תפריט עמוד

באפליקציה של Radio Head תוכלו להאזין למוזיקה בכל מקום ובכל זמן

מאזינים לרדיו באופן קבוע? מעכשיו תוכלו לעשות זאת מכל מקום! אנשים רבים מאזינים לרדיו משום שמדובר בפלטפורמה מצוינת המאפשרת האזנה למוזיקה ולתוכניות מרתקות מדי יום. כעת, כל תחנות הרדיו האהובות זמינות להאזנה גם דרך האינטרנט בכל זמן שתרצו באמצעות אתר ואפליקציית Radio Head. אה, ואם לא אמרנו, כל הטוב הזה הוא לגמרי בחינם. אז מה מחכה לכם שם? (תוכן שיווקי)

בבית, בתור לסופר ואפילו בתחנת האוטובוס: באפליקציה של Radio Head תוכלו להאזין למוזיקה בכל מקום ובכל זמן. מאזינים לרדיו באופן קבוע? מעכשיו תוכלו לעשות זאת מכל מקום! אנשים רבים מאזינים לרדיו משום שמדובר בפלטפורמה מצוינת המאפשרת האזנה למוזיקה ולתוכניות מרתקות מדי יום. כעת, כל תחנות הרדיו האהובות זמינות להאזנה גם דרך האינטרנט בכל זמן שתרצו באמצעות אתר ואפליקציית Radio Head. אה, ואם לא אמרנו, כל הטוב הזה הוא לגמרי בחינם. אז מה מחכה לכם שם?

תחנת גלגלצ

אחת התחנות האהובות, או לכל הפחות בין המושמעות בישראל, היא כמובן תחנת גלגלצ. התחנה הצה"לית שברה תקרת המיינסטרים הישראלי ותכניה העיקריים הם בעיקר מוזיקה פופולרית מכל הזמנים, דיווחי תנועה, מהדורת חדשות וכמובן – התוכניות הנהדרות "מדינה בדרך" ו"קולות החיילים". כעת, כשניתן להאזין לרדיו בכל זמן ומכל מקום, תוכלו לשמוע את תחנת גלגלצ המצוינת שמשדרת 24/7 בכל זמן שנוח לכם באמצעות אתר Radio Head. כמו כן, תוכלו להאזין לתחנה דרך אפליקציית האתר שזמינה להורדה בחינם בחנויות אפל וגוגל.

אקו FM99

התחנה שפופולרית במיוחד בעקבות התוכניות המעולות שלה היא ללא ספק תחנת אקו FM99, המשלבת בין מוזיקה לבין תוכניות קבועות. בין התוכניות האהודות בתחנה נמנית תוכנית הבוקר עם טל ברמן ואביעד קיסוס, המציגה אירועים חדשותיים בנימה קלילה ופינות קבועות. רוצים ליהנות מהתוכנית מכל מקום, בזמן לימודים, בישולים או כל פעילות אחרת? הורידו את אפליקציית Radio Head והאזינו לה ישירות מהנייד, היכן שלא תהיו.

כאן גימל

מכורים למצעדי מוזיקה מגוונים? קחו אותם איתכם לכל מקום עם אפליקציית Radio Head! תחנת הרדיו של תאגיד השידור הישראלי בניהולו של יובל גנור משדרת מוזיקה פופולרית מכל הסוגים יחד עם תוכניות ומופעי רדיו מוזיקליים. התחנה משדרת לאורך שעות היום ומציעה מגוון רחב של תשדירים, תוכניות והופעות חיות, החל ממוזיקה ים תיכונית, דרך מוזיקה נוסטלגית של להיטים ישראלים מכל הזמנים ועד מוזיקה ישראלית שחורה ותוכניות רוק.

FM103

גם תחנת הרדיו האזורית של גוש דן והסביבה זמינה כעת לשמיעה מכל מקום ובכל זמן באפליקציית Radio Head. תחנת FM103 האהובה, שהייתה ידועה בעבר כ"רדיו ללא הפסקה", מציעה שידורים בנושאי אקטואליה, ספורט, פוליטיקה והומור, ומקדישה את סופי השבוע לרצועת "שבת עברית", תוכנית זמר עברי משובחת שמנעימה את הלב.

רדיו דרום

אתם כבר לא צריכים להיות באזור באר שבע כדי ליהנות לתכנים המשובחים והמלהיבים של תחנת רדיו דרום. התחנה המואזנת ביותר באזור הדרום מציעה לוח שידורים רחב ומרתק של תוכניות אירוח בנושאים מגוונים, כמו אקטואליה מקומית, ספורט, חדשות, שעשועוני רדיו וכמובן – מוזיקה. בין התוכניות הפופולריות בתחנה תוכלו למצוא את "בוקר טוב דרום" בהגשת אמנון סופר ודוד יוסוב, תוכניתו של יורם סוויסה "בחצי היורם" ואת "באים בטוב", בהגשת כפיר ולדמן. גם לרדיו דרום תוכלו להאזין בכל שעה ומכל מקום באמצעות אפליקציית Radio Head.

לסיכום

ההאזנה לרדיו כבר מזמן אינה תלויה באזורי הקליטה, וזה יתרון גדול מאוד. כעת, ניתן ליהנות מכל תחנות הרדיו שהוזכרו (וכמובן, ממבחר גדול של תחנות רדיו נוספות) באמצעות אתר Radio Head והאפליקציה שניתנת להורדה זריזה וחינמית דרך חנויות אפל וגוגל. כל התחנות האהובות עליכם וכל תוכניות הרדיו שאתם לא יכולים בלעדיהן נמצאים עכשיו במקום אחד, ותוכלו לשלב ביניהם לבין כל שאר העיסוקים היומיומיים שלכם.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.