תפריט עמוד

תיירות חלל ראשונה מוצעת לישראלים

החברה הגיאוגרפית מציעה טיסות למרומי האטמוספרה בכדור פורח. מדובר בשיתוף פעולה עם החברה הספרדית Zero2infinity, שהטיסה הראשונה שלה עומדת לצאת במאי 2014 בכדור פורח עם 4 נוסעים

האם בקרוב נגיע לחלל? החברה הגיאוגרפית מציעה טיסות למרומי האטמוספרה בכדור פורח. החברה משתפת פעולה עם החברה הספרדית Zero2infinity, שהטיסה הראשונה שלה עומדת לצאת במאי 2014 בכדור פורח עם ארבעה נוסעים. בהמשך יעלה מספר הנוסעים ל-8.


דברים שרואים משם: 36 ק"מ מעל כדור הארץ

תיירות החלל צפויה לתפוס תאוצה בשנים הקרובות במיזמים שונים בכל העולם. חוסה מריאנו לופז, מנכ"ל ומייסד Zero2infinity אמר בכינוס בתל אביב כי "החברה גאה להיות פורצת דרך בתחום תיירות החלל ולהשיק מוצר חדשני שמאפשר ליהנות מחוויה יוצאת דופן. מדובר במוצר ידידותי לסביבה, שמאפשר גם זמן שהיה ארוך לאדם בגבול האטמוספירה".

החוויה שמציעה החברה מורכבת מטיול של כארבע שעות בישיבה בקפסולה סגורה של כדור פורח מיוחד בסביבה נעימה ובטוחה. הטיול מלווה באנשי צוות מנוסים.


הקפסולה שבתוכה נערך המסע אל החלל

הטיסה מגיעה לגובה 36 ק"מ, שם האטמוספרה דלילה מאוד. אמנם קצה האטמוספרה הוא בגובה של 100 ק"מ אבל עד גובה של 36 ק"מ נמצאים מעל 99.5% של מסת האטמוספרה. הקימור של כדור הארץ נראה ברור ודומה למדי לזה שנראה מתחנת החלל.


איור המראה את פנים הקפסולה ואת נוסעי החלל (שלא שוכחים לחגור חגורות…)

הכדור הוא כדור הליום (שאינו דליק). ההכנות למסע כוללות אימון קל הכולל מסאז'ים. הטיסה ארוחה ספרדית מושקעת במהלכה חווים הרגשה קרובה לזו של טיסה ממשית בחלל.
בשלב החזרה לכדור הארץ נמצאים לזמן קצר (כחצי דקה) באפס גרביטציה.
בתום 4 שעות חוזר הכדור הפורח לנחיתה בנקודה ממנה המריאה. הנחיתה היא על גבי כריות אוויר.
מחיר התענוג: 110,000 אירו.

תיירות חלל – כתבות:

טיסה לחלל: עד גיל 21 תגיע לירח
טיסה לחלל: עד גיל 21 תגיע לירח
כמו שזה נראה עכשיו, לתרמילאים של הדור הבא לא יהיו מקומות רבים לנסוע אליהם. כדור הארץ עומד לאבד את רוב האטרקציות הגדולות שלו – הקרחונים, האלמוגים והנהרות. מה עושים? נוסעים לחלל
מסעות בחלל: תיירות בין-גלקטית
מסעות בחלל: תיירות בין-גלקטית
חקר החלל מעלה תהיות אצל התייר הנלהב: מתי נוכל לצאת לטיול משפחתי במכתש קפלר שעל הירח? והאם מסעות אתגר למנהלים יכללו סנפלינג בהר אולימפוס מונס שבמאדים? השמים הם הגבול


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.