תפריט עמוד

פריצת דרך טכנולוגית בענף התיירות

אמסלם תיירות ונופש משיקה את Angie - מערכת גלובלית המאגדת לראשונה את כלל השירותים והתכנים הנדרשים להזמנה ולניהול נסיעות עסקיות ברחבי העולם

אמסלם תיירות ונופש השיקה פריצת דרך טכנולוגית בענף התיירות – Angie, מערכת לניהול הזמנות ונסיעות עסקיות. Angie מספקת גישה מהירה וקלה למרחב עשיר של תכני נסיעות מכל המקורות האפשריים – באמצעות חברות GDS, או ישירות מול חברות תעופה, בתי מלון, הסעות, רכבות ועוד. למעשה, המערכת מבטלת את הצורך בשימוש במספר מערכות שונות ונפרדות ומנקזת את כל האינפורמציה הנדרשת במקום אחד, בצורה נוחה ופשוטה לתפעול עבור המשתמשים השונים. הפלטפורמה הייחודית מהווה את חוד החנית בטכנולוגית הנסיעות והינה פרי פיתוח ישראלי של חברת אטריס טכנולוגיות, שאמסלם תיירות ונופש היא השותפה המרכזית בה.

מערכת Angie היא מהמובילות בעולם ביישום טכנולוגיית NDC שבאמצעותה מתבצע קישור ישיר לחברות התעופה הסדירות, ובכך מאפשרת ביצוע הזמנה וכרטוס של מחירים מיוחדים הנמצאים בדרך כלל רק באתרי האינטרנט של החברות.

באמצעות הפריסה הגלובלית של אמסלם תיירות ונופש והשותפויות האסטרטגיות שיש לה עם סוכנויות נסיעות עסקיות ברחבי העולם, הקימה אמסלם ב-Angie זירת מסחר אלקטרונית (B2B marketplace) המאפשרת ביצוע עסקאות ישירות בין חברי הרשת על מערכת Angie ובכך לפתוח גישה לתכנים מקומיים שמעולם לא היו בהישג ידה של סוכנות נסיעות בודדת.

כאשר עובדים עם Angie, נמצאים סוכן הנסיעות של אמסלם, מתאמת הנסיעות בחברה והנוסע העסקי עצמו על אותה מערכת וחשופים לאותו מידע – מחירי המוצרים, מדיניות הנסיעות של החברה ותהליכי האישור. עבור הלקוח העסקי המערכת פועלת כמערכת לניהול נסיעות אונליין או אופליין וניתנת להפעלה ממחשבים, טלפונים ניידים וטאבלטים.

יעקב אמסלם, בעלים של קבוצת אמסלם תיירות ונופש, אמר: "אנו שמחים לראות עוד ועוד משרדי נסיעות ולקוחות עסקיים גדולים חובקי עולם הרוכשים רישיון לשימוש בפלטפורמה מתקדמת זו, המביאה עמה בשורה ומציגה מהפכה בענף התיירות לעובדי הענף וללקוחות הקצה, אשר יוכלו ליהנות מזמינות ונגישות למידע הכרחי להזמנת נסיעה מותאמת וחסכונית בכל זמן נתון. כחלק מפעילותנו הענפה מזה 35 שנים בענף, מצאנו צורך גובר ליעל את העבודה המסועפת, להנגיש ישירות את המידע הגלובלי, לספק מענה מדויק לאתגרים הקיימים בשטח ולהצעיד את הענף למחוזות חדשים".

אלון מייזלס, מנכ"ל אטריס טכנולוגיות, הוסיף: "השימוש במערכת משפר משמעותית את יעילות ההפעלה של סוכנות הנסיעות ואת יכולת הסוכן לשרת את הלקוח העסקי תוך מתן גישה חכמה למגוון עשיר של ספקי תוכן לנוסע".

צילום תמונה פותחת: שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.