תפריט עמוד

תנאים לקבלת ויזה לארצות הברית

לא מעט ישראלים מעוניינים לטוס לארה"ב בין אם למטרות טיול, או ביקור משפחתי, עבודה, עסקים, לימודים ועוד. חשוב מאוד לדעת שכל כניסה לארה"ב דורש הצטיידות בוויזה. גם אם מדובר על שהייה של מספר שעות בודדות בארה"ב, עדיין יהיה צורך להציג ויזה רלוונטית. תהליך קבלת ויזה לארה"ב איננו תהליך פשוט ועל כן חשוב מאוד לדעת איך עושים זאת (תוכן שיווקי)

ארצות הברית מהווה את אחד היעדים המבוקשים ביותר מבחינת ישראלים שיוצאים לחו"ל. לא מעט ישראלים מעוניינים לטוס לארה"ב בין אם למטרות טיול, ביקור משפחתי, או עבודה, עסקים, לימודים ועוד. חשוב מאוד לדעת שכל כניסה לארה"ב דורש הצטיידות בוויזה. גם אם מדובר על שהייה של מספר שעות בודדות בארה"ב, עדיין יהיה צורך להציג וויזה רלוונטית. תהליך קבלת וויזה לארה"ב איננו תהליך פשוט ועל כן חשוב מאוד לדעת מהם השלבים בתהליך, מהם התנאים לקבלת וויזה לארה"ב, איזה סוגי ויזה לארה"ב קיימים כיום והאם ניתן להקל או לקצר את תהליך בקשת הוויזה באופן כלשהו.

התאמת הוויזה למטרת ההגעה לארה"ב

כאשר מבררים מהם התנאים לקבלת ויזה לארה"ב, חשוב מאוד לבחור את סוג הוויזה המתאים למטרת ההגעה. הסוגים העיקריים של ויזות לארה"ב שניתן לקבל כיום הן: ויזת מבקרים שנקראת B1/B2 ומתאימה גם למי שמטרת ההגעה שלו לארה"ב היא עסקים. ויזה לצורך טיפול רפואי הרלוונטית עבור קבלת טיפול רפואי. אם לא מדובר על טיפול דחוף יש צורך לעבור את התהליך הרגיל לצורך קבלת הוויזה ובמקרה הזה גם לצרף מסמכים רפואיים רלוונטיים הן מהרופא המטפל והן מבית החולים בארה"ב אשר מסבירים מדוע יש צורך לאדם לעבור את הטיפול המדובר דווקא בארה"ב. ויזת סטודנטים בהתאם לסוג הלימודים. ניתן לקבל ויזה עבור לימודים אקדמאיים או שאינם אקדמאיים. תנאי הכרחי לקבלת הוויזה הזאת הוא טופס ספציפי שעל מוסד הלימודים בארה"ב למלא בכדי שתהיה הוכחה כי אכן הלימודים הם סיבה להגעה לארה"ב. ויזה נוספת היא ויזת חילופי מבקרים הרלוונטית עבור אקדמאים שמעוניינים לבצע מחקר בארה"ב או לעבור תוכנית הכשרה מסוימת וכן למדריכים במחנות קיץ. ויזה אחרונה היא ויזה עבודה בארה"ב, במקרה הזה  מדובר על כמה סוגי ויזות הנדרשות בהתאם לסוג העבודה וחשוב לברר מה סוג העבודה ואופי העבודה בארה"ב דורשת מכם.

תנאים כלליים לקבלת ויזה לארה"ב

מעבר לעובדה שניתן להוציא ויזה לארה"ב עבור מטרות ספציפיות, ישנם כמה תנאים כלליים שעל האדם לעמוד בהם בכדי לקבל את הוויזה, כאשר אחד מהם היא להוכיח היעדר כוונה להשתקע בארצות הברית. לשם כך יש להציג תלושי משכורת ומכתב רשמי מהמעסיק שלכם שמאשר כי אתם חוזרים לעבודה שלכם בתום הביקור בארצות הברית. אם אתם עצמאיים מומלץ לצרף לבקשת הוויזה מכתב מרואה החשבון שלכם וכן מסמכים נוספים שמעידים כי הכוונה שלכם היא להמשיך להפעיל את העסק שלכם בישראל. כמו כן, סטודנטים יכולים לצרף אישור על כך שהם מתעדים ללמוד בארץ. תנאים נוספים לקבלת ויזה לארה"ב היא מילוי טופס מקוון, תשלום אגרה המשתנה בהתאם לסוג הוויזה וברוב המקרים גם הגעה לראיון במשרדי שגרירות ארה"ב בת"א.

מה לגבי הוצאת ויזה דחופה לארה"ב

תהליך הוצאת ויזה דחופה לארה"ב הוא תהליך שבו מבקש הוויזה איננו יכול להמתין פרק זמן משמעותי מדי עד קבלת הוויזה. מדובר על מקרים שבהם יש צורך בטיפול רפואי דחוף בארה"ב, במקרים שבהם סטודנט מקבל תשובה חיובית לבקשתו להתקבל למוסד לימודים כלשהו בארה"ב זמן קצר טרם מתחילה שנת הלימודים האקדמאית בארה"ב, במקרים שבהם מעסיק מעוניין שעובד יבצע פעילות עסקית כלשהי דחופה בארה"ב ועוד. כמובן שבכדי לקבל וויזה דחופה יש להציג את המסמכים המעידים על הצורך בוויזה דחופה ועדיין, למלא את הטופס המקוון ולהמתין לאישור או אי קבלת אישור לוויזה.

חשוב לזכור שבין אם מדובר על הוצאת ויזה דחופה לארה"ב ובין אם מדובר על הוצאת וויזה רגילה לארה"ב, לא מדובר על תהליך פשוט ועל כן, חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית ומנוסה בתחום ליווי וסיוע בקבלת הוויזה הרצויה לכם, על מנת לייעל את התהליך, להקל אותו ולקצר אותו.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.