תפריט עמוד

בין אוסטריה לישראל: מפגש תיירותי ייחודי

בעקבות הפופולריות של אוסטריה בקרב מטיילים ישראלים, המחלקה המסחרית בשגרירות אוסטריה בישראל קיימה בתל אביב מפגש ייחודי בין אנשי תיירות משתי המדינות

אוסטריה היא אחד היעדים החביבים על הישראלים, ולראיה, באוגוסט 2021, כאשר הגבלות הקורונה הוסרו באופן זמני, וינה רשמה 32,000 לינות של תיירים ישראלים, עלייה של 25% בהשוואה לשנה שקדמה למגפה. בסטטיסטיקה של תיירות נכנסת לאוסטריה לשנת 2021, ישראל מדורגת במקום ה-11.

ומה היה בשנה שלפני הקורונה? ב-2019, הלינות של תיירים ישראלים הגיעו לשיא חדש של 822,542, עלייה של 20% בהשוואה לשנת 2018. למעשה, שני שלישים מהישראלים מעדיפים את אוסטריה בקיץ על פני כל יעד אחר. למרות הפופולריות של עונת הקיץ, שליש מהתיירים הישראלים הם חובבי ספורט החורף באלפים האוסטריים או לחילופין נהנים מביקור חורפי בווינה.

ארמון שנבורן. הארמון והגנים המקיפים אותו הוכרזו כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו

ארמון שנבורן. הארמון והגנים המקיפים אותו הוכרזו כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו

היעדים העיקריים לתיירים ישראלים הם וינה, זלצבורג וטירול, אם כי גם אזורים פחות מוכרים, כמו קרינתיה, שטיריה ופורארלברג צוברים פופולריות. הנוף המרהיב והמגוון הגדול של אירועי ספורט, דוגמת מרתון וינה ואיש הברזל בקרינתיה הופכים את אוסטריה ליעד אטרקטיבי במיוחד עבור ישראלים בכל ימות השנה. החגים שלנו – ראש השנה, סוכות, חנוכה ופסח – שבהם ישראלים רבים יוצאים לחופשות בחו"ל, הם זמן מצוין להגיע לאוסטריה, שכן הם אינם נחשבים לתקופות שיא בתיירות, ואפשר ליהנות ממגוון אטרקציות ומשירות מעולה במחירים נוחים.

לאור ההצלחה של אוסטריה כיעד תיירותי לאורך עשרות שנים, ארגנה המחלקה המסחרית של שגרירות אוסטריה בישראל, ADVANTAGE AUSTRIA, מפגש תיירות ייחודי בתל אביב, על מנת לספק הזדמנות לנציגים משתי המדינות לגלות הזדמנויות עסקיות חדשות ולהעמיק שיתופי פעולה בענף התיירות. משלחת של נציגים מענף התיירות האוסטרית הגיעו לתל אביב ונפגשו לחילופי דברים מקצועיים עם עמיתיהם הישראלים.

נציגים ישראלים ואוסטרים במפגש בתל אביב

נציגים ישראלים ואוסטרים במפגש בתל אביב

ואלה המשתתפים בכנס:

• לשכת התיירות האוסטרית – לשכת התיירות האוסטרית נוסדה ב-1955 ומטרתה העיקרית היא קידום אוסטריה כיעד נופש בכל העולם.

• חברת התעופה אוסטריאן איירליינס – חברת התעופה האוסטרית, אוסטריאן איירליינס, הגדילה משמעותית את תדירות טיסותיה הישירות מוינה לתל אביב בשנים שלפני המגיפה. נכון לעכשיו, אוסטריאן איירליינס מפעילה כשבע טיסות שבועיות בין וינה לתל אביב ומתכננת להגדיל את התדירות לקראת הקיץ ל-14 טיסות שבועיות, לאור הסרת מגבלות הקורונה והביקוש ההולך וגובר לאוסטריה כיעד למטיילים, משפחות, אנשי עסקים ואוהבי הספורט.

• לשכת התיירות של סברובסקי – עולמות הקריסטל של סברובסקי מציעים חוויית חיים קריסטלית חדשה, מרחב שבו מדע וקסם נפגשים. החלל, המשתרע על פני 7.5 דונם, מציג אמנים, מעצבים ואדריכלים בינלאומיים ולאומיים. גלריית הקריסטל כוללת גם גנים רחבי ידיים ותערוכות מתחלפות.

• מפעלי התרבות Wien Holding של וינה – וינה ידועה כעיר האמנות והתרבות. מפעלי התרבות של Wien Holding מציעים למבקרים תובנה ייחודית על אמנות ותרבות. Wien Holding היא אחת מקבוצות הבילוי הגדולות באירופה וגורם חשוב בחיי התרבות והאירועים של העיר.

• המוזיאון היהודי של וינה – המוזיאון היהודי של וינה הוא נקודת מפגש בין היסטוריה, דת ותרבות יהודית עם זיכרון. הוא משמר את אחד מאוספי היודאיקה הגדולים באירופה.

• מוזיאון Kunsthistorisches של וינה – אחד המוזיאונים החשובים בעולם שבו מוצגות יצירות מופת של רובנס, רמברנדט, רפאל, ורמיר, כמו גם האוסף הגדול בעולם של יצירות מאת ברויגל. ה-Kunstkammer Vienna מזמין אתכם להתפעל מ-2,200 יצירות אמנות, בהן ה-Saliera המהולל של Benvenuto Cellini.

ארמון שנבורן – הארמון הגדול ביותר ואחד מנכסי התרבות החשובים והמתוירים ביותר באוסטריה. הארמון והפארק הצמוד הוכרזו כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

גן החיות שנברון – גן החיות העתיק בעולם, חלק ממתחם שנבורן, אתר מורשת עולמית. גן החיות הזה זכה שש פעמים ברציפות בפרס כגן החיות הטוב ביותר באירופה. הוא מספק בית גידול ליותר מ-700 מיני בעלי חיים, חלקם בסכנת הכחדה חמורה.

מלון Interalpen טירולמלון 5 כוכבים ברמת סיפלד, שבמרכז הרי טירול, שייך למעגל המובחר של The Leading Hotels of the World. המלון מספק אירוח בסגנון טירולי ברמה גבוהה ביותר.

• מלון ריץ קרלטון של וינה – מלון 5 כוכבים, הממוקם בארבעה ארמונות היסטוריים מהמאה ה-19, משלב סגנונות רנסנס, בארוק וגותי עם יוקרה עכשווית.

• חוות נופש ב-Salzburgerland מעל 2,350 מהחוות היפות ביותר באוסטריה המציעות חוויות חופשה נפלאות ורוגע בטבע.

יורוטורס אינטרנשיונל – סוכנות התיירות הנכנסת הגדולה באוסטריה ואחד ממפעילי התיירות במכירות ישירות הגדולים באירופה.

כאמור, את המפגש ארגנה ADVANTAGE AUSTRIA ישראל, המחלקה המסחרית של שגרירות אוסטריה בתל אביב, התומכת בפיתוח הקשרים התיירותיים בין שתי המדינות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.