תפריט עמוד

דילים משתלמים: המדריך

כולנו רוצים לנסוע לחו"ל. כולנו רוצים ליהנות כמה שיותר וכולנו מעדיפים לשלם כמה שפחות. אין פלא ששוק הדילים וחבילות הנופש משגשג, אבל איך מוצאים את הדיל המשתלם ביותר? אספנו בשבילכם כמה טיפים

אלה מאיתנו שאוהבים לנסוע לחו"ל מבלים, לעתים, חלק ניכר מזמננו בחיפוש תמידי אחר הדיל המשתלם ביותר. זה שיאפשר לנו לנסוע בנוחות למשך זמן אידיאלי וליהנות ממלון ברמה טובה ועדיף במרכז העיר. ההיצע רב והביקוש גם הוא לא קטן. הניסיון מוכיח שאין נוסחת קסם למציאת הדיל האולטימטיבי. זה דורש עבודת חיפוש ומעקב. הנה כמה טיפים קטנים שיעזרו לכם לתפוס את הדיל החמקמק:

סוכנות נסיעות
אספו אל תיקיית המועדפים במחשב שלכם כמה שיותר כתובות של אתרי האינטרנט של סוכנויות נסיעות. הסיבה לכך ברורה. זה יקל על החיפוש ויאפשר לכם להגיע בלחיצת כפתור להיצע גדול יותר וכך תוכלו להשוות מחירים והצעות. אם יש לכם סוכן נסיעות שאתם עובדים איתו וסומכים עליו (או עליה) שתפו גם אותו בחיפוש במקביל. אולי הוא ימצא את הדיל המשתלם ביותר בשבילכם.

בחירת יעד
לרובנו יש בראש מעין רשימה שלעולם לא מתקצרת של היעדים שנרצה יום אחד לבקר בהם. לכן, כשאתם מחפשים דיל, אל תגבילו את עצמכם ליעד אחד. בחרו שלושה או ארבעה יעדים מהרשימה שלכם וחפשו הצעות לנסיעה אליהם. גם אם אין כרגע דילים משתלמים ליעד הראשון ברשימה, אולי תמצאו דיל מצוין דווקא לאחד מהיעדים האחרים.

בחירת החבילה
כאשר אתם בוחנים את החבילות השונות המוצעות ליעד מסוים כדאי מאוד לשים לב לכמה דברים:
מלון – איזה מלון נכלל בחבילה? איפה הוא ממוקם? לפעמים המלונות בחבילות שהמחירים בהם מפתים ביותר נמצאים במרחק רב ממרכז העיר. זה אומר שתצטרכו להקדיש זמן וכסף לנסיעות הלוך ושוב. לפעמים עדיף לבחור בחבילה מעט יותר יקרה שכוללת מלון במרכז העיר.
זמן השהות – במקרים רבים דווקא החבילות לשהות ארוכה יותר משתלמות יותר.
בסיס אירוח – רוב החבילות מציעות בסיס אירוח של לינה וארוחת בוקר. אבל צריך לשים לב היטב. יש חבילות שהן על בסיס לינה בלבד ויש כאלה שעל בסיס חצי פנסיון או פנסיון מלא.

חבילות לא עירוניות
כדאי לבדוק את היצע החבילות גם אם אתם מתכננים הפעם חופשה שאיננה עירונית:
חופים – אי אפשר שלא להזכיר את חבילות "הכל כלול" לחופי תורכיה, קפריסין או יוון. אלו לרוב חבילות משתלמות ביותר המציעות פיתרון נהדר לחובבי הז'אנר. ישנן חבילות חופים משתלמות גם ליעדים אחרים כמו בולגריה, קוסטה בראווה בספרד ואגם גרדה באיטליה.
חבילות טוס וסע – אלו הן חבילות מצוינות למי שמעוניין לטייל. אמנם חבילות אלה לרוב לא כוללות לינה, אבל מאפשרות לצאת לטיול ברכב מבלי להיות כבולים למקום מסוים. בדרך כלל חבילות טוס וסע הן לשבוע וכוללות טיסה ורכב שכור במגוון יעדים באירופה.
חבילות משפחתיות – בעיקר בזמן חופשות מבתי הספר, אפשר למצוא חבילות נהדרות לטיול משפחתי. לרוב מדובר בחבילות המציעות לינה בבקתה בכפר נופש באירופה (ללא ארוחות) ולעתים רבות הן כוללות מלבד הטיסה גם רכב שכור.

הרגע האחרון
צמד המילים הללו הפכו לקוד שמשמעותו דיל משתלם במיוחד. אבל זה גם אומר ספונטאניות אמיתית. מי שלא משנה לו מתי הוא נוסע או לאן, מי שיכול להרשות לעצמו להחליט על נסיעה בהתראה של יום זה הפיתרון האולטימטיבי בשבילו. כל סוכנויות הנסיעות מציעות מבצעים של הרגע האחרון ואם אתם מסוג האנשים שמסוגלים להחליט ברגע שמחר אתם נוסעים לחו"ל, תוכלו ליהנות מהמחירים המשתלמים ביותר. חשוב לדעת שהחבילות הללו נמכרות במהירות. אין כאן מקום להתלבטות או הרבה זמן לחשוב. אם מצאתם דיל שעושה לכם חשק, הזמינו אותו מיד כי אולי בעוד עשר דקות כבר לא יישארו מקומות.

טיסה בלבד
אמנם זה לא "דיל" במובן הרגיל, אבל לפעמים, במיוחד בעונת השפל של התיירות, משתלם יותר להזמין טיסה בנפרד ולינה בנפרד. מבצעי טיסות אפשר למצוא באתרים של חברות התעופה או באתרי סוכנויות הנסיעות. מחוץ לעונת השיא מלונות רבים בחו"ל מציעים מבצעים והנחות שלא באים לידי ביטוי במחירי הדילים. אם אתם מסוג האנשים שמעדיפים ללון בצימר או אפילו באכסניה, זה הופך את הזמנת הטיסה בנפרד למשתלמת עוד יותר.


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.