תפריט עמוד

בריכות נבחרות בעולם

בריכת צ'לסי פירס, ניו יורק
בריכת צ'לסי (Chelsea Piers) היא בריכה לא גדולה, שאורכה 25 מטרים ויש לה גג שקוף, אבל היתרון העצום שלה הם החלונות הענקיים שצופים על נהר ההדסון. כך יכולים השוחים ליהנות מכל העולמות, לשחות בפנים ולהרגיש בחוץ.
כתובת: Pier 60 – 20th St. & Hudson River Park
אתר אינטרנט

בריכת ג'ורג' ואלרי, פריז
בריכת ג'ורג' ואלרי (Stade Nautique Georges Vallerey
) ברובע העשרים נבנתה בפריז לכבוד המשחקים האולימפיים של 1924, והיא נחשבת עד היום לאחת משלוש הבריכות הטובות בפריז. אורכה של הבריכה חמישים מטרים, והיא מתאימה בעיקר למי שרוצה לשחות ברצינות ופחות למי שמעוניין בשעשועי מים. עם זאת מדובר בבריכה פופולרית שנוטה להיות עמוסה במיוחד בסופי שבוע ובחופשת הקיץ. התקרה השקופה שמחפה עליה נפתחת בימים יפים.
כתובת: 148 Avenue Gambetta

בריכת ברנאט פיקורנל, ברצלונה
גם בריכת פיקורנל (Piscines Picornell) היא בריכה אולימיפית, שנבנתה לכבוד המשחקים שנערכו בברצלונה. מדובר במתחם גדול ושוקק חיים שבו כמה בריכות יפות ונוחות.
כתובת: Avda de L’Estadi 30
במונטג'ואיק
אתר אינטרנט

פארק המים של אמריקה במינסוטה
בעיר בלומינגטון שבמדינת מינסוטה בארצות הברית יש שתי אטרקציות יוצאות דופן שמתאימות לבילוי משפחתי בימי הקיץ החמים. הראשונה היא פארק המים המקורה Waterpark of America, מהגדולים בארצות הברית. שטחו של הפארק המדהים הזה הוא 6.5 דונם שבהם יש שלל מתקני מים ובריכות וביניהן מגלשת מים בגובה של 10 קומות, בריכת גלים, בריכה שמדמה נהר שזורם בנינוחות, בריכת שחייה רגילה, בריכה ללימוד גלישת גלים, מגרש משחקים מימי לילדים, שתי בריכות מחוממות ועוד ועוד.

לא רחוק משם נמצא מול אוף אמריקה, מרכז קניות ובילויים ענקי שיש בו כל מה שאפשר לבקש: חנויות, מסעדות ובתי קפה, בתי קולנוע ומגוון עצום של פעילויות לילדים כמו לונה פארק, סימולטור טיסות ומרכז לגו.

הבריכה הגדולה בעולם- סאן אלפונסו דל- מאר
בעיירת הנופש סאן אלפונסו דל מאר בצ'ילה, 90 קילומטר מסן דייגו, נמצאת הבריכה הגדולה בעולם על פי שיאי גינס.
גודלה של הבריכה עולה על קילומטר, שטחה הוא כ- 32 דונם והיא מכילה 250 מיליון ליטרים של מים מלוחים מהאוקיינוס הסמוך.
למים יש שקיפות וצבע טורקיז כמו למי האוקיינוס בזכות טכנולוגיה של שאיבת המים, שמירתם במצב טוב וסינונם. בקיץ הבריכה שומרת על טמפרטורה קבועה  של 26 מעלות, כך שהמבקרים בבריכה מרגישים כאילו הם שוחים בים הקאריבי למרות שהם נמצאים בצ'ילה, סמוך לאוקיינוס השקט. מסביב ללגונה ישנו קומפלקס של מספר מלונות, לכל מלון "חוף אישי" בעל מזח קטן משלו, חול לבן, דקלים, וחלקים מקורים ומחוממים.
אפשרויות פעילויות המים מגוונות ורבות כמו לימודי צלילה, שיט, שחייה, שיט קיאקים ועוד. באיזור יחידת המלונות ישנם מגרשי טניס, כדורגל, כדורעף ועוד. לילדים ישנם מגרשי משחק ופעילויות המותאמות להם.

אתר אינטרנט

סאמרלנד בטוקיו
היפנים מצטיינים בחיקוי הטבע, במיוחד בפארקי מים. עצים ,חול ולעיתים אף ציורי שמים. סאמרלנד בטוקיו הוא אחד מפארקי המים הידועים במדינה. יש בו בריכת גלים גדולה, מגלשות, מפלים, גשם מלאכותי ועוד.

אתר אינטרנט

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.