תפריט עמוד

איזי ג'ט, חברת התעופה הזרה השנייה בגודלה בישראל, הודיעה כי תשיק טיסות ישירות בין תל אביב לנמל התעופה סכיפהול באמסטרדם, הולנד. החל מהיום, ניתן לרכוש כרטיסים לטיסות אשר ייצאו ארבע פעמים בשבוע בימי שני, רביעי, חמישי ושבת, לאורך השנה כולה. הטיסה הראשונה תצא ב-26 באוקטובר 2015. אמסטרדם תהיה היעד העשירי של החברה בישראל.

איזי ג'ט מחברת את תל אביב עם יעדים ברחבי אירופה בהם בריטניה, שווייץ, גרמניה, איטליה וצרפת. מחיר התחלתי לכרטיס מתל אביב לאמסטרדם עומד כעת על 48.49 אירו (כולל מסים, כיוון אחד) ומאמסטרדם לתל אביב 46.49 (כולל מסים, כיוון אחד). יש לציין כי המחירים משתנים כל העת בהתאם לביקוש, המחירים המצוינים נכונים לרגע כתיבת שורות אלו.

במרץ 2015, איזי ג'ט השיקה את הבסיס שלה בסכיפהול. מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול, אמרה אז: "פתיחת בסיס בסכיפהול הינו מהלך אסטרטגי חשוב עבור איזי ג'ט. איזי ג'ט הינה חברת התעופה השנייה בגודלה באמסטרדם – מנמלי התעופה המובילים באירופה, המשרת שוק תעופה גדול ומתפתח, עם ביקוש גדול מצד הלקוחות הטסים אל ומהבירה ההולנדית". בהמשך להסכם השמים הפתוחים בין ישראל לאיחוד האירופי, והביקוש חסר התקדים מצד הקהל הישראלי לשירותי החברה, איזי ג'ט הגדילה את פעילותה מישראל והפכה לאחת החברות שרשמו את הגידול המרשים ביותר בנמל התעופה בן גוריון.

ניל סלאבן, המנהל המסחרי של החברה בקווים לישראל אמר: "עם תחילת מכירת הכרטיסים היום בקו תל אביב אמסטרדם, אנחנו שמחים להמשיך ולפתח את הרשת שלנו, בהצעת יעדים חדשים מתל אביב ואליה. אנו מצפים כי הקו החדש, בין שתי ערים מרכזיות אלה, יהיה אטרקטיבי במידה שווה לתיירים ולנוסעים למטרת עסקים".

שגריר הולנד בישראל, קספר ולדקמפ, בירך על היעד החדש של איזי ג'ט לאמסטרדם: "הולנד היא נקודת מוצא לסחר, השקעות ותיירות ואמסטרדם הינו מטרופולין מודרני מלא ביצירתיות, חדשנות ואתרים בעלי עניין תרבותי והיסטורי. חיבור זה יהווה חיזוק נוסף לקשרים האיתנים בין הולנד לישראל".
 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.