תפריט עמוד

אתרי קמפינג: בצילו של האוהל

קל לחלק את כל אתרי הקמפינג בעולם לשני סוגים: אלה שיש בהם את כל השכלולים והפינוקים, חיבור לגז ולמים, לחשמל ולכבלים וסוג שני, המעניין פי כמה, הם אתרי הקמפינג עם תנאים בסיסיים, ללא פינוקים מיותרים, אותם יש ממילא בבית, אבל עם נוף ללא תחליף. רשימה זו מתמקדת בסוג השני ומזמינה אתכם לאתרים הטובים ביותר, שאפשר לשבת בהם בצל העצים או האוהל ולגנוח בהנאה

1. רומרינס, Eze, צרפת: האתר הנפלא הזה שוכן על ההרים ליד מונקו. אי אפשר לקנות נופים יפים כאלה בכל הכסף שבעולם. כל שצריך לעשות הוא לטעת את האוהל שלכם בחורשת עצי הזית ושיחי הרוזמרין, לפתוח כיסא מתקפל, להישען לאחור ולצפות מגבוה על כיף Ferrat ועל Esterel. אין כאן בריכה, אין מועדון לילדים, ואין מוזיקה רועשת.

2. La Brouquere, Gondrin, צרפת: קשה לטעות כאשר הקמפיג נמצא בחצר של יקב עתיק. במקום יש פאטיו יפה, ונוף נהדר של כרמים, שדות וגבעות רכות. חובבי הפואה גרא ישבעו כאן נחת כיוון שהקמפינג נמצא בליבו של אזור שמתמחה בדיוק בייצורו של המעדן הצרפתי הזה.

3. Kota Cabana, Brûlon, צרפת: הבעלים של המקום, ז'אן קלוד גווילו תהה זמן רב מה לעשות עם עצי הסקויה הענקיים בחצרו. הפתרון הגיע בדמות שלוש בקתות שנבנו על העצים. כך אתם מוזמנים ללון חבויים בבתי העץ האלה, במרומי הענפים. השמש כאן לא קופחת, הצל מובטח וגם שלווה גדולה.

4. Treen Farm, St Levan, Penzance, Cornwall, אנגליה: במרחק שלושה מייל מלנדס אנד (הפינה הכי דרום מערבית באנגליה) גובים בקמפינג הזה סכום פעוט תמורת לינה של זוג ומכונית. בתמורה מקבלים חינם את הנוף הדרמטי והמרהיב של הצוקים שיורדים אל האוקיינוס האטלנטי. הקמפינג מוקף בכמה חופים נהדרים ואם לא קר מדי אפשר לבלות בהם ימים נפלאים. במקום מסלולי הליכה טובים.

5. Whitesands Beach, Tan-y-Bryn, St David’s, Pembrokeshire אנגליה: חוף יפהפה בדרום אנגליה. גולשים רבים מגיעים לכאן כדי לתפוס גלים. המקום כולו פראי וטבעי לחלוטין והשהות כאן לא מופרעת בידי נזקי הציוויליזציה.

6. Sudersand, Gotland, שוודיה: האי גוטלנד מול חופי שוודיה מפורסם בעולם בזכות הנופים והטבע המדהים שלו. אורכו כ-170 קילומטר ורוחבו 80. המעבורת המקומית מגיעה אליו כמה פעמים ביום. הקמפינג ממוקם צמוד לחוף חולי על האי, במקום מבודד ויפה. באזור יש תצורות סלע מיוחדות ורבים מגיעים לכאן כדי לראותן, אבל לא קשה למצוא כאן פינות נחבאות.

7. Bahia Honda, Florida, ארצות הברית: הקמפינג שוכן בלב פארק שנושא את אותו שם. כאשר נוסעים דרומה על הקיז של פלורידה לכיוון קי ווסט זהו האי הראשון אליו מגיעים לאחר שחוצים את גשר שבעה המיילים. האתר מפורסם כאתר צלילה ושנירקול מעולה. חובבי דיג ימצאו כאן אתר נוח ופורה מאוד.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.