תפריט עמוד

ביטוח נסיעות לחול לטיול אחרי צבא – 5 טיפים לבחירה הנכונה

לא משנה לאן נוסעים, כל צעיר וצעירה חייבים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לפני שהם יוצאים מהארץ. ישנם רבים שנוטים לחשוב שאין שום סיבה לקנות ביטוח שכזה, הרי "להם לא יקרה כלום" והם מזכירים את העובדה שהצליחו לעבור את השירות הצבאי שלהם ללא פגע ולכן אין סיבה שיחששו. אך זה ממש לא מדויק. ביטוח נסיעות לא נועד לספק ערובה שלא יקרה כלום, אלא לספק בטחונות אם חס וחלילה יקרה משהו, אזי המבוטח או המבוטחת לא יצטרכו להתמודד עם הסיטואציה לבד (תוכן שיווקי)

צעירים וצעירות רבים, מחכים לרגע בו הם יסיימו את שירותם הצבאי רק בשביל לצאת אל הטיול הגדול שאחרי השירות. יש כאלה שחוסכים כסף במהלך כל שירותם הצבאי או נהנים מעזרה של ההורים וטסים מיד אחרי השחרור. אחרים, לעומת זאת, עובדים זמן מה, חוסכים כסף ורק אחרי מספר חודשים יוצאים אל הטיול המיוחל.

ישנם יעדים שונים שנחשבים מאוד פופולריים בקרב צעירים וצעירות. למשל, המזרח הרחוק ובפרט הודו, אוסטרליה וניו זילנד, ארצות הברית, דרום אמריקה, וכן ישנם לא מעט כאלה שבוחרים את אפריקה בתור יעד לטיול אחרי צבא. ישנם צעירים וצעירות שבוחרים ביעדים פחות אקזוטיים ויותר קרובים, למשל מדינות באירופה.

לא משנה לאן נוסעים, כל צעיר וצעירה חייבים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לפני שהם יוצאים מהארץ. ישנם רבים שנוטים לחשוב שאין שום סיבה לקנות ביטוח שכזה, הרי "להם לא יקרה כלום" והם מזכירים את העובדה שהצליחו לעבור את השירות הצבאי שלהם ללא פגע ולכן אין סיבה שיחששו. אך זה ממש לא מדויק. ביטוח נסיעות לא נועד לספק ערובה שלא יקרה כלום, אלא לספק בטחונות אם חס וחלילה יקרה משהו, אזי המבוטח או המבוטחת לא יצטרכו להתמודד עם הסיטואציה לבד.

מה המשמעות של ביטוח נסיעות לחו"ל עבור טיול אחרי צבא?

ביטוח נסיעות לחו"ל, באופן כללי, זו פוליסה שנועדה לבטח את הנוסעים מפני פרוצדורות רפואיות שונות שייתכן ויצטרכו לעבור במהלך שהותם בחו"ל. כך הם יוכלו לקבל החזר על ההוצאות השונות שנדרשו לבצע כתוצאה מכך. כמו כן, באמצעות הפוליסה אפשר לקבל החזר על אובדן או גניבה של פריטים וחפצים שונים במידה והכיסוי נוסף לפוליסה.

במקרה של צעירים וצעירות אשר יוצאים לטיול אחרי צבא, אזי שניתן לבחור במסלולים מותאמים על פי סוג הטיול ועל פי אופי הפעילויות שהוא יכלול. למשל, ספורט אקסטרים, ספורט חורף, חילוץ והצלה ועוד מגוון רחב של אפשרויות. לכן צריך לבחון את המסלול השונים ולהחליט בסופו של דבר מה נכון מבחינתם.

5 טיפים לבחירה נכונה

טיפ ראשון – יש לבחון מה בדיוק הפוליסה מכסה ועד כמה היא מתאימה לאופי הטיול וכן לאופי של המבוטח עצמו.

טיפ שני – יש לבחון מה בדיוק תנאי הפוליסה, והאם יש תנאים ספציפיים עבור מקום היעד אליו מתכוונים לנסוע (למשל, חיסונים או כל דבר אחר).

טיפ שלישי – חשוב לבדוק באילו סכומים חברת הביטוח מבטחת, מה בדיוק התנאים וההגבלות שהיא מציבה.

טיפ רביעי – רצוי לבחון המלצות וחוות דעת, לא רק על אודות הפוליסה על גם אודות השירות של החברה, עד כמה היא נחשבת אמינה, יסודית ושירותית.

טיפ חמישי – מוטב להיכנס ל- Wobi, לבחון הצעות שונות, להשוות בין המחירים שחברות הביטוח גובות ואז להחליט איזו הצעה הכי משתלמת עבורכם.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.