תפריט עמוד

דובאי באקסטרים: 6 אטרקציות שאסור לכם לפספס

ריחוף באומגה הכי ארוכה בעולם, נהיגה מהירה במסלול אתגרי או אולי סקי בלב המדבר? דובאי מגשימה לכם את כל המשאלות (תוכן שיווקי)

דובאי נחשבת ליעד חלומי לכולם, אבל בעיקר למכורים לאדרנלין, בזכות המון אטרקציות ייחודיות, ברמות ריגוש שונות, שמתאימות למבוגרים אבל גם לילדים. אם אתם לא בעניין של סלפי ממגדל גבוה או שופינג ללא הפסקה ומחפשים אקשן אמיתי, לא תצטרכו לחפש הרבה. אז אם אתם מתכננים טיסה לדובאי, אל תוותרו על האטרקציות הבאות:

סקי דובאי: שיא הקור

אולי בחוץ יש בערך 50 מעלות בצל, אבל בתוך סקי דובאי תצטרכו להצטייד במעילים, כפפות ומגפיים. אל דאגה – את כל אלה תוכלו להשכיר בכניסה לאתר, שנמצא בקניון האמירויות ונחשב לפופולרי גם אצל תיירים אבל גם אצל המקומיים. המקום מתאים לא רק לחובבי אקסטרים אלא לכל המשפחה בזכות מתקנים לילדים, קיר טיפוס, משחקים ואפילו מפגש עם פינגווינים, אך אין ספק שהאטרקציה המרכזית היא הגלישה עצמה. על הר שלג מלאכותי גובה של 85 מטרים פועלים מספר מסלולי סקי ברמות קושי משתנות, עליהם תוכלו לגלוש עם מגלשיים, בסנואובורד או על מזחלת שלג.

X-line: אומגה בלתי נגמרת

האומגה של דובאי הוקמה ב-2017 ומרגע שנפתחה לקהל הרחב, הפכה לאחת האטרקציות הפופולריות באזור. אחת הסיבות לכך היא שמדובר בקו האומגה העירוני הארוך בעולם, שמגיע לקילומטר והוא מתחיל באחד ממגדלי אמוואג' בגובה של 170 מטרים. במהלך הנסיעה באומגה תעברו בין רבי הקומות של האמירות במהירות של 80 קמ"ש, כאשר מצלמה שממוקמת על הקסדה שלכם תצלם אתכם לאורך כל הדרך ואם תרשמו מראש, סרט ותמונות ישלחו אליכם לאחר הנסיעה. לפני ההגעה חייבים להגיע ולהירשם לאטרקציה עם תעודה מזהה. לאחר מכן ישקלו אתכם, יתאימו לכם חליפה, רתמה וקסדה ותקבלו הנחיות מהצוות המקומי לגבי ההתנהלות לאורך הנסיעה. משך הזמן של החוויה כולה הוא כשעה וחצי.

‪Dubai Autodrome: מסלול המרוצים של דובאי

תמיד חלמתם להיות דני קושמרו? האוטודרום הוא המקום בשבילכם. מסלול המירוץ המפורסם של דובאי הוקם ב-2004 על ידי מומחים מגרמניה ובריטניה ולאורך השנים התקיימו בו לא מעט תחרויות בינלאומיות של אופנועים, פורמולה 1 ועוד. לצד התחרויות הרשמיות והאירועים המיוחדים שמתקיימים לאורך השנה, גם מבקרים פרטיים יכולים לנהוג במסלול על דגם לבחירתם. כל מה שתצטרכו זה רישיון נהיגה בתוקף, ידע בנהיגה ידנית ולהיות בני 21 לפחות. בין הרכבים שמחכים לכם: פורמולה 1, BMW, מקלארן, פרארי ואחרות. אם אתם פחות בקטע של נהיגה ומעדיפים להיות בצד של הנוסע, תוכלו לבחור במסלול הזול יותר. במקרה הזה אין צורך ברשיון נהיגה. למעשה המסלול מתאים גם לילדים בני 12 ומעלה. אטרקציות נוספות באוטודרום כוללות רכיבה בסימולטורים וכן מסלולי קארטינג שיכולים להתאים גם לילדים.

