תפריט עמוד

ארבעה מלונות חדשים לרשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל, המחזיקה כיום 34 בתי מלון ברחבי הארץ, ממשיכה להתרחב, עם פתיחתם של ארבעה מלונות חדשים בשנה הקרובה – בהרצליה, טבריה ותל אביב. מלונות אלו מצטרפים לשלושה מלונות שהקימה הרשת ב-2014 באשדוד, אשקלון ונתניה. בסך הכל, מוסיפה רשת מלונות פתאל בתוך כשנתיים כאלף חדרי מלון לשוק המלונאות הישראלי. בעקבות פתיחת בתי המלון החדשים – מגייסת פתאל כ- 600 איש ותעמוד עד סוף השנה על כ- 8,000 עובדים בישראל.

ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות פתאל: "אנחנו מאמינים גדולים בענף המלונאות בארץ, למרות ששנת 2014 היתה שנה קשה לענף עקב מבצע צוק איתן, הירידה בתיירות הנכנסת והמשבר בתיירות הרוסית, קיבלנו החלטה אסטרטגית לא לעצור את ההשקעות שלנו ברשת ולהמשיך ולהשביח את המוצרים הקיימים לצד פיתוח והקמה של מלונות חדשים".

עם פתיחתו של מלון Herods בהרצליה הרשת משלימה פריסה ארצית למותג "הרודס" – מלונות יוקרה הפועלים בים המלח, תל אביב ואילת. ייחודו של המלון בהרצליה במיקום הלא שגרתי, על אי במרינה בהרצליה, כשהים מקיף את המלון משלושת צידיו. המלון עוצב על ידי האדריכלים אילן פיבקו ורני זיס. המלון משתרע על שטח של 8.5 דונם ומונה 252 חדרים הפרושים על פני שני מבנים. מרוב החדרים נשתקף נוף המרינה והיאכטות העוגנות בה. עוד במלון, אולם כנסים, טרקלין עסקים, מסעדה, בר, חדר כושר ובריכה.


חדר במלון החדש הרודס הרצליה. נופי המרינה נשקפים מרוב החדרים

לצד ארבעה מלונות שרשת פתאל מנהלת כיום בתל אביב – הרודס, לאונרדו בזל, לאונרדו סיטי טאואר (במתחם הבורסה ברמת גן) ומלון לאונרדו בוטיק ברמת החייל – בשנה הקרובה ייפתחו שני מלונות נוספים בתל אביב: רוטשילד 22, מלון עסקים יוקרתי שייקרא על שם מגדל העסקים שבו הוא ממוקם, ולאונרדו Midtown, מלון אורבני, המוקם בבית אמות כלל לשעבר ואשר עתיד להיפתח בקיץ הקרוב.

בנוסף, פתאל רחכשה את שלד המלון הוותיק חוף הוד, על גדת הכנרת, ובימים אלו החלו שיפוצים לקראת פתיחה של לאונרדו בוטיק טבריה בתחילת 2016.

בתמונה הפותחת: מלון הרודס הרצליה, אחד מארבעה מלונות חדשים של רשת פתאל לשנת 2015 | צילום: איה בן עזרי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.