תפריט עמוד

גרסה חורפית ותוססת לג'אז בים האדום

פסטיבל ג'אז חורף בים האדום מציע שמונה מופעים של הרכבים מקומיים ומחו"ל; בערבים יתקיימו מופעי ג'אם סשן של נגני הפסטיבל במלון המלך שלמה

אח צעיר לפסטיבל ג'אז בים האדום: ג'אז חורף בים האדום הוא פסטיבל מוזיקה בינלאומי חדש, מהדורת חורף של הפסטיבל הוותיק ג'אז בים האדום, שבאוגוסט הקרוב יחגוג את שנתו ה-25. הפסטיבל החורפי יתקיים מיום חמישי 20 בינואר ועד שבת 22 בינואר בהאנגר בנמל אילת שהוסב לאולם מופעים עם 2,500 מקומות בישיבה מדורגת (טריבונה). הפסטיבל מארח שמונה מופעים של הרכבים מהארץ ומחו"ל. בין מופעי הפסטיבל: אגברטו ג'יסמונטי, מלחין ומוזיקאי המשלב מוזיקה ברזילאית עם ג'אז מערבי; שלישיית The Bad Plus מארצות הברית, שמנגנת ג'אז אוונגרד; חואן קרלוס קסרס וטנגו נגרו במסע אל השורשים השחורים של הטנגו; טרילוק גורטו, אמן כלי הקשה הודי המשלב ג'אז ואלמנטים הודים קלאסים; מופע בכורה לפרויקט חדש של המוזיקאי והמתופף דורון רפאלי; איתמר ארז עם אנסמבל אדמה ועוד.

במהלך הפסטיבל, מלון ישרוטל המלך שלמה יארח מדי לילה מופעי ג'אם סשן בהשתתפות אמני הפסטיבל, שיגיעו היישר מהנמל אל מתחם בריכת המלון, לאלתורים של קטעי ג'אז בהרכבים מיוחדים ומקוריים. מלונות ישרוטל מציעים חבילות מיוחדות לפסטיבל הכוללות אירוח וכרטיסים למופעים.
מידע על מופעי ג'אז חורף בים האדום באתר הפסטיבל.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.