תפריט עמוד

אתיופיאן איירליינס מגדילה את תדירות הטיסות לישראל

אתיופיאן איירליינס, חברת התעופה הגדולה באפריקה, שהמשיכה לטוס מישראל ואליה גם בשיא מגפת הקורונה, מגדילה את תדירות הטיסות בין תל אביב לאדיס אבבה. בנוסף, היא תפעיל טיסת חילוץ מיוחדת מהודו לישראל

אתיופיאן איירליינס, חברת התעופה המובילה והגדולה ביותר באפריקה, תבצע טיסת חילוץ מיוחדת להשבת מטיילים ישראלים ארצה מומביי שבהודו לתל אביב (דרך אדיס אבבה).

הטיסה, שתתקיים ב-2 ביולי, מצטרפת לטיסות חילוץ נוספות ומיוחדות שהפעילה החברה, כמו טיסה מישראל לדרום אפריקה להחזרת אזרחים זרים אשר שהו בארץ וישראלים העובדים ומתגוררים במדינה. לאחרונה הפעילה החברה גם טיסה מיוחדת להבאת כ-120 עולים חדשים מאתיופיה לישראל, שהתקבלו על ידי שרת הקליטה פנינה תמנו שטה ויו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג.

אתיופיאן איירליינס, המציינת בימים אלה 74 שנים של פעילות, היא בין החברות היחידות אשר המשיכו לאורך כל התקופה טיסות סדירות מתל אביב לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך ליעדים שונים ברחבי העולם. בימים אלה הגדילה אתיופיאן את תדירות הטיסות מטיסה שבועית אחת לשלוש טיסות שבועיות מתל אביב, בימים ראשון, שלישי ושישי, וזאת לאור הביקוש העולה. החברה מפעילה תהליך חיטוי וניקוי קפדני לפני כל טיסה ואחריה, תוך הקפדה על כללי היגיינה מסודרים.

על הקשר המיוחד של החברה לישראל מעיד גם מטוס הדרימליינר החדש שהושק בתחילת השנה, ואשר נקרא על שם העיר תל אביב. המטוס הזה מצטרף לצי המטוסים הצעיר והמודרני של אתיופיאן, עם גיל ממוצע של 5 שנים.

בילן ארפיין, מנהלת אזורית של אתיופיאן איירליינס בישראל, אמרה: "אנחנו מרגישים מחויבים לנוסעים שלנו גם בזמנים האלה, ולאור זאת אנחנו ממשיכים להפעיל טיסות סדירות מתל אביב ואף להגדיל את התדירות, מפעילים טיסות חילוץ מיוחדות ואף הפעלנו טיסות קרגו כדי להביא ציוד רפואי מסין לישראל בשיא התפרצות המגפה. לאתיופיאן איירליינס קשר חם וארוך שנים עם ישראל והפעילות שלנו בארץ גם בתקופה זאת מוכיחה את הנאמנות שלנו לנוסעים הישראלים ולשוק המקומי".

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.