תפריט עמוד

ארבעה יעדים נפלאים לחודש יולי

לאן ניסע ביולי? מן הסתם לא לאנטליה, וגם למאלי הגשומה לא כדאי להגיע בעונה זו. הנה המלצה לארבעה יעדים בארבע יבשות שונות, שיולי הוא החודש הטוב ביותר לבקר בהם

חופשת הקיץ מתקרבת ואיתה ההתחבטות הקבועה: לאן ניסע השנה? היעדים המוכרים, כמו איי יוון, צרפת, בריטניה או ארצות הברית, לא זקוקים להמלצה נוספת. אבל מה דעתכם על נורווגיה או אינדונזיה? הנה המלצות של לונלי פלנט לארבעה יעדים שבחודש יולי הם בשיא זוהרם.

נורווגיה
כשזיכרונות החורף הארוך והחשוך נותרו מאחור, ביולי נורווגיה מתחילה לראות את האור, תרתי משמע. זה הזמן ליהנות משמש בחצות הלילה ב- Knivskjelodden, הנקודה הצפונית ביותר ביבשת אירופה שבה תרגישו באמת ובתמים שהגעתם לקצה העולם. אבל נורווגיה היא לא רק טבע מפעים, פיורדים עמוקים, יערות עבותים והרים גבוהים. טרומסה (Tromsø) שבצפון נורווגיה, היא עיר סטודנטיאלית תוססת, שבקיץ לא נרדמת כל הלילה ותוכלו לבלות בה עד השעות הקטנות, ומעבר להן.
אתר האינטרנט של לשכת התיירות הנורווגית

רואנדה
יולי הוא נקודת האמצע של העונה היבשה ברואנדה וזהו הזמן האידיאלי לחקור את יערות הגשם המכסים את המדרונות של הרי הגעש הכבויים בפארק הלאומי של הרי הגעש (Parc National des Volcans). זהו אחד המקומות האחרונים בעולם בהם אפשר לראות גורילות הרים בטבע, מפגש שמותיר רושם עז שלא בנקל יישכח. עוד פארק לאומי שראוי מאוד לבקר בו הוא אקאגרה (Akagera National Park) מצפון לעיר הבירה קיגאלי, המשתרע על פני יותר מ-2,500 קמ"ר. בפארק יש מגוון יונקים, בהם ג'ירפות, זברות, אימפלות, היפופוטמים ועוד, ויותר מ-500 מיני עופות. ישראלים הרוצים לבקר ברואנדה זקוקים לאשרה.
אתר האינטרנט של לשכת התיירות של רואנדה

גורילות הרים ברואנדה. מפגש מפעים  | צילום mrflip / flickr

אינדונזיה
העונה הגשומה חלפה עברה לה, וכעת זה הזמן הטוב ביותר לגלות את אינדונזיה. יש להקדים ולומר שלישראל אין יחסים דיפלומטיים עם אינדונזיה, ונכון לעכשיו אי אפשר להיכנס אליה עם דרכון ישראלי. אבל אם תמצאו דרך – תגלו מדינה המורכבת מיותר מ-13,000 איים בכל הגדלים והצורות, טובלים בים כחול. יש בה יערות גשם טרופיים, הרי געש פעילים, מקדשים מרהיבים, אגמים תכולים, טרסות אורז חצובות במורד הגבעות ושקיעות מדהימות בחופים קסומים.
אתר האינטרנט של לשכת התיירות של אינדונזיה


קנדה
הכפור הגדול של החורף הקנדי פינה את מקומו לקיץ נעים שמזמין ביקור. קשה להמליץ על אתר או שניים במדינה כה רחבת ידיים ומגוונת כקנדה, אבל אם ילחצו עלינו נזכיר את ונקובר היפהפייה שבקיץ הופכת ליפה אף יותר. דרך מעניינת ולא שגרתית לראות את העיר היא בחתירה בקיאק לאורך חופיה המפורצים. עוד על אפשרויות בילוי וטיול באזור ונקובר באתר האינטרנט של לשכת התיירות העירונית

ולאן לא כדאי לנסוע ביולי? לונלי פלנט ממליץ בחום להימנע מביקור במאלי בתקופה זו של השנה, שכן ביולי הגשם לא סתם יורד, הוא ממש נשפך משמיים והופך את הכל לעיסה בוצית סמיכה. כדי להימנע מאכזבות, רצוי לדחות את הביקור למועד אחר.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.