תפריט עמוד

אייר אינדיה השיקה קו ישיר בין תל אביב לדלהי

החברה ההודית תפעיל שלוש טיסות שבועיות במטוסי דרימליינר בין ישראל לדלהי בזמן הטיסה הישיר הקצר ביותר בין שתי המדינות

חברת התעופה ההודית אייר אינדיה, המיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי, השיקה את קו הטיסות הישיר בין תל אביב לדלהי. טיסת הבכורה של החברה התקבלה בנמל התעופה בן גוריון בטקס חגיגי בהשתתפות שר התחבורה, ישראל כץ, שר התיירות, יריב לוין ומנכ"ל המשרד, אמיר הלוי וכן בכירים בהנהלה של חברת אייר אינדיה, אנשי שגרירות הודו בישראל, בכירי חברת אופן סקיי ואנשי תעופה ותיירות מהארץ ומהודו.

הקו יפעל בתדירות של שלוש טיסות בשבוע, בימים ראשון, שלישי וחמישי. כל הטיסות בקו יתבצעו במטוס הבואינג 787 דרימליינר החדש והמתקדם של החברה. הטיסה בקו תארך כ-7 שעות – זמן הטיסה הישיר הקצר ביותר בין ישראל להודו. במחיר הכרטיס כלולות שתי מזוודות במשקל של עד 23 ק"ג במחלקת תיירים ומגוון רחב ונוח של טיסות ליעדי ההמשך של החברה: בנגקוק, החל מ-699 דולר; קטמנדו, החל מ-868 דולר; קולומבו, החל מ-726 דולר; סינגפור, החל מ-964 דולר; סידני, החל מ-1268 דולר; מלבורן, החל מ-1288 דולר ועוד.

מתוך טקס הגעת הטיסה הראשונה של אייר אינדיה מדלהי לתל אביב

מתוך טקס הגעת הטיסה הראשונה של אייר אינדיה מדלהי לתל אביב | הצילומים באדיבות אייר אינדיה

הקו נפתח על ידי אייר אינדיה לאור הפוטנציאל העצום לתיירות הדדית בין שתי המדינות, ובהמשך למאמצי שיווק של משרד התיירות, שכוללים פתיחת לשכת תיירות בהודו וקמפיינים ייעודים, שהביאו לעלייה מתמדת בכניסות תיירים מהודו לישראל. מנתוני משרד התיירות עולה כי תייר הודי שוהה בישראל 6.2 לילות בממוצע ומוציא 1,066 דולר בממוצע בביקורו. ממחקר שוק שבוצע על ידי משרד התיירות עולה שההודים רואים בישראל "סטארט-אפ ניישן" וכמובילים בקולינריה, יין וסגנון חיים.

ניתן לראות עלייה מתמדת במספר התיירים המגיעים לישראל מהודו בשנים האחרונות: בשנת 2014 הגיעו כ-34,600, בשנת 2015 הגיעו כ-39,300 (עלייה של כ- 13.5% לעומת השנה קודמת), בשנת 2016 כ- 44,500 (עלייה של כ-13.2%) ובשנת 2017 כ- 58,000 (עלייה של כ-23.2%). המגמה נמשכת גם ב-2018, עם עלייה של 33% במספר התיירים הנכנסים בחודשים ינואר ופברואר לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.

מערכת בידור אישית במחלקת תיירות בטיסה של אייר אינדיה

מערכת בידור אישית במחלקת תיירות בטיסה של אייר אינדיה

שר התיירות, יריב לוין, אמר עם הנחיתה של הטיסה הראשונה של אייר אינדיה בישראל: ״הקו החדש יתרום להגדלת תנועת התיירים מהודו אשר נמצאת בתנופה משמעותית. פתיחת הקו הינה חלק ממהפכת השיווק אשר הובלתי במשרד והביאה לשיאים חדשים בתנועת התיירות לישראל".

שלושה ימים לאחר נחיתת המטוס הראשון בקו בין תל אביב לדלהי נערכה קבלת פנים ומסיבת עיתונאים במסעדה ההודית  טנדורי של רינה פושקרנה בהרצליה פיתוח שבה נכחו שגריר הודו בישראל, בכירים בהנהלת אייר אינדיה ובכירים מענף התיירות בישראל.

מידע נוסף על טיסות בין ישראל להודו ולמגוון יעדי המשך באתר

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.