תפריט עמוד

איירופלוט: ישראל היעד הבינלאומי המוביל

חברת התעופה הרוסית איירופלוט חוגגת שמונה שנות פעילות בישראל - היעד הבינלאומי המוביל בקווי הטיסות של החברה. עד סוף 2018 צפויים לטוס עם איירופלוט כ-900 אלף נוסעים מישראל, לרוסיה וליעדי המשך ברחבי העולם. בין היעדים המועדפים על הנוסעים הישראלים לטיסות המשך: ניו יורק, בנגקוק, דלהי וטוקיו

איירופלוט, חברת התעופה הלאומית של רוסיה, המיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי, ממשיכה בפעילותה המוצלחת ומסכמת שמונה שנות פעילות בקווים לישראל. תל אביב דורגה השנה באיירופלוט כיעד הבינלאומי העמוס ביותר מבחינת מספרי הנוסעים ברשת הקווים הבינלאומית של החברה, עם צפי של כ-900 אלף נוסעים עד סוף שנת 2018. החברה מציעה לנוסעיה חמש טיסות יומיות בין תל אביב לשדה התעופה שרמטייבו במוסקבה וכן טיסה יומית לסנט פטרסבורג ושתי טיסות שבועיות לרוסטוב באמצעות חברת Russiya וקישוריות נוחה בטיסות המשך יומיות ל-152 יעדים הפרושים על פני 55 מדינות ברחבי העולם, במחירים משתלמים במיוחד. צי המטוסים של איירופלוט הוא מהצעירים בעולם ומונה 250 מטוסים עם גיל ממוצע של 4.2 שנים.

לפי נתוני רשות שדות התעופה המסכמים את 11 החודשים הראשונים של השנה, הטיסה עד כה איירופלוט בקווים לתל אביב – יחד עם חברת הבת Rossiya שבבעלותה – כ-817 אלף נוסעים. בנוסף, איירופלוט מפעילה טיסות עונתיות לעובדה, שמגדילות את כמות הנוסעים הכוללת בקווים לישראל וממנה. תל אביב מוגדרת כיעד הרביעי בכמות הנוסעים בכלל רשת הנתיבים של איירופלוט, אחרי הקווים בין מוסקבה לסנט פטרסבורג, סוצ'י וסימפרופול.

כנסיית וסילי הקדוש בכיכר האדומה במוסקבה | צילום: שאטרסטוק

כנסיית וסילי הקדוש בכיכר האדומה במוסקבה | צילום: שאטרסטוק

איירופלוט מפעילה חמש טיסות יומיות בקו תל-אביב-מוסקבה במטוסים חדישים ומתקדמים, בהם מטוס בואינג 777-300, המציע חוויות שירות איכותית, מערכת בידור אישית ומרווח רגליים גדול בכל המחלקות.

מגוון היעדים העולמי של איירופלוט מציע לנוסע הישראל טיסות המשך נוחות עם זמני המתנה קצרים במיוחד במוסקבה, בדרכם ליעדם הסופי. לפי נתוני החברה, חלק ניכר מנוסעי איירופלוט בישראל ממשיכים ליעדים ברחבי רוסיה, אירופה, צפון אמריקה והמזרח הרחוק. במהלך 2018 ו-2017 הטיסה איירופלוט מעל 800,00 נוסעים לישראל וממנה ובכך היא ממשיכה להציג נתוני צמיחה מרשימים בקו לישראל. עובדת היותה של איירופלוט חברה בברית התעופה העולמית SkyTeam, מרחיבה עוד יותר את היצע היעדים של החברה, באמצעות שותפותיה לברית, המפעילות טיסות ל-1057 יעדים ב-179 מדינות ברחבי העולם.

חוגגים שמונה שנות פעילות בישראל: ליאוניד דושטין ראש אגף ביקורת ומבקר חברת איירופלוט, אנטולי ויקטורוב שגריר רוסיה, אפרים פורטיס מנכ"ל אופן סקיי

חוגגים שמונה שנות פעילות בישראל: ליאוניד דושטין, ראש אגף ביקורת בחברת איירופלוט, אנטולי ויקטורוב, שגריר רוסיה בישראל ואפרים פורטיס, מנכ"ל אופן סקיי

אפרים פורטיס, מנכ"ל אופן סקיי, אמר באירוע לציון שמונה שנות פעילות של איירופלוט בישראל: "הציבור הישראלי טס איתנו לכל רחבי העולם ואחוזי התפוסה בכל טיסותינו גבוהים במיוחד, לאורך כל השנה. איירופלוט מציעה שירות ארוחות מלא, כולל הושבה וכבודה, נוחות ללא פשרות ומערכות בידור מתקדמות כשגולת הכותרת בקו הוא מטוס ה-777-300 המתקדם. בזכות התדירות הגבוהה בקווים לישראל וטיסות ההמשך הרבות אנו מטיסים בשנים האחרונות מיליוני נוסעים ישראלים שטסים במחירים תחרותיים במיוחד, זאת ללא פשרות על רמת השירות והנוחות".

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.