תפריט עמוד

איך לשמור על סוללה בזמן טיול

מתכננים לצאת לטיול בקרוב? ובכן, בכדי שתוכלו להעלות צילומים כמו גם להישאר בקשר, חשוב לשמור על הסוללה כמה שניתן. כיצד תעשו זאת? אנחנו כאן עם כל הטיפים של המומחים.

מתכננים לצאת לטיול בקרוב? ובכן, בכדי שתוכלו להעלות צילומים כמו גם להישאר בקשר, חשוב לשמור על הסוללה כמה שניתן. כיצד תעשו זאת? אנחנו כאן עם כל הטיפים של המומחים.

סוללה מלאה וחזקה בזמן הטיול: כך תעשו זאת בצורה הטובה ביותר

לאחר לא מעט מחשבות וארגונים אתם סוף סוף יוצאים לטיול עם המשפחה או חברים. ובכן, כמו רבבות ישראלים אשר פוקדים את היערות, חופי הים והפארקים אתם בוודאי מודעים לעובדה כי ללא נקיטת פעולות מקדימות, הסוללה שלכם עלולה להיגמר וכתוצאה מכך המכשיר יפסיק לפעול. נוסף לכך, לא מעט צרכנים מבקשים לקבל שירות של תיקון מסך לאחר הטיול, כתוצאה מנפילה של המכשיר בזמן הטיול. כיצד בכל זאת ניתן לשמור על הסוללה, רגע לפני הטיול המתקרב שלכם? להלן מספר טיפים מצוינים אשר יאפשרו לכם לצאת לטיול בראש שקט:

הסרה של כל האפליקציות בהם לא משתמשים

אחת הסיבות המרכזיות לכך שהסוללה נגמרת נוגעת לריבוי של אפליקציות אשר "זוללות" את זמן הסוללה.  רבים מאיתנו שוכחים להסיר את האפליקציות מהדף הראשי, וכתוצאה מכך בזמן הטיול נוצר מצב שבו הסוללה הולכת ונחלשת. לכן, לפני הטיול מומלץ לבחון באילו אפליקציות אתם משתמשים ובהתאם לכך למחוק את אלו בהן אין לכם שימוש., כאשר אתם מסיימים לגלוש באפליקציה מסוימת הקפידו להסיר אותה מדף הבית, ובכך תוכלו לשמור על הסוללה שלכם לאורך זמן.

הפחתה בעוצמת האור

כאשר המכשיר שלנו (בעיקר מכשירי אייפון) נמצא עם עוצמת אור גבוהה, כך הסוללה נחלשת. ההמלצה שלנו היא להוריד עד כמה שאפשר את עוצמת האור, ואם אפשר להשאיר את המכשיר על מצב שבו עוצמת האור היא החלשה ביותר, עדיף.

רכישה של מטען נייד

בכדי לשמור על הסוללה שלכם לאורך זמן ובזמן תנאי שטח, מומלץ לרכוש מטען נייד אשר אותו ניתן לתפעל בקלות בזמן הטיול שלכם. שימו לב כי אתם מטעינים את המטען לפחות כיום שלם לפני הטיול, כך שתוכלו להבטיח כי הסוללה שלו תאפשר לכם להטעין את המכשיר לאורך זמן. נוסף לכך, במידה ואתם רוכשים מטען עדיף לבצע רכישה דרך מעבדה מקצועית אשר מספקת לכם אחריות מלאה בגין הרכישה כמו גם מאפשרת לכם להיות בטוחים כי אתם רוכשים מטען חלופי כמו גם מטען נייד אשר מאושר ע"י היצרן.

רכישה של שקית אטומה

שקית אטומה היא אופטימאלית בעבור שמירה על הסוללה. מדובר בשקית אליה ניתן להכניס את מכשיר הפלאפון, והיא שומרת עליו מפני נפילות או חדירה של חול/מים/לכלכוך. מדובר בעלות כספית נוחה לכל כיס, ועל כן היא מומלצת בעבור כל מי אשר יוצא לטיול וחושש מנזק אשר עלול להיגרם לסוללה כמו גם למכשיר עצמו.

מחיקה של קבצים

הקבצים אשר מותקנים במכשיר שלנו כמו מסמכים, תמונות ואנשי קשר מכבידים מאוד על הסוללה. עדיף לפני הטיול לעשות סדר ולמחוק את הקבצים בהם אין לנו שימוש, כמו גם תמונות אשר גם הן זוללות את הסוללה.

אתחול מחדש של המכשיר

לעיתים, עוד לפני הטיול הסוללה לא מתפקדת כפי שצריך ולרוב זה מתרחש כתוצאה מעומס של אפליקציות וקבצים אשר מותקנים על גבי המכשיר. לכן, עדיף לפנות למעבדה מקצועית אשר תבצע אתחול מחדש של המכשיר, ובמידת הצורך גם תחליף את שקע הטעינה לאחר שחיקה. ככל שתפנו בזמן למעבדה, כך תוכלו לצאת לטיול שלכם בראש שקט כמו גם לקבל טיפים מצוינים אשר יבטיחו כי הסוללה שלכם תחזיק מעמד.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.