תפריט עמוד

בר מצווה באווירה אחרת – הטרנד שכבש את המדינה

בר המצווה מתקרבת, וכעת אתם מחפשים דרך ייחודית וכיפית כדי לחגוג את המאורע? מחפשים רעיון מקורי לחגוג בר מצווה, כך שהאירוע ייחרט בזיכרונכם ובזיכרונם של האורחים? יש לנו את הפתרון האידאלי עבורכם, והוא בר מצווה בפאלקון לייזר טאג (תוכן שיווקי)

לייזר טאג – מה זה בכלל?

לייזר טאג זה למעשה משחק אתגרי, שמדמה לחימה בשטח. לשם המשחק, המשתתפים מקבלים אפודים וכובעים שעליהם יש חיישנים, ורובי לייזר, והם מתחלקים ל-2 קבוצות שאמורות "להילחם" זו בזו. כאשר החיישנים בכובעי ובאפודי המשתתפים, מאפשרים לזהות מי מהשחקנים פגע באחד מבני הקבוצה היריבה שלו – מה שמאפשר צבירת ניקוד לכל קבוצה, והכרעה בנוגע לקבוצה המנצחת. מדובר למעשה באטרקציה שתזרים אדרנלין לגופכם ושתכניס עניין לשגרת חייכם, שכן זוהי חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. בנוסף, זה משחק שדורש שיתוף פעולה, חשיבה ותכנון אסטרטגי ותחרות בריאה, והמשחק מקרב בין המשתתפים.

פאלקון לייזר טאג

"פאלקון" זו חברה המציעה לנו 3 מתחמי לייזר טאג שהם הגדולים והמובילים בישראל. כאשר אחד מהמייסדים של פאלקון לייזר טאג הוא טובל ליפא – בוגר מכללה קדם צבאית לפיקוד, אשר שירת בתפקידי פיקוד שונים בצבא. המייסדים, וביניהם טובל ליפא, הפכו את משחק הלייזר הפופולארי לחוויה משודרגת, אשר מתאימה בדיוק לכל מי שמחפש דרך מקורית וכיפית במיוחד לחגוג בר מצווה או כל אירוע אחר.

בר מצווה חוגגים רק בפאלקון לייזר טאג

אז להלן 3 סיבות לחגוג בר מצווה בפאלקון לייזר טאג:
1. מדובר בחוויה אתגרית ומעוררת, שמזרימה אדרנלין בגוף, ועוזרת לגוון את השגרה הרוטינית והיום-יומית.
2. משחק הלייזר הוא משחק שכל ילד שהגיע לגיל המצוות ישמח לשחק עם הקרובים לו בבר המצווה שלו.
3. מדובר בדרך יצירתית ומקורית כדי לחגוג בר מצווה. מה שיהפוך את האירוע לכיפי ולבלתי נשכח במיוחד.

מה עוד כדאי לדעת על פאלקון לייזר טאג?

למי המשחק מתאים?
המשחק מתאים לכולם – החל מהילדים ובני הנוער ועד למבוגרים ביותר. וזה לא משנה האם אתם ספורטיביים והאם אתם בכושר, או שלא. כל שחקן יכול לבחור באיזו מידה הוא מעוניין להיות פעיל במשחק.

האם פגיעת הלייזר כואבת?
הפגיעות במשחק פאלקון לייזר טאג אינן כואבות כלל. אם במשחקי יריות קבוצתיים אחרים, הפגיעה יכולה לכאוב למדי, עד כדי הופעת "סימנים כחולים" או בכי – לא כך הדבר במשחק הלייזר טאג. במשחק זה פגיעות הלייזר מזוהות על ידי החיישנים בכובעי ובאפודי השחקנים, כך שפגיעות אלו לא כואבות כלל.

האם המשחק מתאים למשתתפים שלא מכירים?
חוששים מכך שהמשחק לא יתאים לקבוצות אנשים שלא מכירים? אל דאגה. גם אם אתם מזמינים אורחים לבר מצווה שלא מכירים את שאר האורחים – ההנאה ממשחק פאלקון לייזר טאג מובטחת עבור כולם. בנוסף, מדובר בחוויה מגבשת במיוחד, ובמשחק שמקרב בין המשתתפים.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.