תפריט עמוד

מחתימה דרכון: אדלה הנדרי, אשת חברת בואינג.
לאן? לא למולדתה קנדה אלא לסקוטלנד, לעיירה קטנה ממש בין אדינבורו לגלזגו. לעת עתה יש לה זמן, והיא מעבירה אותו בכתיבת גלויות ובהתחרטות.
למה התחרטות? "הייתי בארץ רק שלושה ימים, עבדתי כל הזמן ולא הספקתי לראות את כל הדברים האלה שבגלויות. לאן כדאי לי ללכת בפעם הבאה, לאילת או לים המלח?" לדעתנו, ים המלח. אין עוד מקום כזה בעולם.
למי הגלויות? לחמותה לשעבר, שגרה בשווייץ. גם אדלה עצמה חיה תקופה כלשהי בשווייץ, וכיום היא חיה בסקוטלנד. "סקוטלנד דומה לקנדה, וגם שווייץ דומה מאוד לקנדה. אני אוהבת את התחושה של החיים בארץ קטנה יותר. אמנם קנדה לא קטנה כל כך, אבל מבחינת אוכלוסייה היא כן, ומלבד זה, היא צמודה לשכנה גדולה, ארצות הברית. שווייץ גובלת בגרמניה הגדולה, ולסקוטלנד יש את אנגליה. אני תמיד מרגישה שאני בארץ האנדרדוגית, וזה נחמד. זה נותן תחושה של דרייב, של יעוד".
ישראל ארץ אנדרדוגית או אוברדוגית? אדלה לא נותנת תשובה ברורה, אבל מדגישה: "אני פשוט אוהבת את ישראל, משוגעת על תל אביב". בארץ ביקרה לראשונה בנעוריה כחלק מקרוז ים תיכוני שבו הפליגה משפחתה. "אני ואמא שלי ניצלנו את ההזדמנות ונסענו לירושלים, אבא שלי ואחי נשארו באונייה, איזו החמצה!"
תוכלי לסכם את הארץ בחמש מילים? "או־הו. אולי יצירתית, ממציאנית, נחושה, צעירה ודינמית. רואים את זה מאוד בתחום הטכנולוגיה, שבו אני עובדת".
מהו התחום? פיתוח מערכות לגלישה אלחוטית באינטרנט תוך כדי טיסה. אדלה, אשת חברת Connecxion By Boeing נפגשה בארץ עם נציגי אל על, אחת מ־14 חברות תעופה ברחבי העולם שמציעות את השירות.
בתור אשת חברת בואינג, מהו המטוס האהוב עליך? כרגע 777, אבל עדיין לא ניסתה את האיירבאס החדש, הדו־קומתי.
את עצמך גולשת בטיסה? בהחלט, בודקת את כל האימיילים ומנקה את תיבת הדואר הנכנס. "אפשר גם להשתמש בסקייפ על המטוס, אף על פי שלנו אסור לעשות את זה — זו המדיניות של בואינג, כי עדיין לא הוכח עד כמה האפיקים בטוחים. בחודש שעבר עשינו בחברת תעופה אחרת שיחת ועידה בווידאו תוך כדי טיסה. בטיסה אחרת, מקופנהגן לשיקאגו, לוועידה של משחקי מחשב, עשרה שחקנים במטוס שיחקו נגד שחקנים על הקרקע". עד שיפתחו אפשרות וירטואלית לטבול בים המלח מכל טיסה טרנס־אטלנטית, אנחנו נמתין לשובה.
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.