תפריט עמוד

בריסל איירליינס במבצע להצלת ילדים מאפריקה

שיתוף פעולה בין בריסל איירליינס ועמותת הצל לבו של ילד מאפשר להטיס לישראל ילדים עם מחלות לב מסכנות חיים על מנת שיוכלו לקבל כאן טיפולים

שדות תעופה הם בדרך כלל מקום לפרידות מרגשות, אבל בחול המועד סוכות התרחשה בשדה התעופה בן גוריון פרידה מרגשת במיוחד: קבוצת ילדים מסנגל שבמערב אפריקה נפרדה מישראל. מדובר בילדים עם מחלות לב מסכנות חיים, שבעזרת עמותת הצל לבו של ילד ובריסל איירליינס קיבלו את חייהם בחזרה לאחר סדרת ניתוחים וצנתורים במרכז הרפואי על שם וולפסון בחולון.

"מאז היווסדה, בשנת 1995, עמותת הצל לבו של ילד הצילה את חייהם של יותר מ-5,800 ילדים מ-58 מדינות מתפתחות והכשירה למעלה מ-120 אנשי צוות רפואי ממדינות אלו", אומרת תמר שפירא, מנהלת יחסים בינלאומיים של העמותה. "אנו מודים מקרב לב לבריסל איירלינס על העזרה והשותפות בהצלת חיי הילדים. תודה גם לשגרירות ישראל בסנגל על כל העזרה בהבאת הילדים לארץ והחזרתם לביתם".

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל בה חברה חברת התעופה בריסל איירליינס, ציין כי "זוהי זכות גדולה עבור בריסל איירליינס  לתת כתף למפעל האנושי והייחודי זה.  בלגיה, באמצעות בריסל איירליינס, היתה חלוצת התעופה המסחרית ליבשת אפריקה, ולכן היה זה אך טבעי שבריסל איירליינס יסדה קרן לסיוע הומני, המתמקדת בשיתופי פעולה מצילי חיים  באפריקה". הוא הוסיף כי דרושה אופרציה לא פשוטה לתאם בין אנשי הרפואה לצוותים בשטח וכן גמישות בהסרת מכשולים תעופתיים לוגיסטיים כדי שאפשר יהיה להטיס את הילדים הנמצאים בסכנת חיים. "אנו גאים על שותפות זו ושמחים במעמד זה להחזיר את הילדים הבריאים לביתם בסנגל", הוסיף קיש.

בתמונה הפותחת: ילדים בסנגל (למצולמים אין קשר לילדים המוזכרים בכתבה) | צילום שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.