תפריט עמוד

תורכיה חוזרת ליריד התיירות הישראלי

לראשונה מאז הדרדרות היחסים בין המדינות, תורכיה תשתתף בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM שתיערך בישראל בפברואר הקרוב בגני התערוכה. שיתוף הפעולה נרקם בין מארגני התערוכה, משרד התיירות הישראלי ושגרירות תורכיה במטרה להחזיר את התייר הישראלי ולחדש את מערכת היחסים שנפגעה על בסיס כלכלת תיירות.

שגריר תורכיה בישראל, כאמל אוקם, שנכנס לתפקידו לפני כחודשיים אמר: "לאחר הפוגה של ארבע שנים, החליטה תורכיה באופן רשמי להשתתף בתערוכת התיירות הים תיכונית הבינלאומית ה-23, אחת מתערוכות התיירות החשובות באזורנו. לאור הנורמליזציה המלאה ביחסים בין תורכיה לישראל, עלינו לעבוד קשה על מנת לחזק את הקשרים האישיים של תושבי שתי המדינות, ואין דרך טובה לעשות זאת מאשר באמצעות תיירות".

עוד הוסיף השגריר כי התיירים הישראלים אוהבים ומכירים את תורכיה וכי התיירנים התורכים מעוניינים בחזרתם. לדבריו, לפני 2010, יותר מחצי מיליון תיירים ישראלים ביקרו בתורכיה בכל שנה ואפילו ב-2016, אחרי הדרדרות היחסים, יותר מרבע מיליון ישראלים נסעו לתורכיה למטרות נופש. השגריר גם ציין כי לחברות התעופה התורכיות, טורקיש איירליינס ופגסוס איירליינס, יש 98 טיסות שבועיות סדירות בין תל אביב לאיסטנבול. "אני מזמין ישראלים לבקר ולטייל בתורכיה, באתרים ההיסטוריים ובאתרי הסקי בהרים היפהפיים", אמר השגריר התורכי.

שייט על הבוספורוס באיסטנבול. עד 2010 כחצי מיליון תיירים ישראליים ביקרו בתורכיה

שר התיירות יריב לוין ציין כי צמיחתה של תערוכת התיירות הישראלית IMTM מדי שנה, היא סממן לצמיחתה של תעשיית התיירות הישראלית. "אני שמח כי מאמצי השיווק האינטנסיביים שלנו בעולם הביאו השנה לעלייה בתיירות הנכנסת לישראל ולמיצובה של ישראל כיעד תיירות אטרקטיבי. התיירות היא מרכיב מרכזי בתהליך שיפור היחסים בין ישראל ותורכיה, ואני מברך על החלטת התורכים להשתתף בתערוכת התיירות בישראל, שהיא הגדולה באזור".

IMTM מיועד לעוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

בתמונה הפותחת: IMTM, התערוכה השנתית לעוסקים בענפי התיירות השונים 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.