תפריט עמוד

אייר אירופה: מחירים מיוחדים לדרום אמריקה

מבצע רחב היקף של חברת התעופה הספרדית אייר אירופה מציע מחירים תחרותיים במיוחד מישראל ליעדים בדרום אמריקה, בהם ברזיל, ארגנטינה ופרו

חברת התעופה הספרדית אייר אירופה הודיעה על מבצע רחב היקף שכולל רבים מיעדיה בעולם, ואשר במסגרתו יוצעו מחירי טיסה תחרותיים במיוחד לנוסעים מישראל. אייר אירופה חנכה את קו הטיסות הסדיר שלה לישראל בחודש מרץ השנה והיא מפעילה שלוש טיסות שבועיות בין תל אביב למדריד ומשווקת טיסות קשר מישראל ליעדים רבים באמריקה הלטינית. משך זמן הטיסה נוח במיוחד: למשל, הטיסה מתל אביב לסאו פאולו בברזיל ממריאה בשעות אחר הצהריים מתל אביב ולאחר המתנה של כשעתיים וחצי במדריד ממשיכה לסאו פאולו עם נחיתה לפנות בוקר ביעד. בנוסף גם נוסעי מחלקת העסקים נהנים ממחירי טיסות תחרותיים במיוחד. לדוגמה, טיסה לסאו פאולו תעלה החל מ-2,360 דולר כולל מיסים והיטלים.

נסים סגיס, המנהל המסחרי של טל תעופה, המייצגת את אייר אירופה בישראל מסר כי: "במהלך השנה האחרונה צמח מספר הישראלים שטסו בין ישראל לאמריקה הלטינית בכ-12%, ואנו שמנו לעצמנו כמטרה להנגיש את יבשת דרום אמריקה לתיירים ולאנשי עסקים מישראל במחירים הוגנים".

אייר אירופה משרתת מעל 48 יעדים בעולם, בהם בואנוס אייריס, לימה, סאו פאולו, מונטיודאו, קאנקון, הוואנה ועוד. בנוסף, כבר השנה אייר אירופה מתכוונת להרחיב את מספר יעדיה ביבשת ולחנוך טיסות ליעדים נוספים ובהם אסונסיון בפרגוואי, שלראשונה תקושר מישראל דרך אירופה. לחברה צי מטוסים צעיר, בגיל ממוצע של .53 שנים, והודיעה לאחרונה על הרחבת צי המטוסים שלה עם הצטיידות של 10 מטוסי בואינג מסוג דרימליינר 787 חדישים שייכנסו לשירות החל מ 2016.

נסים סגיס הוסיף כי בימים אלה הנהלת חברת התעופה אייר אירופה עורכת בחינה מחדש של הקו מתל אביב ושוקלת להגדיל את תדירות הטיסות מישראל במהלך השנה הבאה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.