תפריט עמוד

אתיופיאן איירליינס: חברת התעופה הטובה באפריקה

זו השנה השביעית ברציפות שאתיופיאן איירליינס זוכה בפרס חברת התעופה הטובה באפריקה. לרגל הזכייה החברה יצאה במחירים מיוחדים, בין השאר טיסה ליוהנסבורג או לדלהי בפחות מ-500 דולר

חברת התעופה הגדולה ביותר של אפריקה, אתיופיאן איירליינס, זכתה בפרס חברת התעופה הטובה ביותר באפריקה לשנת 2018, זו השנה השביעית ברציפות. הפרס הוענק לאתיופיאן איירליינס בהוקרה על המשך הצמיחה המהירה, הגידול ברווחיות ותרומתה הבולטת לפיתוח התעופה באפריקה.

במהלך השנה החולפת אתיופיאן איירליינס הרחיבה את קווי התעופה שלה, חידשה את צי המטוסים, שדרגה את השירות והתפריט המוגש לנוסעים וחנכה שלושה האנגרים חדשים לתחזוקת מטוסים.

בטקס קבלת הפרס, שהתקיים ברבאט, בירת מרוקו, ציין טוולדה גברמאריים, מנכ"ל אתיופיאן איירליינס: "הפרס משקף את המאמצים המתמשכים שלנו ואת המחויבות של העובדים שלנו להצלחת החברה. ההכרה במצוינותה של החברה מחזקת את תכניות ההתפתחות המהירה עד שנת 2025. אפריקה רושמת התפתחות כלכלית מהירה המבטיחה עתיד חזק. אנו נמשיך במחויבותינו בחיבור בין מדינות אפריקניות לבין שותפי הסחר העיקריים שלנו בעולם כדי לנצל את ההזדמנויות העסקיות וההשקעות המאסיביות ביבשת לקדם את התעופה האפריקאית לרמה הגבוהה ביותר". הוא גם דיבר על החזון שלו הקים בעתיד שוק תעופה אפריקאי מאוחד.

מנכ"ל אתיופיאן איירליינס בטקס הענקת הפרס

מנכ"ל אתיופיאן איירליינס בטקס הענקת הפרס

אתיופיאן איירליינס הודיעה כי היא מרחיבה את פעילותה ומוסיפה טיסות ליעדי נופש באפריקה ובמזרח הרחוק. החברה מפעילה 14 טיסות שבועיות מנתב"ג לאדיס אבבה, בירת אתיופה – האחת יוצאת בשעה 9:00 והשניה ב-00:45 בלילה. מאדיס יש טיסות המשך למגוון גדול של יעדים באפריקה ובאסיה: קייפטאון, יוהנסבורג, דלהי, מומבאי, בנגקוק, מנילה, שנחאי ועוד. לטובת הנוסעים הישראלים, החברה הודיעה על מחירים חסרי תקדים:  טיסה ליוהנסברג החל מ-484 דולר, טיסה לדלהי החל מ- 460 דולר, להונג קונג החל מ-639 דולר ולסאו פאולו החל מ-710 דולר. הטיסות ארוכות הטווח נעשות במטוסי דרמליינר 787. בקו מתל אביב יש שתי מחלקות שירות: תיירים ועסקים. הכרטיס כולל שירות מלא – מזוודה עד 23 ק"ג, ארוחות והושבה ללא תשלום.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.