תפריט עמוד

תייר צרפתי? שלם כפול בכניסה למועדון

העמותה לתיירות תל אביב-יפו הגיבה בחומרה על הממצאים שעלו בכתבת חדשות ששודרה באחרונה בערוץ 2 ובה נראה כיצד מקומות בילוי תל אביביים גובים סכומים גבוהים במיוחד מתיירים, הרבה מעבר לסכום הרגיל. בכתבה השתתפו שני תיירים צרפתים, שצוידו במצלמה נסתרת, והתעניינו בכמה מועדונים פופולריים בתל אביב כמה יעלה להם שולחן לחמישה. הסכומים שנאמרו להם היו אסטרונומיים – במועדון מסוים הם נדרשו לשלם 2,000 שקל בתמורה לשולחן ובקבוק וודקה אחד. ישראלית שהתקשרה לאותם מועדונים וביקשה להזמין שולחן נדרשה לשלם סכומים נמוכים בעשרות אחוזים.

"צר לי מאוד לשמוע שההתנהגות המבישה הזאת מתקיימת במועדונים ברחבי תל אביב-יפו", אמרה אתי גרגיר, מנכ"ל העמותה לתיירות תל אביב-יפו. "לתייר הצרפתי יש הרבה אלטרנטיבות לבחור היכן יבלה את חופשתו, גם במקומות זולים יותר כמו מרוקו, טוניס, תורכיה וכדומה… בשנים קודמות הצלחנו להתגבר על כתבות שיצאו בעיתון היהודי בצרפת Actualitée Juive שכותרתן היתה 'אנחנו פריירים'. התגברנו על תופעה של מחירונים מיוחדים לישראלים ולתיירים, אך מסתבר שעדיין יש צורך להשגיח. חבל שהשקעה רצינית יורדת לטמיון ופוגעת בשמה הטוב של תל אביב-יפו".

בעקבות כך הוחלט שמעתה במרכז המידע לתייר יטפלו גם בתלונות של תיירים ששילמו מחירים לא סבירים במקומות בילוי. בימים אלה יוצא לדרך פרויקט נוסף של העמותה לתיירות ואשר יתמקד במתן שירות הגון ושוויוני לתיירים המבקשים לנסוע במוניות. העמותה הגיעה להסכם שיתוף פעולה עם איגוד נהגי המוניות הארצי שיבטיח כי לא תהיה אפליה נגד תיירים, וזאת בעקבות תלונות שהגיעו מתיירים על כך שנהגי מוניות מסרבים להפעיל מונה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.