תפריט עמוד

אפליקציה חדשה תשפר תקשורת בטיולים מאורגנים

אפליקצה ייחודית, שמשיקות ישראייר וביו-נקסוס, מאפשרת למדריך לתקשר בצורה יעילה ונוחה עם המטיילים, לאתר מטייל שהתנתק מהקבוצה ולחסוך בעלויות הטיול

חברת התיירות והתעופה ישראייר חוברת לחברת הטכנולגיה ביו-נקסוס, שמתמחה בפיתוח פלטפורמה חכמה לדיגיטיזציה ולניהול תהליכים מורכבים. שתי החברות משיקות במשותף אפליקציה ייחודית, Hear we go שמה, שתאפשר למדריך של טיול מאורגן לתקשר עם המטיילים בצורה יעילה, המעצימה את חווית ההדרכה. ישראייר, המטיסה עשרות אלפי מטיילים בשנה בטיולים מאורגנים באמצעות חברת נתור, תהיה הלקוחה הראשונה של האפליקציה שתוצע למכירה לסיטונאי תיירות בארץ ובעולם ולמוזיאונים ומרכזי מבקרים.

בבסיס האפליקציה עומד פיתוח ייחודי המאפשר למדריך לתקשר עם חברי קבוצה באמצעות מכשירי הטלפון החכמים שלהם, ללא צורך בחבילת גלישה או רשת אלחוטית, דבר המייתר את הצורך ברכישת מערכות השמע המוכרות כיום. מעבר להתקשרות החכמה בין חברי הקבוצה ולחסכון בעלויות, האפליקציה מייצרת סביבת שיתוף אינטימית בין חברי הטיול המאורגן. האפליקציה תנהל את ההוצאות המהותיות של הטיול ותאפשר חסכון ובקרת עלויות.

האפליקציה מאפשרת לבנות מערך הדרכה וטיול מבעוד מועד, כולל רשימת המשתמשים, האתרים ולו"ז הטיול, ומספקת למדריך כלים להעצמת ההדרכה באמצעות שיתוף של מידע, תמונות, סרטונים, קטעי מוזיקה, מסמכים נדרשים ועוד. כמו כן יתאפשר לשמור על קשר רציף בין המשתמשים (המטיילים והמדריך) על ידי שליחת הודעות, עדכון שוטף של הלו"ז, מעקב אחרי הכבודה, הודעה במקרה שאחד המטיילים מתנתק מהקבוצה וכפתור החירום שמאפשר למטייל לשלוח למדריך את מיקומו במקרה של מצוקה או התנתקות מהקבוצה.

האפליקציה עברה את שלב הפיילוט והניסויים והשימוש המסחרי בה כבר החל. ציקי פוקס, מנכ"ל ביו-נקסוס, אמר כי "הטכנולוגיה נותנת פתרונות בתחום ההדרכות והטיולים המאורגנים תוכל בעתיד לשמש בתחומים נוספים, כגון תרגום סימולטני, תקשורת בין עובדים ואפילו פתרון לתקשורת בשדה הקרב". לדברי גיל סתיו, סמנכ"ל המכירות והשיווק של קבוצת ישראייר, "האפליקציה תצעיד את עולם ההדרכות לעתיד חדש תוך מתן שירות המעצים את המדריך ומארגן בצורה יעילה את הטיול עצמו. כבר היום לאפליקציה יכולת להציע למטייל הצעות אטרקטיביות להנחות במרכזי קניות ומסעדות בהם הוא מתעתד להיות".

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.