תפריט עמוד

תשאלו את ארתור פרומר

הספר החדש בן 500 העמודים שנקרא "Ask Arthur Frommer & Travel Better, Cheaper, Smarter" מציע טיפים ועצות בקשר לכל מה שקשור לטיולים, מהמלצות לאתרי האינטרנט המציעים את כרטיסי הטיסה הזולים ביותר ועד למעלות של טיולי השיט.

בספרו מציע פרומר הרבה המלצות חמות על חברות ספציפיות המציעות טיולים ליעדים ספציפיים וגם המלצות כלליות לחופשות מסוגים שונים. הוא גם משתף את קוראיו בניסיונו העשיר וחולק לקחים שלמד במהלך שנים של טיולים. הוא מספר, למשל, כי הוא לוקח איתו מזוודה חצי ריקה ואורז כמה שפחות בגדים; הוא מנסה לאכול ארוחה אחת ביום ומעדיף לערוך פיקניק ממבחר המטעמים המקומיים של היעד בו הוא מבקר, אותם הוא קנה במעדניות המקומיות; הוא תמיד דואג לקנות ביטוח נסיעות.

פרומר גם מונה את המקומות האהובים עליו בעולם בתוספת של המלצות לדברים שכדאי לראות ולעשות במקומות כמו באלי, המדינות הבלטיות או בוסטון. אפשר אפילו למצוא בספרו הצעות ל"תרופות סבתא" פשוטות כמו זנגביל נגד מחלת ים. המלצות למקומות לינה בספר כוללות מנזרים באירופה, אכסניות ברחבי העולם, דירות להשכרה ומקומות לינה לא שגרתיים נוספים.

אפשר להשתמש בספר כדי לדלות מידע נקודתי לגבי יעד הנסיעה הבא שלכם, אבל אפשר גם פשוט להתיישב ולקרוא אותו במלואו וליהנות מסגנון הכתיבה הישיר, הדעתני והמהנה של פרומר.

הספר "Ask Arthur Frommer", בהוצאת Wiley בניו ג'רסי, עדיין לא מוצע למכירה בארץ, אבל אפשר לרכוש אותו דרך אתר האינטרנט של ההוצאה תמורת 13.40 אירו (כ-75 ₪).

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.