תפריט עמוד

גרמניה מציעה למטיילים תרבות מקומית אותנטית

קמפיין חדש של מועצת התיירות הגרמנית מציג צדדים אותנטיים של גרמניה, שלא בהכרח מוכרים לתיירים: הפתעות קולינריות, מלאכות יד מסורתיות, מיזמים של תיירות בת-קיימא ואתרי טבע מיוחדים

מחקר עומק שערכה נציבות התיירות האירופית (ETC) בשנה שעברה, גילה כי 33.9 אחוזים מכלל התיירים באירופה מעדיפים לצאת לחופשות עירוניות. על סמך עובדה זו, לצד הביקוש הרב לחופשות בחיק הטבע ורצון להכיר את התרבות המקומית, השיקה מועצת התיירות הגרמנית (GNTB) קמפיין שנקרא German.Local.Culture. במסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב גולדי מולר, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל, הציגה את הקמפיין החדש והסבירה כי הוא נועד להביא אל קדמת הבמה מגוון רחב של פעילויות ויעדים בגרמניה העונים להגדרה של תרבות מקומית אותנטית.

במסיבת העיתונאים היה גם תורסון רודולף, מנהל לשכת התיירות של היער השחור הגבוה, Hoch Swartzwald, שהגיע לתל אביב על מנת להציג את האזור. למרות שישראלים רבים מכירים ואוהבים את היער השחור לא כולם שמעו על היער השחור הגבוה, אזור יפהפה הכולל 20 עיירות, שבעה אתרי ספא המאושרים על ידי המדינה, 2,600 יחידות אירוח ואינספור מסלולי הליכה בטבע. רודולף ציין את היתרונות הרבים של האזור למשפחות מטיילות ולחובבי טבע, בהם לינה כפרית ברמה גבוהה במיוחד, כרטיס שמעניק הטבות רבות ללנים באזור ופעילויות שונות של תיירות בת-קיימא.

ובחזרה לקמפיין German.Local.Culture. מולר סיפרה כי באתר אינטרנט ייעודי שנבנה לצורך הקמפיין, מרוכז מידע רב על כפרים ומלאכות יד אותנטיות, אומנים מסורתיים, הפתעות קולינריות ועוד. הקמפיין מחולק לארבעת נושאי משנה:

Taste: שפע של טעמים

מה מגדיר את המטבח הגרמני? תשובה לשאלה הזאת תהיה שונה בכל אחד מהאזורים ברחבי המדינה. המטבח הגרמני זוכה לאינספור פרשנויות, בהתאם למיקום הגיאוגרפי, לצד טרנדים חדשים המופיעים כל העת. אתר הקמפיין מציג לראווה בתי אוכל ומסעדות מיוחדות, שפים מבטיחים, ייננים צעירים ומוכשרים ועוד. כלומר, בדיוק מה שהמטיילים המגדירים את עצמם כ"פודיז" מחפשים.

מעניין לציין כי תיירים רבים, בעיקר חובבי קולינריה מושבעים, מופתעים בשנים האחרונות לגלות כי בגרמניה פועלות קרוב ל-300 מסעדות שמתהדרות בכוכבי מישלן. המסעדות הללו פזורות ברחבי המדינה – בערים גדולות ובכפרים קטנים ופחות מוכרים.

Green: נפלאות הטבע

אינספור פסגות, יערות עבותים, אגמים ציוריים, שבילי הליכה ושמורות טבע – כשמתרחקים מהמולת הערים הגרמניות, מגלים עולם ירוק ומרשים, גן עדן לחובבי טיולים ברגל או באופניים. כל זאת, לצד מיזמים של תיירות בת-קיימא.

אתר ייעודי מרכז שפע של רעיונות לטיולים, פעילויות, שופינג, לינה, מסעדות, אטרקציות ועוד – כולם חלק מתיירות בת-קיימא, עומדים בתקנים מחמירים ומבטיחים הנאה לצד שמירה על הסביבה.

Craft: שימור מסורות עתיקות

ברחבי גרמניה, במיוחד באזורים הכפריים, יש ייצוג נכבד לבעלי מלאכות מסורתיות – מאופים ועד מעצבי אופנה, מיצרני בובות ועד ייננים. הקמפיין מציג רבים מהם, כמו גם את האפשרות להתנסות בסדנאות יצירה שונות ומגוונות, המיועדות לכל המשפחה.

Flair: קסם תרבותי

מה הקשר בין מופעי אופרה, טירות עתיקות, אמנות רחוב, אדריכלות ייחודית וערים היסטוריות? כל אלו מציגות את הניצוץ התרבותי המאפיין את גרמניה, בעיקר מחוץ למסלולי התיירות השגרתיים. אלו מוצגים אף הם באתר הקמפיין, ומוסיפים חוויות מפתיעות לחופשה בגרמניה.

• מידע מפורט תמצאו באתר הקמפיין

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.