תפריט עמוד

גרמניה איירליינס: מקום ראשון בחברות תעופה בהמבורג

התחרות שנערכה בין חברות התעופה בשדה התעופה של המבורג זכתה גרמניה איירליינס במקום הראשון, בין השאר בזכות הקו החדש שפתחה השנה בין תל אביב להמבורג. גרמניה מעפילה טיסות ישירות גם ליער השחור

שימו לב: בפברואר 2019 גרמניה איירליינס הודיעה על פשיטת רגל ומאז אינה פועלת יותר

חברת התעופה הגרמנית גרמניה איירליינס, המפעילה טיסות ישירות וסדירות מתל אביב להמבורג, זכתה במקום הראשון בתחרות HAM CONNECTS 2015 הנערכת מדי שנה בשדה התעופה של המבורג. גרמניה נבחרה בזכות היותה חברת התעופה המתפתחת ביותר בשנת 2015 בשדה ובזכותה מחויבותה הרבה לשדה התעופה של המבורג, אחד מנמלי הבית המובילים של החברה בשנים האחרונות.

גרמניה איירליינס השיקה בשנה האחרונה כמה קווים ייחודיים לשדה התעופה המבורג, כמו הקו לתל אביב וקווים למרקש ופאפוס, ושמה לה למטרה לבסס את מעמדה בשדה מתוך אמונה בפוטנציאל הטמון בתיירות אל המבורג וממנה.

גרמניה איירליינס החלה את פעילות הטיסות מתל אביב במרץ 2015 בהשקת טיסות ישירות וסדירות להמבורג וליער השחור. גרמניה מציעה שירות מלא על טיסותיה, כולל ארוחה, משקאות קלים, מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, סרטים באורך מלא באיכות HD, מגוון תכניות בידור ושמע, צ'ק אין ללא עלות וכו'.

גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה, הנציגה הרשמית של חברת גרמניה איירליינס בישראל, אמר: "המבורג היא מהערים היפות, המגוונות והמרתקות ביותר, כמו גם מרכז עסקי חשוב ונקודת יציאה לשייט ולטיולים בצפון גרמניה. גרמניה איירליינס הפכה את המבורג לשדה בית מוביל ומציעה את הדרך הטובה והנוחה ביותר להגיע להמבורג מתל אביב וממקומות אחרים. גרמניה איירליינס נמצאת היום במגמת צמיחה ושגשוג ומתפתחת בהצלחה לשווקים בינלאומיים חדשים כאשר שוק התעופה הישראלי הוא אחד המרכזיים בהם".

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.