תפריט עמוד

איך תוכלו לשמור על המשקאות והמזון לאורך הטיול?

אחד מהתחביבים של הישראלים מלבד הטיול הוא האוכל, ובעידן המתקדם שבו אנחנו מצויים, כבר אין באמת סיבה להתפשר על אוכל שאינו איכותי וברמה גבוהה גם אם יוצאים לטיול. ריכזנו לכם מספר טיפים והמלצות איך לשמור על המשקאות והאוכל שלכם לאורך הטיול (תוכן שיווקי)

הישראלים אוהבים לטייל בכל הזדמנות ומזג אוויר אבל אין ספק שבאביב ובקיץ מסלולי הטיולים, הקמפינג והגלמפינג מלאים עד אפס מקום.

אחד מהתחביבים הנוספים של הישראלים מלבד הטיול הוא האוכל, ובעידן המתקדם שבו אנחנו מצויים, כבר אין באמת סיבה להתפשר על אוכל שאינו איכותי וברמה גבוהה גם אם יוצאים לטיול.

ריכזנו לכם מספר טיפים והמלצות איך לשמור על המשקאות והאוכל שלכם לאורך הטיול:

להתאים את האוכל והשתייה למשך זמן הטיול

אם אתם יוצאים לטיול קצר שאינו נמשך לאורך שעות מרובות, אינכם חייבים להצטייד מראש עם צידה לדרך. תוכלו לעצור בכל תחנת דלק בקרבת מקום ולרכוש בה כריכים, קפה, חטיפים ומוצרי מזון נוספים שתוכלו ליהנות מהם מבלי להיסחב איתם מהבית ברכב ועל גבכם לאורך הטיול

תיקים המיועדים לשמירה על קור וחום

קיימים היום תיקי גב לנשיאה נוחה שיש בהם גם תאים לשמירה על חום/קור. הם לא מהווים תחליף לצידנית או למקרר, אך הם יכולים לשמור על טמפרטורה טובה של כריך חביתה או של פסטה.

בנוסף יש גם צידניות מאוד מתוחכמות, שמתאימות לשמור על קירור מזון במשך זמן ממושך גם בתנאי חום רב. אם המסלול שלכם ארוך במיוחד ומצריך צעידה של כמה שעות מומלץ להקפיא את בקבוקי השתייה ולהניחם בצידניות ייעודיות לנשיאת בקבוקים הכוללות בטנה תרמית באיכות גבוהה ביותר, וכך תוכלו לשמור על מים צוננים לאורך שעות.

לינה במתחם קמפינג מאובזר

משפחות רבות שיוצאות לטבע לשבוע ומעלה יכולות ללון באחד מאתרי הקמפינג המאובזרים הרבים שיש בארץ, ובהתאם ללו"ז שלהן לתכנן את הארוחות בטיול. אם משך השהות בקמפינג ארוכה, ניתן לשכור מקרר ממתחמי הקמפינג או להביא מקרר קטן ולחבר אותו לגנרטור.

פתרון זה מאפשר לכל אותן משפחות שיוצאות לטבע, או קבוצות חברים, ליהנות מארוחות גורמה על חוף הכינרת עם מוצרי חלב וגבינות לארוחות הבוקר, בשרים, נקניקים ודגים לארוחות הצוהריים והערב ומבחר משקאות בהתאם להעדפותיהם האישיות, החל ממשקאות קלים ומוגזים או מיצים, בירות ומשקאות אנרגייה ואפילו ללגום לצד המזון כוס של קברנה סוביניון צונן לצד סטייק עסיסי או אולי יין רוזה עדין ואיכותי לצד פלטת פירות קיץ טריים וטעימים לסיום ארוחה נפלאה.

למי מכם שלא מעוניינים לוותר על המשקאות אך אין לכם מקרר בהישג יד ניתן להביא משקאות חריפים נוספים או בירות ולשאת אותם בצידנית שולחן מיוחדת ייעודית להגשת משקאות. הצידנית מעוצבת כשולחן כשבחלקה התחתון מוכנסים משקאות מסביב לעמוד השולחן הנשלף. זהו עיצוב קלסי למטיילים שמבינים שטיול הוא לא סיבה להתרחק מהנאות החיים, אלא בדיוק להיפך.

הצטיידו עם ציוד לבישול קל בטבע

אחת החוויות הנפלאות ביותר בטיול, היא היכולת לבשל בטבע. גזייה, מחבת או סיר יכולים לאפשר הכנה של סוגים רבים של מזון. אפשר לתאם עם מי מהמטיילים להביא את כלי־הרכב לנקודה מסוימת במסלול, ובה להכין את המאכלים שנשמרים ברכב עד להגעה של היתר, כדי להימנע מסחיבת הכלים והמזון במסלול עצמו.

אנשים חזקים ומיטיבי לכת יכולים לבחור לשאת את הציוד הזה על הגב, שכן לא מדובר במשקל רב. למביני דבר יש אפשרות גם לשלב עשבי תיבול מהטבע ולשדרג עוד יותר את החוויה.

הביאו מראש אביזרים לאריזה הרמטית

שקיות פסגור רב פעמיות, עדיפות פעמים רבות יותר מהשימוש בגלילי הניילון הנצמד או נייר הכסף ויוכלו לשמור על טריות וטיב האוכל באופן מיטבי.

כעת כל מה שנותר לכם הוא רק לבחור את יעד המסלול ועם מי לצאת.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.