תפריט עמוד

בית הספר לתיירות

יש סיפוק רב בעובדה שהעבודה שלכם גורמת הנאה לרבים אחרים. בבית הספר לתיירות מאמינים בחשיבותו העצומה של ידע מקצועי והכשרה נכונה לעובדים בתחום התיירות. במסגרת תוכנית הלימודים האיכותית בבית הספר מרחיבים אופקים ומכירים את העולם, אבל גם רוכשים מקצועות מעניינים ומאתגרים. ערוץ התוכן באתר מסע אחר מבהיר את חשיבותה של המקצוענות בתיירות. בואו איתנו להכיר את העולם (תוכן שיווקי)

המקצוענים
עיר זרה. תרבות אחרת. מפגש ראשון של קבוצת ישראלים עם מקום חדש. קשה למנות את מספר השאלות והבעיות שעלולות להתעורר. קשה לדמיין את העונג שביקור כזה עשוי להעניק למי שמגיעים אליו לראשונה. במה זה תלוי? במיליון דברים שאפשר לסכם אותם במילה אחת – מקצוענות. על חשיבותה של ההכשרה הנכונה בתחום התיירות
לכתבה
אוגנדה: שמורת בווינדי, יער הגורילות
קרוב למשולש הגבולות אוגנדה־רואנדה־קונגו נודדות גורילות נטולות כל רגש לאומי בין שלוש מדינות השרויות במתיחות קרבית. ביקור כאן אינו טיול רגיל. הוא דורש הדרכה מקצועית במיוחד, הבנה בבעלי חיים, בתרבות המקומית, ברגישות הפוליטית. כך הולכים במעבה הג'ונגל בחיפוש אחר הקופים הגדולים בעולם
לכתבה
גיניאה החדשה: הנשמה החמישית היא עטלף
במעבה הג'ונגלים שמעבר לביצות איריאן ג'איה, החלק האינדונסי של גיניאה החדשה, שוכנים שבטי האסמט והקורוואי. המדריך המנוסה ספי בן־יוסף ערך מסע אל ארצם של "האנשים שגרים על עצים". דוגמא למקצוענות.
לכתבה
לאוס – טיול למזרח שלא השתנה
תאילנד השכנה הרבה יותר פופולרית, אבל בלאוס יש נופים יפים, שבטי הרים, מקדשים ובעיקר הרגשה שהזמן עצר מלכת. המדריך הותיק גילי חסקין מספר על מדינה יפהפייה, שלווה ורוגעת. רק כך אפשר להבין מקום כלאוס
לכתבה
מצדה
כאשר הודיע ארגון אונסק"ו בשנת 2001 על צירופה של מצדה לרשימת אתרי המורשת העולמית ציין את המקום כסמל של התרבות היהודית והמאבק האנושי בעולם לחירות. מצדה, על צוק מבדד במדבר יהודה, היא אתר מרתק. האם הביקור בה שלם ללא הדרכה מקצועית?
לכתבה
עכו – יש לנו יהלום ביד
בעכו אפשר לראות עיר צלבנית שלמה, חיה ונושמת, ולמרות זאת היא אינה מלאה בתיירים. איזה עתיד מצפה לעכו ב-60 השנים הבאות? האם פיתוח וטיפוח מקצועי יותר של אתרי התיירות בעיר יכול לעזור?
לכתבה
נצרת – טיול ערבית
מתי בפעם האחרונה טיילתם בנצרת? כל כך קרובה ויש בה מכל טוב. הכנאפה מתוקה, השוק מזמין, אתריה מעניינים, והתושבים שמחים לארח מטיילים. היכרות עם עיר מרתקת.
לכתבה
לכתבות נוספות על הדרכת טיולים בישראל »

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.