תפריט עמוד

87 | סינגפור
סינגפור היא קניון אחד גדול. זה כל הסיפור. ואם סינגפור היא המכה של הפריקים לאלקטרוניקה, אזור Sim Lim הוא הגביע הקדוש, עם מבחר בלתי נדלה של מצלמות דיגיטליות וכל הגאדג'טים המתבקשים. ברחוב Orchard מוכרים בגדים ואביזרי אופנה, בצ'יינה טאון אפשר למצוא מציאות וענתיקות, ובמוֹל Suntec City אין דבר שאין. גם הקשוחים ייכנסו כאן להתקף של קניות.

88 | בנגלור, הודו
שלא כמו במומבאי (בומביי לשעבר) או בערים הודיות צפופות אחרות, השופינג בבנגלור (Bangalore) נינוח ומרוכז יותר. כשצועדים ברחוב Commercial מגלים שיש בו הכל: בגדים מחויטים לגברים משל פייר קרדין, אלן סולי, לואי פיליפ, ואן האוזן ואחרים, חנויות טרנדיות לצעירים כמו Weekender, וגם שטיחים, צעיפי פאשמינה ושכיות מעץ עם פיתוחים והטבעות של פילים ושאר סמלים הודיים. מי שמחפש סארי איכותי שילך לרחוב Brigade, היוקרתי יותר.

MISSION | 89, סן פרנסיסקו
העיר האהובה עלי בכל מה שקשור באופנה ובקניות היא סן פרנסיסקו. האזור שאני הכי אוהבת הוא ה־Mission, בייחוד בקטע שבין רחוב 16 לרחוב 24, ולאורך הרחובות Valencia ו־Guerrero, מסלול שמלא בחנויות בגדים מדליקות ומיוחדות. החנויות שאני הכי אוהבת להסתובב בהן הן DEMA, ו־Sunhee Moon.
בין קנייה לקנייה יש המון טקריות נהדרות (taqueria, מקומות המגישים אוכל מקסיקני מהיר), בייחוד Pancho Villa. אזור מצטיין נוסף הוא Hayes Valley, שכולו בוטיקים טובים, ובייחוד שתי חנויות הנעליים המעולות: Bulo, שמחזיקה בעצם שתי חנויות, אחת לגברים ואחת לנשים, ו־Gimme shoes.
נאית רוזנפלדר (נאית רוזנפלדר היא מעצבת אופנה)

90 | כיכר המדינה, תל אביב
למוכרת בשוק השחור בסרט "אלכס חולה אהבה", היה סרוויס מפורצלן של רוזנטל. גם בכיכר המדינה אפשר לקנות פורצלן ואפילו קרמיקה של רוזנטל. מי שרוצה לשלם בשקלים אבל במחירים של אירופה ימצא פה מותגים בינלאומיים, מארמני, דולצ'ה גבנה, לגרפלד ודונה קארן ועד לורה אשלי ולואי ויטון. עם שער האירו של היום – למה לטוס לאירופה?

91 | צ'לסי, ניו יורק
עד לא מזמן הבגדים הכי אופנתיים שהיה אפשר לראות שם היו סינרים מוכתמים של קצבים. אבל בניו יורק, שבה הטרנדים מתחלפים במהירות גדולה ממהירות האור, אזור צ'לסי (Chelsea), שעל רחוב 14, בין רחוב Hudson לנהר הדסון, הוא הדבר הכי חם בעיר. פעם פעלו פה 250 בתי מטבחיים, וכיום עברו לכאן קובעי הטרנדים אלכסנדר מקווין, קרלוס מיאלה הברזילאי עם חנות הדגל הבינלאומית הראשונה שלו, סטלה מקרטני, ג'פרי עם מבחר הנעליים הטוב בעיר, והאופנאי הישראלי יגאל אזרואל.

92 | מיקרוזיין, לונדון
Microzine, חנות הגברים החדשה בלונדון, פועלת במתכונת של מגזין גברים. העורך הראשי והצוות אחראים על הקניות הקפדניות שמייצגות את הטרנדים הכי לוהטים בשוק הגברים. והכל, אבל הכל, למכירה, כולל המדפים המעוצבים שעליהם מונחים הבגדים המעוצבים. בין שלל הפריטים אפשר למצוא מהדורה מיוחדת ומצומצמת של נעלי פומה
(163 דולר), כורסאות סיקסטיז שעוצבו על ידי פלורנס קנול עבור אוניברסיטת פרינסטון (5,353 דולר) וגם מבחר גאדג'טים לבנים, שזה בדרך כלל מסתכם במוצרים אלקטרוניים שעולים הרבה כסף. הפריטים מתחלפים מדי חודש, אם הם לא חוסלו הרבה קודם בגלל הביקוש הרב.
> www.microzine.co.uk
ליאת תימור (ליאת תימור היא עיתונאית ומנחת טלוויזיה)

לאן נעלמו הכוכבים?

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.