תפריט עמוד

דובאי – האטרקציות שאסור לפספס

דובאי, העיר הקוסמופוליטית והמרהיבה שממוקמת על חופי המפרץ הפרסי, מציעה מגוון רחב של חוויות ואטרקציות ייחודיות שמושכות מיליוני תיירים מדי שנה. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות במדבר, חוויית קניות ברמה עולמית, ארכיטקטורה מדהימה או בילויים משפחתיים, דובאי היא יעד שאסור לכם לפספס. הנה כמה מהאטרקציות  המובילות שחובה לחוות בעיר הנהדרת הזו (תוכן שיווקי)

בורג' ח'ליפה – המגדל הגבוה בעולם מתנשא לגובה של 828 מטרים ומהווה סמל מובהק של דובאי. מומלץ להזמין כרטיסים לתצפית "At the Top" בקומה ה-148 מראש, כדי להימנע מהתורים הארוכים. העליה למעלה מתבצעת במעלית מהירה שנוסקת 10 מטרים בשנייה, והנוף הנשקף מחלונות הזכוכית עוצר נשימה. רצוי לתכנן את הביקור לשעת השקיעה, אז אפשר לראות את העיר מתעוררת לחיים עם מיליוני אורות ניאון במבט פנורמי של 360 מעלות. למרגלות הבניין נמצא גם פארק מעוצב עם מזרקות מוסיקליות ובריכות נוי מרהיבות. זוהי באמת חוויה יוצאת דופן שלא תשכחו.

דובאי מול – הקניון המפורסם ששובר את כל המוסכמות. זהו לא רק מרכז קניות עצום עם מגוון חנויות אופנה ומותגי על, אלא גם יעד לבילוי של יום שלם עם שלל אטרקציות בדובאי לכל המשפחה. הקניון מפורסם בזכות האקווריום הגדול ביותר בעולם, המכיל למעלה מ-33,000 יצורים ימיים מ-85 מינים שונים, כולל כרישים, ומנהרת הזכוכית שחוצה את האקווריום מאפשרת לחוש את היצורים המרשימים שוחים מסביב. עוד בקניון תוכלו למצוא החלקה על הקרח באולם הסמוך למפל המלאכותי הגבוה בעולם (24 מ'), פארק שעשועים (Ekart Zabeel) עם מתקנים אתגריים כמו רכבת הרים, ואפילו חדר בריחה בטכנולוגיית VR . אבל האטרקציה הכי מפתיעה היא ללא ספק אתר הסקי המקורה, שמשתרע על שטח השווה ל-3 מגרשי כדורגל ומציע 5 מסלולי גלישה לרמות שונות, וגם אפשרות למזחלות שלג ולהחלקה על קרח. וכל זה כשבחוץ שורר חום של 40 מעלות.

מופע המזרקות – אחד המופעים המרהיבים והמרגשים ביותר שתזכו לראות, מתרחש מדי ערב ברחבת דובאי מול, מול בורג' ח'ליפה. המופע המושקע משלב מאות מזרקות מים, אורות צבעוניים ומוזיקה מרגשת, שמתואמים יחד ויוצרים מחזה ויזואלי עוצר נשימה בסנכרון מושלם עם שירים מוכרים מז'אנרים שונים. המופע נמשך כ-5 דקות ומתקיים מדי 30 דקות החל מ-18:00 ועד 23:00 (ובסופי שבוע עד חצות). הכניסה לאזור התצפית על המזרקות היא חינם, וישנן מספר נקודות תצפית טובות, לרבות הטיילת לאורך האגם המלאכותי והגשר מעל שדרת מוחמד בן ראשיד. למי שמעוניין לחוות את המופע מזווית ייחודית, ניתן להזמין שייט רומנטי על בורד "אברה" סירת עץ מסורתית, שחולפת ממש לצד המזרקות הענקיות.

ספארי מדברי – חוויה בלתי נשכחת המשלבת הרפתקאה, נופים קסומים ומפגש עם התרבות המקומית. טיול ג'יפים במדבר הוא הזדמנות לצאת מהעיר התוססת ולגלות את הנופים הפראיים והיפים של המדבר העצום הסובב את דובאי. החוויה כוללת בדרך כלל נהיגת שטח מאתגרת בחולות, עם עצירות לצילומים, להסברים על החי והצומח המדברי וכמובן לגלישת חול בדיונות (סנדבורדינג). לקראת השקיעה מגיעים למחנה בדואי מסורתי, שם אפשר לחוות מקרוב את אורח החיים הייחודי של שבטי המדבר לפני עידן הנפט. בין האטרקציות: רכיבה על גמלים, עישון נרגילה, קעקועי חינה, תלבושות מסורתיות ותצפיות בכוכבים. זו הזדמנות נהדרת להתנתק לכמה שעות מהמודרניות, וליהנות מאווירה קסומה ושקטה תחת שמי המדבר הזרועים כוכבים.

פאלם ג'ומיירה – פלא הנדסי מרהיב ואחד מסמלי העושר והראוותנות של דובאי. האי המלאכותי הענקי הזה, הבנוי בצורת עץ דקל, נחשב לאחד מפרויקטי הבנייה השאפתניים והמדוברים ביותר בעולם. הוא משתרע על שטח של 5 על 5 ק"מ, וכולל 17 "עלי דקל" ו"גזע" המחוברים ליבשה בגשר מרכזי. את ההליכה בטיילת תוכלו לתבל כמובן עם מסעדות וברים הפרוסים לאורך הטיילת.

גן הפרחים של דובאי (Dubai Miracle Garden) – נווה מדבר ססגוני ומרהיב המהווה נקודת חן ירוקה בלב העיר הצחיחה. בין ערוגות הפרחים והצמחים תוכלו למצוא למעלה מ-45 מיליון פרחים מ-60 זנים שונים, שמעוצבים בקפידה בצורות ייחודיות כמו פרפרים, לבבות, מנדלות ואפילו דגמים של מבנים מפורסמים כמו מגדל אייפל ומטוסי איירבוס. לצד מרבדי הפרחים, בגן מפוזרים גם אגמים קטנים, מפלי מים, פינות ישיבה מוצלות וגשרים ציוריים. תמצאו כאן גם אזורי פיקניק מסודרים, שבילי הליכה ואפילו קירות "סלפי" מעוטרים בפרחים למזכרת. זהו אתר מושלם לבילוי משפחתי או זוגי, המציע פסק זמן מרענן ומשמש כתפאורה אידיאלית לצילומים יפהפיים.

דובאי מתפתחת ומתחדשת כל הזמן, וגם מעבר ל-10 האתרים הפופולריים האלו יש בה עוד המון פנינות חבויות ואפשרויות בילוי. קשה להישאר אדישים לקסם המיוחד של העיר המדברית הזו שמצליחה לשלב בין עושר חומרי מודרני לבין מורשת ערבית עתיקה. כל מי שמבקר בה מובטח לו מסע קסום ומלא בהפתעות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.