תפריט עמוד

גאדג'טים – העולם בכף ידך

קל, קומפקטי ומתוחכם. כזה אמור להיות כל אמצעי אלקטרוני שתיקחו איתכם לחו"ל. שלא יכביד עליכם משום בחינה, שיתרום ליעילות ולביצועים, וגם שיעמוד בכבוד בשורה אחת עם פלאי הטכנולוגיה ששולפים שאר הנוכחים במחלקת העסקים או בחדר הישיבות. עדכונים מחזית הטכנולוגיה

מדפסת ניידת: קטנה וקלה

מי שזקוק להמחשות גרפיות מרשרשות יכול לצרף למחשב הנישא מדפסת זעירה מבית Canon. למדפסת PIXMA IP90 — ששוקלת רק 1.8 קילוגרם — יש תפוקה של 16 עמודי שחור־לבן או 12 עמודי צבע בדקה, מתאם Bluetooth אופציונלי וממשק אינפרה־אדום המאפשרים הדפסה אלחוטית גם ממחשב כף יד, טלפון סלולרי או מצלמה דיגיטלית. סוללה ומטען שמתווספים למדפסת מאפשרים להדפיס עד 450 דפים בהטענה יחידה ומהירה. מנשא שרוכשים בנפרד יאפשר הטענה כשהמדפסת עומדת במאונך לקרקע, לחיסכון במקום (מחיר: כ־2,000 שקל).


נגן מולטימדיה: בידור מושלם
אחרי שעות העבודה (או במהלך טיסות, המתנה ונסיעות) מותר להתרווח בכיסא וליהנות מקצת בידור שמזכיר את הבית. IAudio 6 הוא נגן מולטימדיה זעיר (עובי 19 מילימטר, גודל של בערך 7.5 על 3.5 סנטימטר, 60 גרם) שינגן מוזיקה וסרטונים בשלל פורמטים באמצעות מגבר פנימי רב עוצמה, דיסק קשיח וזיכרון של 4 ג'יגה. הנגן מצויד ב־Swing Touch, שהוא משטח מגע אלכסוני לשליטה אופטימלית, ובמסך OLED צבעוני בגודל 1.3 אינץ'. אפשר לשמוע באמצעותו דברים שהוקלטו ממקור חיצוני ותחנות רדיו FM פנימי, ולראות תמונות שהועברו ישירות (בלי תיווך מחשב) ממצלמה דיגיטלית או מטלפון סלולרי של הדור השלישי. ויש בונוסים: הנגן כולל טייפ מנהלים בעל איכות הקלטה גבוהה וגם שעון מעורר, והוא פועל כעשרים שעות ברציפות ונטען מחדש באמצעות כבל USB בתוך שלוש שעות (מחיר: 1,449 שקל ברשת BUG).

מחשב נישא: מקסימום במינימום
המחשב הנישא – שהוא כנראה ההמצאה החשובה ביותר בתולדות נסיעות העסקים – שואף כיום למינימום: מינימום עובי ומינימום משקל. אבל צמצום הגודל אסור שיפגע כמובן בכל התפקודים הנדרשים, בפונקציונליות נרחבת ובנפח הזיכרון. דגם 1X של DELL למשל שוקל רק 1.14 קילוגרם, והוא מצויד במנגנון בולם זעזועים ייחודי ובזמן סוללה ארוך (מחיר: 10,400 שקל ברשת BIGBOX).


זיכרון נייד: הקץ לחיפושים
Disk on Key- זיכרון נייד שמתחבר למחשב בחיבור USB – הוא בבחינת הכרח. הבעיה: מי זוכר איפה לעזאזל הנחנו אותו? החידושים האחרונים בתחום הם אפוא מבוססי מיקום: ה־Swissmemory של חברת Victorinox מציע כרטיס זיכרון של 128 מגה שמתחבר לאולר ({ 649 שקל ברשת ריקושט). אחריו כבר הגיע Wallet Flash מבית Walletex. צורתו כצורת כרטיס אשראי, הוא מתמקם בנוחות בארנק ועמיד לנוזלים, חום, קור וזעזועים. הוא מציע זיכרון של 128 מגה עד 1 ג'יגה ופועל בתקן המהיר 2.0 USB
(מחיר: 399-129 שקל ברשת BUG).

בלוק כתיבה דיגיטלי: לחובבי שרבוט
מי שלא הסתגל למקלדת ולעכבר ומי שמעדיף לשרבט ביד בעת סיעור מוחות פורה במיוחד יכולים להיעזר ב־DigiMemo, לוח גרפי דיגיטלי שמגיע מצויד בבלוק כתיבה, בעט ובזיכרון פנימי של 8 מגה עם אפשרות להרחבה. רשימות, הערות ושרטוטים יועברו בלחיצת כפתור ובאמצעות כבל USB היישר אל המחשב כקובץ סרוק בפורמט JPG (מחיר: 640 שקל ברשת שקם אלקטריק).


מחשב כף יד: שלל תוכנות ויישומים
פגישות, פרטים לגביהן, עזרה בניווט ואפילו בידור בדרך, יספק מחשב כף היד החדיש מבית ASUS מדגם MY PAL A636. המחשב מגיע עם מערכת הפעלה Windows Mobile 5.0 המאפשרת שלל יישומים ותוכנות ששוכנים בדרך כלל במחשב הביתי, וגם מבטיחה שמירה של הנתונים כשהסוללה מתרוקנת. בנוסף לכך, המחשב כולל מקלט GPS מובנה בטכנולוגיה מתקדמת בעל רגישות קליטה גבוהה ודיוק מרבי, ואפשר להציבו במסך אנכי או אופקי לבחירתכם. עוד מיכולותיו: העברת נתונים בתקשורת אלחוטית, רמקול ומיקרופון מובנים שהופכים אותו לטייפ מנהלים ולנגן MP3, ויש כמובן תמיכה בעברית. המחשב הקטן מגיע בערכה עם מטען, כבל סינכרון וזרוע חדשנית לרכב הכוללת עריסה
(מחיר: כ־3,000 שקל ברשתות Office Depot ושקם אלקטריק).

טלפון סלולרי: תשכחו שזה טלפון
טלפון סלולרי הוא חלק בלתי נפרד מן הערכה לנוסע, אבל החדש של נוקיה –

Nokia 9300 Smartphone – משלב בתוכו מערכת בידור ומחשב עם שלל תוכנות ויישומי Office של Microsoft. הסמארטפון כולל מקלדת מלאה, ג'ויסטיק בעל חמישה כיוונים ומסך צבעוני, אפשרות לערוך מסמכים ומצגות, ארגונית שמסתנכרנת בקלות למחשב שנותר במשרד, וכן אפשרויות לשמוע מוזיקה, לצפות בסרטים ולהתקין משחקים. וכן, יש בפנים גם טלפון: פרט לשיחות (כולל שיחות ועידה של עד שישה משתתפים, שבמהלכן אפשר לרשום הערות או לשלוף מספר טלפון מן הזיכרון) ומשלוח SMS ו־MMS, אפשר גם לגלוש באינטרנט ולשלוח ולקבל דואר אלקטרוני ופקסים. לטלפון החכם יש זיכרון מובנה בנפח של 80 מגה, כרטיס מולטימדיה, קישוריות אלחוטית באמצעות Bluetooth ואינפרה־אדום, והכל רק 167 גרם (להשיג דרך רשת סלקום).

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.