תפריט עמוד

אל על תתחיל לטוס לניס

החל מסוף חודש מרץ 2019 אל על תפעיל שלוש טיסות שבועיות לניס שבריביירה הצרפתית. לקראת השקת הקו מוצעים כרטיסי טיסה במחירים מיוחדים של החל מ-249 דולר הלוך ושוב

הריביירה הצרפתית קרובה מתמיד: החל מ-31.3.19 אל על תציע 3 טיסות שבועיות לניס, שבריביירה הצרפתית. הטיסות של אל על לניס יופעלו בימים ראשון, שלישי וחמישי במטוסי בואינג 737. עד כה קבוצת אל על הפעילה טיסות עונתיות לניס תחת המותג סאן דור, החל מסוף מרץ 2019 הטיסות יעברו לפעול לאורך כל השנה תחת המותג אל על. לקראת תחילת הטיסות, אל על תציע מחירי השקה מיוחדים בקו לניס: במחלקת תיירים כרטיס Lite החל מ-249 דולר, במחלקת עסקים החל מ-899 דולר. המכירה תתקיים בין התאריכים 25 באוקטובר עד 15 בנובמבר 2018, ליציאות בין 31 במרץ עד 30 ביוני 2019. בנוסף, לקוחות החברה יוכלו ליהנות מצבירה ומימוש של נקודות במועדון הנוסע המתמיד. לקוחות במחלקת העסקים יוכלו להתארח בטרקלין בנתב"ג ושדה התעופה של ניס.

ניס, הממוקמת על חוף הים התיכון ברצועת הריביירה הצרפתית, היא העיר החמישית בגודלה בצרפת והיעד התיירות השני בחשיבותו בצרפת, אחרי פריז. היא נהנית ממזג אוויר נוח, חורפים קלים יחסית, ותפאורה נופית מרהיבה של ים והרים. העיר עצמה מציעה שילוב של מסורת ובניינים עתיקים עם חיים מודרניים תוססים, הרבה אטרקציות, מוזיאונים, מסעדות מצוינות ואפשרויות מגוונות לבילויים וקניות. ניס משמשת גם כנקודת יציאה לטיולים לאורך הריביירה הצרפתית ובמחוז פרובאנס. הקרבה שלה לגבול האיטלקי מאפשרת להוסיף את צפון איטליה ליעדים הנגישים מהעיר.

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על אמר כי "ניס מתווספת לעשרות יעדי אל על באירופה אשר עברו למודל המכירה החדש, במסגרתו יכולים לקוחות אל על להזמין כרטיסי טיסה תחת שלושה סוגים: Lite, Classic & Flex המותאמים אישית לצרכיהם ולבחור באמצעותם על מה לשלם. לרגל השקת טיסות אל על ליעד, אנו נציע מחירי השקה מסוג Lite לתקופה מוגבלת החל מ-249 דולר הלוך ושוב".

בתמונה הפותחת: הנמל של ניס | צילום שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.