נהיגה במדבר: כובשים את הדיונות

גם מחוץ לגבולות העיר יש לא מעט אטרקציות מעלות דופק, שלא כדאי לוותר עליהן כשמגיעים לדובאי. אחת מהן היא טיול ג'יפים מדברי ומאתגר בסגנון של Dune bashing. הטיול כולל נהיגה עצמאית על רכב שטח בין הדיונות החוליות הסמוכות ויכול להמשך מספר שעות, כאשר במהלך הנהיגה, חוצים את הדיונות ומנסים לכבוש אותן מבלי להיתקע בהן. הטיול יכול להיות מיועד למספר נהגים שחולקים בהגה או למשפחה עם ילדים. אם אתם מעדיפים לוותר על הג'יפ, תוכלו לבחור בטרקטורון או ב-RZR, כאשר גם רמת האתגר יכולה להשתנות לפי בקשתכם, בזכות העובדה שהמדבר סביב האמירויות שופע דיונות בגבהים שונים. חלק מהמסלולים כוללים גם אטרקציות אחרון כגון גלישה על הדיונות, רכיבה על גמלים ואפילו אירוח לילי במאהל בדואי מושקע.

טיול ג'יפים מדברי ומאתגר בסגנון של Dune bashing

Offroad vehicle bashing through sand dunes in the desert

Seabreacher: להרגיש כמו כריש

אחת האטרקציות הייחודיות שמוצעות בדובאי היא ה-Seabreacher – כלי רכב ימי שנראה כמו כריש, אורקה או דולפין (תלוי באיזה דגם תבחרו) וחותך את פני המים במהירות שיא של 90 קמ"ש. בתוך הרכב יכולים לשהות עד שני אנשים, והוא מסוגל לצלול לעומק של עד כשלושה מטרים, אבל גם לקפוץ לגובה של חמישה מטרים מעל לים. בנוסף, תוכלו להתהפך, להסתובב ולהתגלגל כמעט לכל כיוון שתרצו ולהרגיש ממש, אבל ממש כמו דג במים. אורך הנסיעה הוא בין 15 דקות לשעה שלמה, לפי התוכנית בה תבחרו ואל דאגה – הנהיגה לא תתבצע על ידיכם, אלא על ידי מדריך מוסמך שיתפעל את העסק וייקח אתכם הכי גבוה או הכי נמוך שתרצו.

Flyboard: נאחזים באוויר

פעילות ייחודית נוספת שתוכלו למצוא בדובאי היא לוח הריחוף. האטרקציה הזו מאפשרת לכם לרחף לגובה של עד 15 מטרים, ולצד ביצוע פעלולים וסיבובים באמצעות סילוני מים עוצמתיים. לאורך החוויה אתם בעצם מחוברים לצינור שמחובר לאופנוע ים שדוהר בין הגלים בזמן שאתם מרחפים ומסתובבים. האטרקציה נחשבת למאוד פופולרית בדובאי ותוכלו למצוא אותה בלא מעט מהחופים ברחבי האמירות. אורך הפעילות הוא כשלושים דקות, ואם זאת הפעם הראשונה בהם אתם מתנסים בפלייבורד, תוכלו להשתמש במדריכים מקומיים שישמחו ללמד אתכם איך להשתמש בלוח ואיך ליהנות מהאטרקציה כמו שצריך ולא רק להתהפך וליפול לתוך המים בלי הפסקה.

אז אם מתחשק לכם לקפוץ כמו כריש, לנהוג במהירות שיא, או לדהור בין הדיונות של דובאי, כדאי לכם להזמין מקומות מראש, בזמן שאתם מחפשים דילים לדובאי.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.