תפריט עמוד

איך לחסוך אלפי שקלים בביטוח חיים

כל אדם שיודע שאם אין באפשרותו להוריש ירושה משמעותית מדי לאחר מותו, אך יחד עם זאת מעוניין לדאוג מבחינה כלכלית לקרובים שלו, הוא יכול לבטח את עצמו כיום בביטוח חיים. ביטוח חיים הוא ביטוח אשר יעניק לקרובים שלכם סכום כספי משמעותי שנקבע מראש בפוליסה, במידה ותלכו מהעולם בטרם עת. אין ספק כי מדובר על ביטוח חשוב מאוד עבור כל אדם שמעוניין להגן על משפחתו מבחינה כלכלית בכל מקרה שלא יבוא.

ביטוח חיים הוא ביטוח שמטרתו היא לדאוג לאנשים שחשובים למבוטח. כל אדם שיודע שאם אין באפשרותו להוריש ירושה משמעותית מדי לאחר מותו, אך יחד עם זאת מעוניין לדאוג מבחינה כלכלית לקרובים שלו, הוא יכול לבטח את עצמו כיום בביטוח חיים. ביטוח חיים הוא ביטוח אשר יעניק לקרובים שלכם סכום כספי משמעותי שנקבע מראש בפוליסה, במידה ותלכו מהעולם בטרם עת. אין ספק כי מדובר על ביטוח חשוב מאוד עבור כל אדם שמעוניין להגן על משפחתו מבחינה כלכלית בכל מקרה שלא יבוא.

מהו ביטוח חיים?

אין ספק שביטוח חיים הוא אחד הביטוחים שמעורר אי נוחות באדם. אף אדם לא באמת מעוניין לחשוב על המוות שלו בטרם עת, כל אדם חש שלו זה לא יקרה. יחד עם זאת, חשוב לקחת נשימה עמוקה ולהבין את החשיבות של הביטוח המדובר. מדובר על מוצר שמיועד לתת סכום כספי לאנשים שהשארתם מאחור במקרה של מוות. זהות המוטבים אשר יקבלו את הכסף וכן הסכום שהם יקבלו יקבעו בפוליסת הביטוח בהתאם לרצונכם. חשוב לבחור בביטוח חיים קל להבנה, אשר מבהיר לכם את כל הפרטים הקטנים ביותר ומאפשר לכם לבחור את הפוליסה שמתאימה לכם בצורה מדויקת. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת שכיום קיימות לא מעט חברות המציעות ביטוחי חיים ועל כן, על מנת לחסוך כמה שיותר בביטוח החיים שלכם, רצוי לבצע השוואת ביטוחי חיים בהתאם לפוליסה הרלוונטית מבחינתכם בקרב חברות שונות וזאת בכדי לקבל את ההצעה המשתלמת עבורכם ביותר.

למה כדאי ביטוח חיים?

ביטוח חיים למקרה של מוות, איננו רלוונטי רק להורים לילדים קטינים. אלא, כל אדם שיודע שיש מישהו שתלוי בו כלכלית כגון: הורים, אחים או כל אדם אחר שתלוי בו בחייו, חייב לבטח את עצמו בביטוח חיים וזאת בכדי לדאוג שאותו האדם לא יושפע לרעה ממצב זה. הפיצוי של ביטוח חיים במקרה של מוות, יאפשר לכל אדם שתלוי בכם, להמשיך לחיות באותה רמת חיים שאליה התרגל.

כיצד מחשבים כמה ביטוח חיים צריך?

ישנם כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון טרם בוחרים בביטוח החיים. הפרמטרים הללו ישפיעו על גובה הפיתוי שיקבע עבור מותו של האדם. ראשית כל, יש לבחון כמה משתכר אותו אדם וכמה צפוי להשתכר בשנים הקרובות. כמו כן, יש לבדוק לאיזה אחוז מגובה הכנסות הבית האדם אחראי. אם האדם הוא המפרנס העיקרי כדאי בהחלט שסכום הפיצוי בביטוח יהיה גבוה. כמו כן, יש להביא בחשבון את פרק הזמן שהפיצוי מפוליסת ביטוח החיים צריכה לכסות. האם מחשבים הכנסה לשנים בודדות קדימה? עד שהילדים יגיעו לגיל 21? עד שהילדים יסיימו לימודים גבוהים? יש לשאול את כל השאלות הללו בכדי לקבוע את גובה הפיצוי בפוליסה.

כיצד תקבע הצעת מחיר על ביטוח חיים?

הצעת מחיר על ביטוח חיים מחברת ביטוח תקבע בהתאם לכמה פרמטרים: ראשית כל, גיל המבוטח. הפרמיה של הביטוח מתייקרת עם הגיל, מין המבוטח, כאשר הביטוח יהיה יקר יותר לאישה, האם האדם מעשן, האם יש בחייו של האדם גורמי סיכון הנובעים מתחביבים מסוכנים שהוא עוסק בהם, מצבו הבריאותי של האדם, כאשר מצב בריאותי שעלול לקצר את חייו של האם מגדיל את הפרמיה ועוד.

כאמור, על מנת לחסוך כמה שיותר בביטוח חיים, חשוב מאוד שלא לבחור בביטוח חיים של חברה כזאת או אחרת, בטרם בדקתם מה מציעות כלל החברות בשוק והשוואתם מחירים בין ביטוחים שונים שרלוונטיים לכם באופן ספציפי בהתאם למצבכם, בין החברות השונות.

* תוכן שיווקי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.