תפריט עמוד

תורכיה משיקה קמפיין להחזרת התיירים הישראלים

2 מיליון דולר יושקעו בקמפיין חדש שמטרתו להחזיר את התיירים הישראלים לתורכיה. בין השאר, יושם דגש על אתרי תרבות ומורשת מקומיים

תורכיה משיקה קמפיין חדש בעלות של 2 מיליון דולר, שנועד להחזיר אליה את התיירים הישראלים. הקמפיין, שיפורסם בשלטי חוצות, בטלוויזיה ובאתרי אינטרנט תחת הסיסמה "ראית הכל ולא ראית כלום", נועד לשווק את תורכיה לא רק כמקום נופש על חוף הים אלא גם להראות צדדים אחרים ומגוונים יותר שלה. נספח התיירות של תורכיה בישראל ציין במסיבת עיתונאים כי איסטנבול הוכתרה לבירת התרבות של אירופה לשנת 2010 (לצד שתי ערים אירופאיות נוספות: אסן מגרמניה ופץ' מהונגריה) וכי בעקבות כך במהלך השנה יתקיימו בעיר אירועי תרבות ואמנות רבים. "התיירים הישראלים חשובים לנו, ואני מקווה שרבים מהם יחליטו להשתתף בחגיגות שלנו, בין אם בביקור באיסטנבול או בכל חלק אחר של תורכיה", אמר.

כחלק מהניסיון למשוך יותר תיירים ישראלים, מחירי חבילות הנופש לתורכיה – בעיקר לאנטליה – ירדו בתקופת הפסח לעומת תקופה דומה בשנה שעברה, ומלונות רבים מציעים השנה מחירים נמוכים במיוחד עבור ילדים בחבילה משפחתית. מעניין לציין שלמרות המאמצים שתורכיה משקיעה כדי למשוך אליה ישראלים, התיירות מישראל מהווה אחוז זניח מכלל התיירות הנכנסת – בשנת 2009 הגיעו לתורכיה 27 מיליון תיירים מרחבי העולם, כשהתיירים מישראל מהווים רק 1.7 אחוז.
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.