תפריט עמוד

תיירות עסקית בגיאורגיה

משרד התיירות של גיאורגיה (GNTA) ולשכת הכנסים והתערוכות (GCEB) יערכו ב-22 לנובמבר במלון הילטון בתל אביב החל מהשעה 10 בבוקר אירוע מיוחד וראשון מסוגו בהיקפו לחשיפת האטרקציות התיירותיות של גיאורגיה הקסומה ועידוד התיירות העסקית

משרד התיירות של גיאורגיה (GNTA) ולשכת הכנסים והתערוכות (GCEB) יערכו ב-22 לנובמבר במלון הילטון בתל אביב החל מהשעה 10 בבוקר אירוע מיוחד וראשון מסוגו בהיקפו לחשיפת האטרקציות התיירותיות של גיאורגיה הקסומה ועידוד התיירות העסקית (Mice tourism).

מגיאורגיה תגיע משלחת מכובדת של כ-40 נציגים ונציגות של תעשיית התיירות על גווניה השונים. שגריר גיאורגיה בישראל, לאשה ז'בנייה, יכבד בנוכחותו את האירוע החשוב וכן יו"ר לשכת הכנסים והתערוכות של גיאורגיה, לבאן ג'פרידזה.

זו הזדמנות מצוינת לעשות עסקים עם תעשיית התיירות הישראלית ולפתח את הקשרים התיירותיים והעסקיים בין המדינות.

גיאורגיה  המכונה "גן העדן בהרי הקווקז" היא מדינה קסומה המשתרעת בשתי יבשות: אסיה ואירופה (אירואסיה), עם נופים עוצרי נשימה ומגוונים, טבע פראי, אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו פסגות מושלגות ברכסי הקווקז הגבוהים ועמקים ירוקים, מגוון עשיר של יערות, שפע של מים ונהרות שוצפים, תושבים מכניסי אורחים,

יקבים איכותיים, אתרי ספא, כנסיות מרשימות, כפרים ציוריים ואותנטיים, קולינריה משובחת עם מטבח עשיר וכל זאת במרחק של שעתיים וחצי טיסה מישראל.

גיאורגיה היא גם יעד נפלא לרפטינג, טרקים, טיפוס הרים, טיולי ג'יפים ושלל חוויות מאתגרות לכל המשפחה. חובבי ספורט החורף ימצאו בגיאורגיה גם אתרי סקי לכל המשפחה. בשנים האחרונות משדרגת גיאורגיה את אתרי הסקי שלה ומפתחת אותם.

האירוע למוזמנים בלבד.

הצילומים באדיבות משרד התיירות של גיאורגיה (GNTA).

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.