תפריט עמוד

דיזנהאוז מציעה: טיול כוכב ייחודי במרכז יוון

חופשה מיוחדת לשחקני ברידג' ולכל מי שמחפש יוקרה ונוחות, לצד טיולים באתרים מרתקים במרכז יוון, כמו סלוניקי, מטאורה, כפרי זגוריה והאי קורפו

דיזנהאוז בנתה חבילה מיוחדת לחג הפסח שנותנת מענה לנוסעים, ברובם שחקני ברידג', שכבר ביקרו באתונה או באיים היווניים והמעוניינים לטייל ולבקר באתרי התיירות המרכזיים של יוון. מדובר בקהל איכותי, לא צעיר, שהמתכונת הרצויה עבורו היא יציאה מדי יום בבוקר לטיול, הכולל גם ארוחת צהרים, וחזרה לקראת ערב לארוחת ערב במלון. לאחר הארוחה שחקני הברידג' משתתפים בטורניר האורך כשלוש שעות, בעוד שיתר המטיילים נהנים מהמלון ומהספא. כדי לספק את הצרכים הללו, הטיול נבנה כטיול "כוכב", כאשר לנים במלון אחד במשך כל השהות, וממנו יוצאים לסיורים יומיים. הטיול מתמקד במרכז יוון, וכולל ביקורים בסלוניקי, מטאורה, כפרי זגוריה, האי קורפו, יואנינה – מערת פארמה ועוד.

ניסיון קודם מלמד כי הקהל הישראלי מעדיף על פי רוב לעשות את סדר פסח בבית, ולצאת לחופש (לברוח מהאורחים ומהמצות…) מיד לאחר מכן – לכל ימי החג. לכן הטיסה המיוחדת והבלעדית של דיזנהאוז תמריא לסלוניקי ביום שלישי בבוקר, 26 במרץ. החופשה תיארך ששה לילות והחזרה תהיה בצאת החג שני,יום שני, 1 באפריל, בשעות אחר הצהריים מסלוניקי.

התכנית היא כמעט "הכל כלול": בכל יום יש שתי ארוחות במלון (חצי פנסיון) ובסיורים כלולה ארוחת צהריים. המלון עצמו, חמישה כוכבים דה לקס, נמצא בעיר יואנינה המשקיפה על אגם ציורי וקרובה לאתרי התיירות של מרכז יוון. כחלק מהחבילה מקבלים כניסה חופשית לספא למשך כל השהות במלון (דבר הכרוך בדרך כלל בתשלום של 20 אירו לאדם ליום). הטיולים מתקיימים בקצב נינוח, מבלי לרוץ מיעד ליעד, וכמובן שאין צורך בכל יום לארוז מחדש את המזוודות. החופשה מיועדת לא רק לשחקני ברידג', אלא גם כל מי שחפץ בחופשה איכותית יוקרתית ויחידה במינה.

לפרטים על החופשה ביואנינה לחצו כאן >>


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.