תפריט עמוד

בבנק אמרו להם "שאין טעם למחזר את המשכנתא" ואנחנו חסכנו להם 150,000 ₪

מיחזור משכנתא הוא תהליך שבו בעלי משכנתא מחליפים את המשכנתא הקיימת שלהם במשכנתא חדשה שיש לה תנאים ותעריפים טובים יותר. פריסת המשכנתא מחדש יכולה לעזור לבעלי בתים לחסוך כסף, להפחית את תשלומי המשכנתא החודשיים שלהם ולהתאים את המשכנתא לצרכים שלהם.  במאמר זה נבחן את היתרונות של מיחזור משכנתא וכיצד למחזר את המשכנתא שלך (תוכן שיווקי)

מהן הסיבות הנפוצות למחזור המשכנתא?

הסיבה העיקרית בגללן מרבית האנשים שוקלים למחזר את המשכנתא היא לחסוך כסף.  אם קיים פוטנציאל להוזיל את הריביות לריבית נמוכה יותר מהמשכנתא הנוכחית שלכם, תוכלו לחסוך עשרות אלפי שקלים בתשלומי ריבית לאורך כל חיי המשכנתא. בנוסף, אם יש לכם משכנתא בריבית משתנה שצמודה ברובה למדד המחירים לצרכן או לריבית הפריים, ייתכן שתוכלו למחזר למשכנתא בריבית קבועה, שיכולה לספק יציבות וניבוי בתשלומים החודשיים שלך, ובכך לצמצם את השפעת תנודות ההחזר החודשי שלכם.

סיבה נוספת למחזר היא להפחית את תשלום המשכנתא החודשי. אם ההחזר החודשי שלכם זינק בעקבות עליות הריביות בשנתיים האחרונות, תוכלו לבצע פריסה מחדש לתקופה ארוכה או שונה מזו שקיימת לכם במשכנתא הנוכחית, וכך לקבל תשלום חודשי נמוך יותר.

האם עדיין אפשרי לחסוך במשכנתא על אף שהריביות עלו בשנתיים האחרונות?

על אף שהריביות עלו וכדאיות המחזור ירדה במרבית המקרים, יש עדיין בעלי משכנתאות שמנהלים משכנתא מלפני שנים רבות ומעולם לא בדקו את האופציה למחזור משכנתא.

בחודש פברואר 2023 הצלחנו לחסוך 150,000 ₪ בתהליך מיחזור משכנתא שנלקחה לפני כ – 13 שנים בריבית קבועה צמודה למדד, וליצור החזר חודשי יציב וחיסכון בעלות הכוללת של המשכנתא,

כיוון שהריביות שניתנה למשפחה לפני 13 שנה היו גבוהות אפילו יותר מהריביות הקיימות בשנת 2023.

חשבו על זה, אם אותה משפחה הייתה פונה אלינו בשנת 2020 כאשר הריביות היו בשפל, היינו מצליחים לחסוך להם עוד 100,000 ₪ נוספים, ולכן חשוב לוודא אחת לכמה שנים ובמקרים של שינוי ריביות ומדדים מהו פוטנציאל החיסכון שלכם במשכנתא.

כדי לדעת אם קיים לכם פוטנציאל לחיסכון במשכנתא, אתם צריכים לבצע בדיקה מעמיקה של תנאי המשכנתא שלכם בעזרתו של יועץ משכנתאות מצוות יועצי המשכנתאות שלנו.

לסיכום

פריסה מחדש של המשכנתא עם יועץ משכנתאות יכולה להיות מהלך פיננסי חכם עבור בעלי משכנתאות שרוצים לחסוך כסף, להפחית את התשלומים החודשיים שלהם או להתאים את המשכנתא ליכולת הכלכלית שלהם.

עם זאת, מיחזור משכנתא אינו מתאים לכולם, ובעלי בתים צריכים לשקול היטב את היעדים והאפשרויות הפיננסיות שלהם לפני שהם מקבלים החלטה. אם אתם שוקלים למחזר את המשכנתא שלך, הקפידו לחפש את התעריפים והתנאים הטובים ביותר ולעבוד עם מלווה בעל מוניטין וניסיון.

צוות אמון משכנתאות הוקם במטרה לעזור למשפחות רבות לחסוך כסף במשכנתא, בעזרת ירידה לפרטים הקטנים ביותר והפיכת תהליך מיחזור המשכנתא לפשוט ובר השגה.

צרו קשר עוד היום עם יועץ משכנתאות מהצוות שלנו לבדיקה ואיתור פוטנציאל החיסכון במשכנתא ללא עלות וללא התחייבות.

אמון משכנתאות – ייעוץ משכנתאות מקצועי והכי אישי שיש

לבירורים נוספים חייגו: 054-9622655

(צילום ועריכה בתוכנת קאנבה, שוקי אמון)

(צילום ועריכה בתוכנת קאנבה, שוקי אמון)

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.