantasyland), שהמתקנים בה מבוססים על הסרטים הקלאסיים של דיסני, עברה השנה את ההרחבה הגדולה ביותר בתולדות הפארק, ושטחה הוכפל. ומה יש בשטח הגדול הזה? האטרקציה המרכזית שהתווספה לכאן היא רכבת הרים חדשה בשם "רכבת המכרה של שבעת הגמדים", שלוקחת את המבקרים במעלה גבעה, מורידה אותם במורד העמק, ואז דרך המכרה של הגמדים שבו מיליון יהלומים מנצנצים.

ארץ הפנטזיה במתכונתה החדשה מחולקת לשני אזורים מרכזיים, אחד מהם הוא היער הקסום, שם אפשר לטייל בין עצים, טירות ומפלים, לבקר בכפר של בל מהיפה והחיה, לצאת למסע מוזיקלי מעל ומתחת למים עם אריאל בת הים הקטנה ועוד. וזה עוד לא הכל – ארץ הפנטזיה התחדשה גם בקרקס הסיפורים, שעוצב עם אוהלי קרקס גדולים בהשראת דמבו הפיל המעופף. לצד מתקנים קלאסיים כמו קרוסלת דמבו המפורסמת והמחודשת, יש פה גם אזור של משחקי מים, תחנת רכבת חדשה לרכבת הקלאסית של דיסני ומפגש עם דמויות דיסני באחד מאוהלי הקרקס הענקיים.


היער הקסום בארץ הפנטזיה, בין עצים, מפלים וטירות

אחת מהדברים המלהיבים ביותר בממלכת הקסם הוא האפשרות לפגוש מקרוב את הדמויות האהובות של דיסני, ולצד הדמויות הקלאסיות כמו מיקי ומיני, התווספו בשנים האחרונות גם דמויות חדשות ונערצות מהלהיטים האחרונים של דיסני. כך, למשל, תוכלו לפגוש את אנה ואלזה מ"לשבור את הקרח" במפגש אינטימי בארמון הנסיכות של דיסני. אותן אנה ואלזה צועדות בתהלוכה המפורסמת של דיסני יחד עם מרידה מ"אמיצה", לצד נסיכות קלאסיות יותר כמו שלגיה וסינדרלה. התוספת החדשה שבאמת גונבת את ההצגה בתהלוכה של דיסני בארץ הפנטזיה היא הדרקון העצום ויורק האש מהסרט מליפיסנט.


הדרקון יורק האש מהסרט מליפיסנט. גונב את ההצגה בתהלוכה

לא רק בממלכת הקסם
החידושים לא מסתכמים בשיפוץ הנרחב של ממלכת הקסם. פארק ממלכת החיות (Animal Kingdom) נמצא גם הוא בתהליך שיפוץ חסר תקדים, בהשראת הסרט אוואטר, שיסתיים רק ב-2017. בינתיים, הוקם באזור האפריקאי של הפארק אולם תיאטרון חדש, בו מוצג המחזמר "פסטיבל מלך האריות".

גם הדאון טאון דיסני (Downtown Disney), אזור החנויות, המסעדות והבילויים של דיסניוורלד, נמצא בפתחו של שיפוץ מקיף שצפוי להימשך עד 2016. בסיומו של השיפוץ, יקבל המתחם את השם Disney Springs, והיצע החנויות, המסעדות ומקומות הבילוי שבו יוכפל. בינתיים כבר נפתחו במתחם כמה מסעדות וחנויות חדשות.


דאון טאון דיסני. גם מתחם הקניות והבילויים של דיסניוורלד עומד בפני שיפוץ מקיף

גם מלון חדש מרשת Four Seasons נפתח השנה בדיסני וורלד, והוא נחשב למלון היוקרתי ביותר שנפתח בדיסני וורלד עד כה. יש בו 443 חדרים מפנקים, אשר מחלקם ניתן להשקיף על מופע זיקוקי הדינור המרהיב שמתקיים בממלכת הקסם מדי ערב. המלון שוכן על האגם ויש לו אי פרטי מלא באטרקציות, כמו בריכת אבובים, מתקני מים, בריכה ענקית, קיר טיפוס ועוד, לצד ספא מפואר, מגרשי טניס ומגרש גולף.

אפילו האפליקציה של הפארק, My Disney Experience, התחדשה והשתכללה. יש לה הרבה אפשרויות, כמו אפשרות להזמין מקום לתהלוכות או לקבל עדכון על אטרקציות שסגורות בזה הרגע, אבל אחת מהאפשרויות המלהיבות ביותר היא האפשרות לראות מה מצב התור בכל רגע נתון בכל אטרקציה, מה שיעזור לכם לקבל החלטה אם שווה לעזוב לעזוב את התור הארוך שאתם נמצאים בו עכשיו לטובת תור קצר יותר בצד השני של הפארק, ובכלל לתכנן את היום בצורה מיטבית ועם מינימום תורים.


מלון Four Seasons החדש, הכי יוקרתי בדיסניוורלד

לא כל החידושים בדיסניוורלד משמחים. באותה מידה. את תנופת השיפוצים הזו מישהו צריך לממן, ובהתאם, גם מחיר הכרטיס עלה, והוא עומד על 99 דולר למבוגר ו-93 דולר לילד בכניסה לממלכת הקסם, ועל 94 דולר ליום (88 דולר לילד) לכל אחד משלושת הפארקים האחרים.

למידע על דיסניוורלד אורלנדו, רכישת כרטיסים, הזמנת מלונות ועוד לחצו כאן >>

* כל הפרטים והמחירים בכתבה נכונים לנובמבר 2014

לקריאה נוספת:

דיסניוורלד, אורלנדו: ממלכת החלומות 
דיסניוורלד, אורלנדו: ממלכת החלומות
המדריך המלא לפארקי השעשועים של דיסני באורלנדו, פלורידה, שיעזור לכם לא ללכת לאיבוד במתחם השעשועים הגדול בעולם. ויש גם טיפים והמלצות

הצילומים בכתבה: Four Seasons, פליקר – Brett Kiger, Scott Smith, insidethemagic, helix90


לאן נעלמו הכוכבים?

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מאורלנדו

אורלנדו: טיולי יום מחוץ לעיר
אורלנדו: טיולי יום מחוץ לעיר

חופשה משפחתית בפארקי השעשועים של אורלנדו יכולה להיות תענוג גדול, אבל לפעמים צריך הפוגה קצרה מרכבות הרים, צמר גפן מתוק וזיקוקים. הצעות לטיולי יום מחוץ לאורלנדו - אל אתרי טבע, מעיינות, חופים יפים ושלווה מבורכת

אולפני דיסני באורלנדו – חוויות מהסרטים
אולפני דיסני באורלנדו – חוויות מהסרטים

לטוס בחללית כמו במלחמת הכוכבים, להתמודד עם הפתעות מבהילות באזור הדמדומים, להתלהב מהשירים והריקודים במחזמר "היפה והחיה" - זהו רק קומץ ממה שמחכה לכם באולפני דיסני באורלנדו, פארק שעשועים נהדר שמוקדש לסדרות טלוויזיה וסרטים אהובים

פארקים באורלנדו – טיפים לתכנון החופשה
פארקים באורלנדו – טיפים לתכנון החופשה

לפני שנוסעים לחופשה חלומית באורלנדו, בירת פארקי השעשועים העולמית, כדאי לתכנן כמה דברים מראש: באיזה פארקים כדאי לבקר, איפה מומלץ ללון, האם לשכור רכב ועוד. לפניכם טיפים והמלצות שיעזרו לכם לבחור בחוכמה ולהפיק את המירב מחופשה באורלנדו